vaakamies ja jouskaritypy

:-)

Sopivatko vaakamies ja jousimiestyttö miten hyvin yhteen? Kokemuksia?

6

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iduus

Ainaki vaakanainen ja jousimiesmies sopii hyvin yhteen, kai sitten toisinkin päin.. Yks suhteen varjopuoli on kuitenki se, että molemmat on meneviä ja sosiaalisia tyyppejä, eikä välttämättä aina muista järjestää tarpeeks aikaa toisilleen.. Jousimies voi tuntua välillä liian temperamenttiselta, mutta kyllä se siitä! Jos unohtaa nää muutamat miinuspuolet, niin varmasti toimii!!

• ;-)))

vaakamiehet ovat viehtyneitä kaikkiin typy-merkkisiin

• joulu

minun kokeuksena vaakamiehestä, jouskarinaisena ei hyvä ole pitkä liito takana hyvin mustasukkainen omistushaluinen,,

• :-))))))

Sopii.. sympatiaa, kunnioitusta, lämpöä, itsenäisyyttä, seikkailua, ainakin mun kokemuksen mukaan

• ..vaakamiehen kanssa

Kuten eräs näistä kannanottajista totesi, on vaakamies todellakin mustasukkainen ja omistushaluinen, välillä jopa hirveän lapsellisesti! Itse olen jousimiesnaisena uskollinen kumppanilleni, joten siksi raivostuttaa tämän vaa'an "kuitenki sä haluat jotain muuta" ja "kyllä sä voit sanoa jos sä kiinnostuit siitä tyypistä"-puheet.

Itse en jankkaa tuollaisia asioita hänelle. Sovimme silti mielestäni hyvin yhteen, ja ehkä juuri siksi että ollaan joissakin asioissa niin erilaiset. Vastakohdat kun täydentävät toisiaan :). Suhteemme on joissain määrin hirmu räiskyvä, jousimies on aika äkkipikainen eikä aina välttämättä tajua ettei toinen välttämättä sanomisellaan pahaa tarkoittanut, ja lataa tulemaan oman ajattelukantansa liiemmin säästelemättä. Vaakamieheni taas odottaa minulta täsmällisyyttä, eikä tahdo hyväksyä tekemiäni "virheitä", kuten valojen jättäminen päälle huoneeseen, jossa ei sillä hetkellä olla ;). Vaakamieheni haluaa minun passaavan tätä, itse taas inhoan passaamista..

Itse olen älyttömän hellyyden kipeä ja haluan toisen osoittavan kiintymystään minuun alvariinsa. Vaakamieheni ei mikään hellijä-tyyppi ole, joten minulta se menee kerjäämiseksi. Silti vaakamiestä itseään tulisi hoivata tämän tästä. Joten hellyyttä saa, kun se vaakamiehelle itselleen sopii :).

Vaakamies myöntää silti omat virheensä helposti ja pyytää anteeksi, kun se minulta pakkaa olemaan vähän kovan takana. Se on hyvä juttu siinä mielessä, ettei riidat kestä ikuisuuksia, kun edes toinen tulee asioissa vastaan :).

Siinä mielessä ollaan hyvin samanlaisia, että inhotaan esim juhlia (varsinkin sukujuhlia!) ja paikkoja joissa on meille tuntemattomia ihmisiä. Ollaan siis melkoisia mörököllejä, ja sehän sopii meille :). Viihdytään toistemme seurassa samankaltaisen huumorin ansiosta, hurttia sen olla pitää!

Toivottavasti tästä elävästä esimerkistä oli jotain apua :). Onnea suhteeseen!!

• tove

"Kuten eräs näistä kannanottajista totesi, on vaakamies todellakin mustasukkainen ja omistushaluinen, välillä jopa hirveän lapsellisesti! Itse olen jousimiesnaisena uskollinen kumppanilleni, joten siksi raivostuttaa tämän vaa'an "kuitenki sä haluat jotain muuta" ja "kyllä sä voit sanoa jos sä kiinnostuit siitä tyypistä"-puheet"
        .. ja jatkaakseni itse vielä, tämä kuuluu ärsyttävän usein: Taisi olla hyviä miehiä.. jne.

Itse olen leijonana uskollinen ja erittäin lojaali ja sitoutunut kumppaniini. Sen takia tuollainen käytös rupeaa olemaan aika loukkaavaa. Olen kysynyt joskus, että olenko antanut syytä tuollaiseen käytökseen ja vastaus on et! hoh hoh..
        Meillä suhde on myös todella räiskyvä ja saman tyylinen mitä jouskari kuvaili omaansa.
        ja nuo "virheet".. voi voi voi, kun ei leijonan luonne varsinkaan ota mielellään vastaan huomauttelua itsestään.. noh..

Mutta mies on kyllä erittäin hellä ja huomioonottava =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe