Abortti - huviko?

epämurhis

Siis, tein abortin pari vuotta sitten. Tulin tänne palstalle hengailemaan huvin ja urheilun vuoksi, katsomaan onko täällä vielä mikko n. kirjoituksineen vai onko uudet "jumalat" jo päässeet vauhtiin..

No olen ainakin huomannut sen että kun pilkkua viilataan, niin sitä viilataan ainakin tasan oman mielipiteen mukaisesti. Pitemmälle eikä liian vähän todellakaan... Mistähän lienee johtuu *pyörittelee silmiään*

Miksi abortinvastustajat eivät osaa laittaa itseään muiden ihmisten asemaan? Tiedän tiedän... Nyt tulee se että "Miksei abortintekijät osaa pistää itteesä niiku niitte lapsien asemaa jotka ne murhaa???111" , mutta kun useimmat osaakin.. Te kuvittelette te abortinvastustajat että kaikki tahtoo elää ja syntyä. Asiahan ei ole niin. Monet tappavat itsensä... Onko se sitä elämänhalua? Eli siis asiaa mietitään siltä myös siltä kannalta että onko kiva syntyä maailmaan ilman sitä tarvittavaa rakkautta ympärillä.. No teidän mielestänne adoptiohan on loistava ratkaisu siihen ; (siis kanna ensin jotain mitä vihaat kohdussas 9 kk, synnytä kivuliaasti ja kärsi kaikki raskausajan paskat) noh, tunnenpa pari adoptiolasta jotka usein miettii miksei äiti halunnu minua... Yksi heistä teki itsemurhan, koska ei pystynyt asiaa hyväksymään eikä käsittämään. Luuli ensin 15 vuotta olevansa vanhempiensa tyttö, ennenkuin asia jotenkin selvisi (en tiedä miten)..

Myöskin mun mielestä on väärin tehdä lapsia jos ei itse pysty hankkimaan leipäänsä. Eli elättämään itseään. Mutta kukin kävelee kengillään.

7

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkamulta

Kannattaa vain ignoorata nuo mikko ännät. Heillä ei ole muuta elämää kuin käydä näillä foorumeilla tuomitsemassa muita.

Hyvää jatkoa sinulle ja muista, mitä elämä hajoittaa, sillä on myös tapana korjata se. Ja se oikea Jumala on armollinen.

• bbbg

Abortin vastustajat ovat yksinkertaisia ihmisiä.

• sinisiipi
        bbbg kirjoitti:

Abortin vastustajat ovat yksinkertaisia ihmisiä.

ja abortin puolustajat ovat viisaita ja monimutkaisia??Kyllä alinta kastia ihmisryhmissä ovat ne jotka leveilevät ja ylpeilevät kun ovat tehneet abortin ja manifestoivat sen puolesta.

• satua
        sinisiipi kirjoitti:

ja abortin puolustajat ovat viisaita ja monimutkaisia??Kyllä alinta kastia ihmisryhmissä ovat ne jotka leveilevät ja ylpeilevät kun ovat tehneet abortin ja manifestoivat sen puolesta.

alinta kastia ovat ne, jotka väittävät abortin tehneiden (tietenkään tilannetta edes tuntematta) olevan kylmyydessään valmiita Irakiin siviileitä tappamaan. Vissiin sitten kaikilla on huonot hetkensä.

• sinisiipi
        satua kirjoitti:

alinta kastia ovat ne, jotka väittävät abortin tehneiden (tietenkään tilannetta edes tuntematta) olevan kylmyydessään valmiita Irakiin siviileitä tappamaan. Vissiin sitten kaikilla on huonot hetkensä.

ottaako päähän jos ja kun sanon mitä ajattelen enkä ehkä ole samaa mieltä kanssasi?kannattaako täällä käydä kommentoimassa jos vain hakee omaa laumaansa, yksioikoista totuutta?ja väkisin vääntää kriittisesti aborttiin suhtautuvat ja sikiön näkökulmaa ottavat esiin abrttia vastustavaksi. EN koe ollenkaan olevani näin musta valkoinen kuin annat ymmärtää.
        MIten sinä tai kukaan voi muuttaa sikiön tappamisen joksikin muuksi mitä se ei ole? Abortti- hienona ulkomaisena sanana tai terminä ei peitä sitä että sikiö tapetaan, mitä muuta se sinun mielestäsi on? JA minkä ihmeen takia joku abortin tehnyt kokisi syyllisyyttä sikiön surmaamisesta, jos se olisi ihan sama asia kuin kävisi ulostamassa?Äly älä jätä.

Tätä juuri tarkoitin että ihan hyvin tällaiset naiset jotka kykenevät oman sikiönsä tapattamaan, luonteensa kovuuden ovat osoittaneet. Kenties näillä psyykkisillä ominaisuuksilla pärjäisi sotateollisuudessakin.

Okei, ja niitä syitä minun mielestäni milloin abortti on parempi vaihtoehto kuin lapsen pitäminen: naisen sairaus (fyysinen, psyykkinen) ym epäkelpoisuus äitiyden vaatimvaan tehtävään, sosiaalisia syitä; köyhyys, työttömyys, naisen liian korkea tai matala ikä, päihdeongelmat, jne. Edelleen olen sitä mieltä, että em. ongelmat ovat sangen yksilöllisiä eikä tarkoita että abortti olisi välttämättä syytä tehdä.Esim jos on masentunut, apua siihen voi saada, esim lääkitystä. Itselläni kävi näin, eli masennuksen takia olin tekemässä aborttia. Mistä masennus johtui en tarkalleen tiedä, osaltaan itse raskaus vaikutti koska oli yllätysraskaus. Ymmärsin kuitenkin että tekemällä abortin en paranna oloani yhtään , päinvastoin.Ilman lääkkeitä kuitenkin olen nyt ihan ok ja mielenkiinnolla odotan lapseni syntymää.Mielestäni tämä on tärkeä näkökohta ottaa teidän abortin puolustajien huomioon.ELi vaikka aluksi tieto raskaudesta saattaa ajaa ahdistukseen ja masennukseen, tämä tilanne voikin kääntyä päälaelleen.Sitä "möykkyä" vatsassa aluksi vihanneesta saattaakin tulla pikkuista lastaan innokkaasti ja RAKKAUDELLA odottava äiti.Asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin niistä väkisin eräät haluaisivat vääntää.

• mee pois.

ja kaikki itsarin tehneet on adoptoituja ja adoptoidut tekee itsarin , eikö?

Pitäsköhän miettiä missä on vikaa ja pahasti jos vihaa jotain ihmistä vaikkei se oo tehny sulle mitää...oiskoha se iha omassa asenteessa?

joo, anna olla, eiköhän sustakin oo jo kuultu ihan riittävästi.

• Tristar

...vastauksia olet saanut :D

Juuh, mikko n. käy vielä jutustelemassa eheytysterapiavaihtoehdosta :D on aika pitkälti jo kadonnut. Silloin tällöin ilmestyy .

Hyvin ja urheilun vuoksi hengailen täällä minäkin. Viihdyttämässä tiseäni empatiakyvyttömien yksilöiden kustannuksella ja hakemassa elämään sitä aggressiota jota siihen ei ilman tätä palstaa kuulu? mene ja tiedä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe