Raitis sunnuntai

nyt tulee viinaton päivä.

13

874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

Lepopäivän kunniaks heräsin jo näin aikasin aamupalalle. Hitsi, että on luksusta syödä terveellinen kauravelli ja mennä vähäks aikaa takasi sänkyyn mukamas lueskelemaan. Lukemiset jää pariin sivuun ja sitten uni vie taas mennessään.

Kattelin äsken partsilla kun juhlijat palaili iltariennoista ja mietin miks niitten askel ei ollukkaan kevyt vaan raahustivat sorkkiaan perässä. Oli raskaan näköstä kotiinpaluuta vaikka luulis että iloisen illan jälkeen ryhti olis ollu toisen moinen.

Ei käyny kateeks sitte pätkääkään. Niitten mahassa vellit ei pitkään kestä - jos nyt ylipäätään kärsivät mitään syödäkkään. Ja se jysäri - ja huomenna töihin. Huh-huh. Ei sovi mulle.

• Sunnuntai, krapulasta ei tietoakaan.

• aahoohoo

ihan oikeesti makkarakalenteri? Se on kyllä ruokasampi vaihtoehto ku perinteinen suklaakalenteri.

• ma-sa

Tämän päivän ketjusta tuli mieleen Arjan laulu."Vem är du? Vem är jag? Levande charader."Vällä häliä,mää oon raittiina tänään.

• Oskari2

Näköjään riitelivät jostakin, mutta ei se minua häirinnyt.

On niin komea ilma, että pitää ajella jonnekkin luonnon helmaan ja kuntoilla vähäsen.

• Täällä olen sählännyt, perhana ko mulla on noita ylinmääräisiä nappuloita tuolla palstalla ja kun unentokkurassa tulen palstalle niin siinä saattaa tulla pikku vahinkoja joskus, olen pahoillani mutta selvinpäin.

• Oskari2
        raitis kirjoitti:

Täällä olen sählännyt, perhana ko mulla on noita ylinmääräisiä nappuloita tuolla palstalla ja kun unentokkurassa tulen palstalle niin siinä saattaa tulla pikku vahinkoja joskus, olen pahoillani mutta selvinpäin.

Nyt kun olet jo hereillä, niin kysyn Sinulta, onko Sinun touhujasi, kun minun kirjoituksieni yhteyteen ilmestyy teksti, jossa kehoitetaan minua poistamaan oma viestini?
        Oletko ehkä laiskistunut siinä määrin, että teetät ne poistamisetkin jo alamaisillasi?
        Epäilen, että ne joulukalenteristasi saamat makkarat ja muut herkut ovat pilanneet kuntosi.

• aahoohoo

merenhelmaan ja yritettiin bongata Aurinkoo kun pilvikatto rakoili sieltä täältä. Ei onnistuttu mutta upeen näköstä oli kun säteet osu Kallbådan lähistölle ja meren pinta kimalsi hopeisena.

Huomasin että pitää hankkii paremmat käsineet.

• Cettuz!

Raitispäivä.

• ambivalenttineN

Raittiina on tämäkin päivä vierähtänyt.

• mussukka1

Mulla on aika hyvät rutiinit arkena, mutta näin sunnuntaina annan ajan viedä ja jopa ilmoittautuminen viivästyy. Raittiina ja touhukkaana kuitenkin ilmottaudun.

• Papio1

sunnuntai.

• Karjalan Sissi

Kaidalla polulla tallusteltiin tää päivä

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      201
      4457
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      47
      2092
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      68
      1769
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1393
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1367
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      979
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      953
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      909
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      828
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      716
    Aihe