Nyt vuodenvaihteessa isännöitsijämme erosi. Hämmästyeenä ihmettelemme, että miksi ihmeessä, kun oli hyvä tyyppi. Täytynee haastatella vielä hallituksen pj:tä, niin asia varmaan selviää. Onkos muille käynyt näin? Mikä on ollut eron syynä?
Onko isännöitsijäsi eronnut?
11
1274
Vastaukset
- Ei kuulu taloyhtiölle
Eikä uteliaille muijille. Eikä hallituksen puheenjohtajalle.
Missäs kolhoosissa oikein asustat?- ihmetellä
täytyy, jos nyt kesken kaiken eroaa. Ja syytä eroon voi kysellä, kun muuten on hyvin hoitanut hommansa.
Jos on vaikka sairastunut vakavasti, niin se selittää.
- väärinkäsityksen mahdollisuus
Meitähän on tässä vaikka kuinka paljon niitä, jotka etsimme jatkuvasti mahdollisuutta ymmärtää asiat eri tavalla kuin kirjoittaja on tarkoittanut. Pilaa nyt päivämme ja kerro mistä hän erosi, toimestaan, puolisostaan, kirkosta vai kenties rotareista?
- eronnut
Onko isännöitsijä siis eronnut puolisostaan, isännöitsijätoimestaan, vai mistä!
Jos eroa isännöitsijän hommista, syitä löytyy aivan varmasti tuhansia.
"oli hyvä tyyppi" Mitäs, jos ne taloyhtiöiden hallitukset ja asukkaat eivät olleetkaan isännöitsijän mielestä hyviä tyyppejä.
Tämä ei varmaan tule mieleenkään isännöitsijää simputettaessa.
Oikeampi kysymys ehkä kuuluisi, kuinka joku edelleenkin jaksaa ja sietää näitä hommia!- Erosi vaikka ei koskaan oll...
Vaimo oli isännöitsijä vaikka ei koskaan käytännössä ollutkaan, vain paperilla.
- varmaan alaa
Ei aina jonkun talon isännöinti ole sellainen, että siitä pidetään kynsin hampain kiinni.
Itse olen eronnut ja aina se yhtiö on ollut se vähiten tuottava tai muuten hankala.
Minulla on 15 yhtiötä ja yhtään en ota lisää, kun tässä on myös noita yksityisyrittäjien kirjanpitoja.
Jos tulee hyvän yhtiön tarjouspyyntö, niin huonoin lähtee.
Kerran laskin yhden yhtiön tuntipalkkani 3 kk:n ajalta, joo 7€ miinus verot, miinus eläkemaksu, miinus kulut, kyllä lähti irtisanomisilmoitus ja minulle elämän laatua lisää.
Itse perehdyn tarjouspyynnön esittäneeseen yhtiöön erittäin tarkasti. Mikäli tulossa on koko remonttipaketti ja yhtiövastike on pidetty niin alhaalla, että melkein edellinen isännöitsijä on arponut laskut, niin hylkyyn menee, samoin yhtiö, jolla on jatkuvia pihaparlamentteja (selviää ed. isännöitsijältä), jos tilinpäätöksessä on paljon saatavia osakkailta, niin ei kiinnosta ryhtyä perintätoimistoksi. Täällä vallitsee käsitys, että isännöitsijät ovat kiitollisuudenvelassa taloyhtiölle, kun ovat palkanneet. Ammattitaidottomat voivat olla onnellisia, mutta hyvillä on varaa jopa valita.- on asia
Minä en myöskään silkasta rakkaudesta näitä töitä tee. Harkitsen hyvinkin tarkkaan, kenelle annan edes tarjouksen.
Kaikkein työllistävimmät yhtiöt sanotaan irti heti, kun parempi tulee tilalle.
Olen myös huomannut merkillisen käsityksen, että isännöitsijän pitäisi olla kiitollisuuden velassa, kun saa tehdä töitä taloyhtiölle.
Tottakai isännöitsijäkin voi sanoa irti sopimuksen. Kuten joku tuolla mainitsi, syitä kyllä löytyy. - vielä....
on asia kirjoitti:
Minä en myöskään silkasta rakkaudesta näitä töitä tee. Harkitsen hyvinkin tarkkaan, kenelle annan edes tarjouksen.
Kaikkein työllistävimmät yhtiöt sanotaan irti heti, kun parempi tulee tilalle.
Olen myös huomannut merkillisen käsityksen, että isännöitsijän pitäisi olla kiitollisuuden velassa, kun saa tehdä töitä taloyhtiölle.
Tottakai isännöitsijäkin voi sanoa irti sopimuksen. Kuten joku tuolla mainitsi, syitä kyllä löytyy.Ihmisillä on yleensä melkoinen omaisuus kiinni asunnossa ja mitään ei haluta maksaa. Puhelinliittymät, netit, aikakauslehdet yms. maksavat kuukaudessa enemmän ja panostus on 100€.
Minusta omituista ajattelua. - Is. 29v
Isännöitsijän työ on haastavaa ja erittäin mielenkiintoista, mutta itselle palkollisena ovat ongelmaksi syntyneet epämääräiset työajat, ylityöt maksetaan vapaana (ilman ylityökertoimen käyttöä kylläkin) ja palkkaus (noin. 2000 eur/kk) on kyllä hyvin kehnoa verrattuna työn vastuullisuuteen ja ylitöiden suorittamisen joustavuuteen. Toimenkuvan vaihto edessä niin sanottuun 8:sta 4:ään työhön missä pääsee edes Suomalaisten keskiansioille.
- ketä kiinnostaa...
Is. 29v kirjoitti:
Isännöitsijän työ on haastavaa ja erittäin mielenkiintoista, mutta itselle palkollisena ovat ongelmaksi syntyneet epämääräiset työajat, ylityöt maksetaan vapaana (ilman ylityökertoimen käyttöä kylläkin) ja palkkaus (noin. 2000 eur/kk) on kyllä hyvin kehnoa verrattuna työn vastuullisuuteen ja ylitöiden suorittamisen joustavuuteen. Toimenkuvan vaihto edessä niin sanottuun 8:sta 4:ään työhön missä pääsee edes Suomalaisten keskiansioille.
Meidän taloyhtiössämme isännöitsijä on vaihtunut jo viisi kertaa neljän vuoden aikana, eikä kukaan kysele isännöitsijöiden perään.
Tiedotetaan vain, että isännöitsijä vaihtuu. Ketään ei kiinnosta kysellä, miksi isännöitsijät vaihtuvat niin usein.
Kukaan ei ole kiinnostunut taloyhtiön hallituksen tekemistä päätöksistäkään, koska ne ovat salaisia kuten asukastoimikunnan kokouksetkin. - lakipykäläviidakossa
ketä kiinnostaa... kirjoitti:
Meidän taloyhtiössämme isännöitsijä on vaihtunut jo viisi kertaa neljän vuoden aikana, eikä kukaan kysele isännöitsijöiden perään.
Tiedotetaan vain, että isännöitsijä vaihtuu. Ketään ei kiinnosta kysellä, miksi isännöitsijät vaihtuvat niin usein.
Kukaan ei ole kiinnostunut taloyhtiön hallituksen tekemistä päätöksistäkään, koska ne ovat salaisia kuten asukastoimikunnan kokouksetkin.Etsiskelen lakipykälää mihin tuo oikein perustuu. Meillä taas niitä hallituksenkin pöytäkirjoja kun levitellään ties kelle osakkaiden sukulaisten sukulaisille. Olisi mukava laittaa siihen stoppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756