..nettilomakkeissa, voiko siitä seurata jotain pahaa?
Virheellisten henk.tietojen täyttäminen..
6
507
Vastaukset
- janette_
varmaan riippuu minkälaisissa lomakkeissa ja aiotko käyttää virheellisiä henkilötietoja rikollisiin tarkoituksiin.
- aloittaja
Tämä suomi24.fi-palveluun rekisteröydesä kun kysytään nimeä ja osoitetta jne. Ei ole tarkoitus käyttää rikollisiin tarkoituksiin.
- Aku Ankka
aloittaja kirjoitti:
Tämä suomi24.fi-palveluun rekisteröydesä kun kysytään nimeä ja osoitetta jne. Ei ole tarkoitus käyttää rikollisiin tarkoituksiin.
Minä en koskaan rekisteröidy mihinkään Suomi24:n kaltaiseen nettipalveluun omalla nimelläni. Täälläkin minulla on useita eri henkilöllisyyksiä. Voit laittaa nimeksi vaikka "Aku Ankka", niin heti näkee että et ole omalla nimellä. Tai vain nimesi etukirjaimet. Joskus olen kirjoittanut myös lehtiin keksityllä nimellä jos lehti ei julkaise nimimerkkikirjoituksia ja minulla on ollut syytä olla paljastamatta oikeaa nimeäni. (Onko se rikos? Jos on, niin on nyt ainakin vanhentunut.)
Eikös se ex presidentti Kekkonenkin kirjoitellut keksityllä nimellä? - kluivert
Aku Ankka kirjoitti:
Minä en koskaan rekisteröidy mihinkään Suomi24:n kaltaiseen nettipalveluun omalla nimelläni. Täälläkin minulla on useita eri henkilöllisyyksiä. Voit laittaa nimeksi vaikka "Aku Ankka", niin heti näkee että et ole omalla nimellä. Tai vain nimesi etukirjaimet. Joskus olen kirjoittanut myös lehtiin keksityllä nimellä jos lehti ei julkaise nimimerkkikirjoituksia ja minulla on ollut syytä olla paljastamatta oikeaa nimeäni. (Onko se rikos? Jos on, niin on nyt ainakin vanhentunut.)
Eikös se ex presidentti Kekkonenkin kirjoitellut keksityllä nimellä?käyttäminen ei ole rikollista ellei niitä anneta viranomaisille tai jos ei tee jotain sopimuksia tai tilauksia. Lehtiin tai nettiin voi kirjoitella millä nimellä hyvänsä. Ei kai kukaan ole niin hullu että esim. rekisteröityy tähän palveluun omalla nimellä. Minkä vuoksi pitäisi yleensä rekisteröityä. En näe mitään hyötyä.
- Aku Ankka
kluivert kirjoitti:
käyttäminen ei ole rikollista ellei niitä anneta viranomaisille tai jos ei tee jotain sopimuksia tai tilauksia. Lehtiin tai nettiin voi kirjoitella millä nimellä hyvänsä. Ei kai kukaan ole niin hullu että esim. rekisteröityy tähän palveluun omalla nimellä. Minkä vuoksi pitäisi yleensä rekisteröityä. En näe mitään hyötyä.
Tähän palveluun.... riippuu siitä mitä tarkoitat tällä palvelulla, pelkkää keskustelupalstaa vai koko Suomi24-paveluita.
Tarvitset rekisteröitymisen useimpiin muihin Suomi24:n palveluihin. Tänne voi kirjoitella rekisteröitymättä.
- jurristi
Riippuu siitä, oletko harhauttanut viranomaisia vai yksityistä yritystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133922Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083814Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1102226Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801346- 1321268
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1631254- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5121093