..nettilomakkeissa, voiko siitä seurata jotain pahaa?
Virheellisten henk.tietojen täyttäminen..
6
509
Vastaukset
- janette_
varmaan riippuu minkälaisissa lomakkeissa ja aiotko käyttää virheellisiä henkilötietoja rikollisiin tarkoituksiin.
- aloittaja
Tämä suomi24.fi-palveluun rekisteröydesä kun kysytään nimeä ja osoitetta jne. Ei ole tarkoitus käyttää rikollisiin tarkoituksiin.
- Aku Ankka
aloittaja kirjoitti:
Tämä suomi24.fi-palveluun rekisteröydesä kun kysytään nimeä ja osoitetta jne. Ei ole tarkoitus käyttää rikollisiin tarkoituksiin.
Minä en koskaan rekisteröidy mihinkään Suomi24:n kaltaiseen nettipalveluun omalla nimelläni. Täälläkin minulla on useita eri henkilöllisyyksiä. Voit laittaa nimeksi vaikka "Aku Ankka", niin heti näkee että et ole omalla nimellä. Tai vain nimesi etukirjaimet. Joskus olen kirjoittanut myös lehtiin keksityllä nimellä jos lehti ei julkaise nimimerkkikirjoituksia ja minulla on ollut syytä olla paljastamatta oikeaa nimeäni. (Onko se rikos? Jos on, niin on nyt ainakin vanhentunut.)
Eikös se ex presidentti Kekkonenkin kirjoitellut keksityllä nimellä? - kluivert
Aku Ankka kirjoitti:
Minä en koskaan rekisteröidy mihinkään Suomi24:n kaltaiseen nettipalveluun omalla nimelläni. Täälläkin minulla on useita eri henkilöllisyyksiä. Voit laittaa nimeksi vaikka "Aku Ankka", niin heti näkee että et ole omalla nimellä. Tai vain nimesi etukirjaimet. Joskus olen kirjoittanut myös lehtiin keksityllä nimellä jos lehti ei julkaise nimimerkkikirjoituksia ja minulla on ollut syytä olla paljastamatta oikeaa nimeäni. (Onko se rikos? Jos on, niin on nyt ainakin vanhentunut.)
Eikös se ex presidentti Kekkonenkin kirjoitellut keksityllä nimellä?käyttäminen ei ole rikollista ellei niitä anneta viranomaisille tai jos ei tee jotain sopimuksia tai tilauksia. Lehtiin tai nettiin voi kirjoitella millä nimellä hyvänsä. Ei kai kukaan ole niin hullu että esim. rekisteröityy tähän palveluun omalla nimellä. Minkä vuoksi pitäisi yleensä rekisteröityä. En näe mitään hyötyä.
- Aku Ankka
kluivert kirjoitti:
käyttäminen ei ole rikollista ellei niitä anneta viranomaisille tai jos ei tee jotain sopimuksia tai tilauksia. Lehtiin tai nettiin voi kirjoitella millä nimellä hyvänsä. Ei kai kukaan ole niin hullu että esim. rekisteröityy tähän palveluun omalla nimellä. Minkä vuoksi pitäisi yleensä rekisteröityä. En näe mitään hyötyä.
Tähän palveluun.... riippuu siitä mitä tarkoitat tällä palvelulla, pelkkää keskustelupalstaa vai koko Suomi24-paveluita.
Tarvitset rekisteröitymisen useimpiin muihin Suomi24:n palveluihin. Tänne voi kirjoitella rekisteröitymättä.
- jurristi
Riippuu siitä, oletko harhauttanut viranomaisia vai yksityistä yritystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 293848
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422792Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial562330Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2182321Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631304Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951235