Miksi rapu

kiusaa?

Hei te rapu miehet!!! auttakaa nyt rapu naista...

Miksi hän kaiken ihanan tapahtuneen jälkeen haluaa satuttaa ja pitää silti yhteyttä aina kun hänelle passaa? en ole ollut itse roikkuva saati kuitenkaan liian innokas...testareita joskus vain laitellut!

töissä on aivan silmiin pistävää flirttiä...
sydämeni pakahtuu...en tiedä enää mitä pitää tehdä!
kertokaa te kokeneemmat ja viisaammat kuinka tätä ailahtelevaa tyyppiä pitää lähestyä? vai tykkääkö rapu mies vain saalistaa?

ystäväni kyllä varoitti minua tästä tyypistä, mutta olin tarttunut jo syöttiin...sisälläni kiehuu!

7

2392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typsy

soppasi olet itse keittänyt on se syötävä.
      Rapumies rakastaa saalistamista ja kun koukkuun jäät, viskaa hän sut pellolle!!! Onnea matkaan!!

• se sitten

on...onneksi maailma on miehiä täynnä =)
        pellolle en suostu menee, saati hänenkään matkaan ja sen hän saa kuulla! kiinnosti tai ei...

• taas viat??
        se sitten kirjoitti:

on...onneksi maailma on miehiä täynnä =)
        pellolle en suostu menee, saati hänenkään matkaan ja sen hän saa kuulla! kiinnosti tai ei...

..saalistajia,muka.Hyvä kun joskus neitosen hymyn saamme,siinä se ihanuus.Mutta onneksi olemme vähään tyytyväisiä.Pelloltahan rapaisen ravun löytää.

• marizaaaa
        taas viat?? kirjoitti:

..saalistajia,muka.Hyvä kun joskus neitosen hymyn saamme,siinä se ihanuus.Mutta onneksi olemme vähään tyytyväisiä.Pelloltahan rapaisen ravun löytää.

olen 21-vuotias ja olen seurustellut rapu miehen kanssa jo 6vuotta. tämä täällä on ihan paskaa juttuu. Rapu miehet ovat sellaisia ihmisiä että heitä ahdistaa liika tunkeiluvuus "heidän alueelleen" täytyy antaa tilaa. annan sulle pikkuvinkin. Tee niin että hymyilet, mutta jätät sen siihen. kyllä hän ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa. ravut saalistavat, sä olet saalistettava.näytä että se ei ole helppoa. leiki.... tee kaikkea jännää.muistan millaista meillä oli kun tavattiin mieheni kanssa. juuri jännää!! Jos hän sinusta kiinnostuu olet hänelle se erityinen. muut naiset hän pistää "sivuun".

• rapurapu

saalistaminen on kivaa, itse muuta en halua

• olipas taas hauskaa

Miksi aina rapuja syytetää? Ei ravuissa oo mitää vikaa. Mitäs oot siihe näppis iskeny.
      Jos rapuu aiot nii tässä sulle vinkkiä:

1. älä petä tai kritisoi. ravut eivät pidä siitä LAINKAAN
      2. ole ystävällinen
      3. rapu aistii mielialat, jote elä teeskentele mitää.
      tuntuu vaa et se jätkä ei oo oikee rapu. mut onnee

• Canccermannn

Rapumiehet ei satuta. jos se tuntuu et se satuttaa mikset sano sille? en ymmärrä miksi aina rapu miehiä mollataan pettämisestä ja satuttamisesta jne. :/ outoa tuollaine. Rapumiehet on helliä laiskoja rakkaudesta täyttyneitä petoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6053
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe