Raitis sunnuntai

nyt tulee viinaton päivä.

13

876

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

Lepopäivän kunniaks heräsin jo näin aikasin aamupalalle. Hitsi, että on luksusta syödä terveellinen kauravelli ja mennä vähäks aikaa takasi sänkyyn mukamas lueskelemaan. Lukemiset jää pariin sivuun ja sitten uni vie taas mennessään.

Kattelin äsken partsilla kun juhlijat palaili iltariennoista ja mietin miks niitten askel ei ollukkaan kevyt vaan raahustivat sorkkiaan perässä. Oli raskaan näköstä kotiinpaluuta vaikka luulis että iloisen illan jälkeen ryhti olis ollu toisen moinen.

Ei käyny kateeks sitte pätkääkään. Niitten mahassa vellit ei pitkään kestä - jos nyt ylipäätään kärsivät mitään syödäkkään. Ja se jysäri - ja huomenna töihin. Huh-huh. Ei sovi mulle.

• Sunnuntai, krapulasta ei tietoakaan.

• aahoohoo

ihan oikeesti makkarakalenteri? Se on kyllä ruokasampi vaihtoehto ku perinteinen suklaakalenteri.

• ma-sa

Tämän päivän ketjusta tuli mieleen Arjan laulu."Vem är du? Vem är jag? Levande charader."Vällä häliä,mää oon raittiina tänään.

• Oskari2

Näköjään riitelivät jostakin, mutta ei se minua häirinnyt.

On niin komea ilma, että pitää ajella jonnekkin luonnon helmaan ja kuntoilla vähäsen.

• Täällä olen sählännyt, perhana ko mulla on noita ylinmääräisiä nappuloita tuolla palstalla ja kun unentokkurassa tulen palstalle niin siinä saattaa tulla pikku vahinkoja joskus, olen pahoillani mutta selvinpäin.

• Oskari2
        raitis kirjoitti:

Täällä olen sählännyt, perhana ko mulla on noita ylinmääräisiä nappuloita tuolla palstalla ja kun unentokkurassa tulen palstalle niin siinä saattaa tulla pikku vahinkoja joskus, olen pahoillani mutta selvinpäin.

Nyt kun olet jo hereillä, niin kysyn Sinulta, onko Sinun touhujasi, kun minun kirjoituksieni yhteyteen ilmestyy teksti, jossa kehoitetaan minua poistamaan oma viestini?
        Oletko ehkä laiskistunut siinä määrin, että teetät ne poistamisetkin jo alamaisillasi?
        Epäilen, että ne joulukalenteristasi saamat makkarat ja muut herkut ovat pilanneet kuntosi.

• aahoohoo

merenhelmaan ja yritettiin bongata Aurinkoo kun pilvikatto rakoili sieltä täältä. Ei onnistuttu mutta upeen näköstä oli kun säteet osu Kallbådan lähistölle ja meren pinta kimalsi hopeisena.

Huomasin että pitää hankkii paremmat käsineet.

• Cettuz!

Raitispäivä.

• ambivalenttineN

Raittiina on tämäkin päivä vierähtänyt.

• mussukka1

Mulla on aika hyvät rutiinit arkena, mutta näin sunnuntaina annan ajan viedä ja jopa ilmoittautuminen viivästyy. Raittiina ja touhukkaana kuitenkin ilmottaudun.

• Papio1

sunnuntai.

• Karjalan Sissi

Kaidalla polulla tallusteltiin tää päivä

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      190
      6889
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4592
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3923
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3145
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1666
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe