Hmmm...

Joulupukki

Oh girl, haluaisin olla joulupukki sinulle. Tuttu, turvallinen, ja tuhma... Tuntea sinun pehmeä ja lämmin vartalosi omaani vasten, lempeä puristuksesi jouluyönä.... "Huokaus..."

15

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kundi09

Onkohan pukki nyt eksynyt väärälle palstalle? Nimittäin sinullahan on jo oma joulumuori!

• Joulupukki

Ei ole muoria ei, silläpä täällä surffailenkin...

• Onkohan

pukilla näin joulun lähestyessä tullut jo lahjojenjakomatkat mieleen, vai onko muori ruvennut antamaan ohjeitaan ja määräyksiään jo liikaakin?

• Joulupukki

Joo, matkaan pitäisi jo päästä... ;) Muori lähti jonkun poromiehen matkaan jo vuosia sitten...

• Kuuma, nuori, seksikäs nain...

Ihan tässä pöksyt kostuvat kun tuollaista lukee, oih! Haluaisin niin sinua! Voih, Oih, Aah! En mitenkään malttaisi odottaa aattoon asti!

• Joulupukki

Mutta onkos se neitonen ollut kilttinä? Vaiko tuhmana..??

• Kuuma, nuori, seksikäs nain...
        Joulupukki kirjoitti:

Mutta onkos se neitonen ollut kilttinä? Vaiko tuhmana..??

Mites se pukki nyt noin vihjailee, voi kauhee! No siis, joo tota, emmä tie. Siis aika kiltti oon ollu, mut sitte niin joskus aika tuhmakin. Voi kauhee, toivottavasti meen äiti ei nyt lue tätä, mä en kestä! Mut siis joo, mä oon vaan tällainen nätti nuori tyttönen (en mies), mistäs minä tuhmuuksista tietäisin, niih joo. Oon niin kokematon vielä ja kaikkee. Voi juku, kun olisi joku kuka vähän opastaisi minua, juuh. Se olis niin kivaa siis, joo. Oisko ketään vapaaehtoisia? Oon tosi nätti ja sexy kisuli (en mies).

• Totuuden torvi
        Kuuma, nuori, seksikäs nain... kirjoitti:

Mites se pukki nyt noin vihjailee, voi kauhee! No siis, joo tota, emmä tie. Siis aika kiltti oon ollu, mut sitte niin joskus aika tuhmakin. Voi kauhee, toivottavasti meen äiti ei nyt lue tätä, mä en kestä! Mut siis joo, mä oon vaan tällainen nätti nuori tyttönen (en mies), mistäs minä tuhmuuksista tietäisin, niih joo. Oon niin kokematon vielä ja kaikkee. Voi juku, kun olisi joku kuka vähän opastaisi minua, juuh. Se olis niin kivaa siis, joo. Oisko ketään vapaaehtoisia? Oon tosi nätti ja sexy kisuli (en mies).

Hieman liikaa vakuuttelet ettet ole mies, eli taitaa kyseessä olla pervo setä siellä

• Pimeyden Ruhtinas
        Totuuden torvi kirjoitti:

Hieman liikaa vakuuttelet ettet ole mies, eli taitaa kyseessä olla pervo setä siellä

No minähän se tosiaan olenkin, arvasit oikkeen. Pitihän tuota aloittajaa vähän jelpata, kun ei näyttänyt oikeat naiset tarttuvan syöttiin. Missä lienevätkään... Mutta enkös aika vakuuttavasti näytellytkin naista?

• Ruhtinoiden Ruhtinas
        Pimeyden Ruhtinas kirjoitti:

No minähän se tosiaan olenkin, arvasit oikkeen. Pitihän tuota aloittajaa vähän jelpata, kun ei näyttänyt oikeat naiset tarttuvan syöttiin. Missä lienevätkään... Mutta enkös aika vakuuttavasti näytellytkin naista?

No et ollut vakuuttava, hetihän sinut tunnistettiin. Olisit edes yrittänyt.

• Pimeyden Ruhtinas
        Ruhtinoiden Ruhtinas kirjoitti:

No et ollut vakuuttava, hetihän sinut tunnistettiin. Olisit edes yrittänyt.

No koita ite. Ei oo helppoo. Ja tuntuukin vielä ihan perverssiltä...

• naurut

Päivän naurut sain tästä ketjusta!! :D

• Joulupukki

Se on sitä kuuluisaa jouluiloa! :)

• nolla ja paha olla

ei ees paneta, vituttaa vaa niin lujaa joulu ja kaikki. ei tee mieli enää yhtää mitää.

• Joulupukki

Varsinainen hapannaama! Jos ei piparia, torttuja, kinkkua, glögiä, sekä erotiikkaa kynttilänvalossa tee mieli niin kannattaa ehkä tehdä jotakin... :o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      329
      6257
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3716
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      151
      2898
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2200
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      73
      1306
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1112
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      993
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      968
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      924
    Aihe