kauriin kanssa

vaakanainen

hei!

Kertokaahan sopiiko kauriit vaaoille. Miten teillä lähti homma käyntiin ja miten on sujunut!

13

2121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calista

      itselläni on takana avoliitto ja seurustelusuhde kauriin kanssa.
      siinä vaiheessa kun kaipaa vakiintumista kauris voi olla vaa´alle sopiva kumppani. Itse olin kuitenkin liian nuori ja kepeä suhteeseen vakavan kaurin kanssa.

      mutta enpä nyt lähtsi suoralta kädeltä mitään suhdetta astrologisesti tyrmäämään.

      • jutun

        jutun ytimeen!
        Tunnen parikin vaaka-kaurisparia, jotka ovat pysyneet vakaasti parina parikymmentä vuotta muitten ns. "sopivien" yhdistelmien sortuillessa.


    • romantika

      mitään kun mies kauris ja nainen on vaaka. Vaakahan on merkeistä se joka tekee kaikkein eniten rakkauden eteen ja tämä pätee ainaki minuun. Oon erittäin tunteellinen, romanttinen, välittävä, empaattinen ja kauris taas ei todellakaan edes tiedä mitä tarkoittaa se kun toisesta välittää. Kylmä, tunteeton ja välinpitämätön ei siis mitenkään sovi yhteen välittävän, huomioivan ja tunteellisen vaakanaisen kanssa. Itse osaan ja näytän tunteeni sanoin ja teoin ja kauris taas ei niitä tunteitaan näytä millään lailla, myös hyvät sanat toiselle kuuluu jokapäiväiseen elämääni ja kauris taas ei osais vahingossakaan sanoa naiselle pieniä, "nättejä" kohteliaisuuksia. Myöskään oma-alotteinen ei ole kauris millään lailla, tapaamiset minä jouduin aina sopimaan ja soittamaan, koska ei kauriin tarvi mitään tehä toisen eteen, hän saa vaan olla.

      • kostonhimoinen :D

        Itsestäsi laatimasta sertifikaatista jäi uupumaan yksi ilmiselvä luonteenpiirre:


      • romantika
        kostonhimoinen :D kirjoitti:

        Itsestäsi laatimasta sertifikaatista jäi uupumaan yksi ilmiselvä luonteenpiirre:

        sinähän se vitsikäs oot. Tää on palsta mihin saa kertoa rehellisesti ne kokemukset mitkä on eri merkeistä, näin ainaki oon kuvitellut. Jos sinulla on hyviä kokemuksia kaurismiehistä niin sehän on hieno asia ja kirjota ihmeessä niistä. Minulla ei oo hyviä kokemuksia edes kaurisnaisista ystävinä, koska heihin pätee samat piirteet kuin miehiin. Jopa suuressa kaveripiirissä tämän tietyn naiskauriin luonnetta ihmetellään suuresti. Mutta itelleenhän sitä vaan tekee hallaa olemalla välinpitämätön muita kohtaan.


      • ja vaakanainen
        romantika kirjoitti:

        sinähän se vitsikäs oot. Tää on palsta mihin saa kertoa rehellisesti ne kokemukset mitkä on eri merkeistä, näin ainaki oon kuvitellut. Jos sinulla on hyviä kokemuksia kaurismiehistä niin sehän on hieno asia ja kirjota ihmeessä niistä. Minulla ei oo hyviä kokemuksia edes kaurisnaisista ystävinä, koska heihin pätee samat piirteet kuin miehiin. Jopa suuressa kaveripiirissä tämän tietyn naiskauriin luonnetta ihmetellään suuresti. Mutta itelleenhän sitä vaan tekee hallaa olemalla välinpitämätön muita kohtaan.

        Aika näyttää onnistutaanko me, mutta tässä muutama asia:

        - Kauriilla on sitä päämäärätietoisuutta ja sitkeyttä, jota vaakana kaipaan elämääni.
        - Kauris tuntuu pitävän "maailman koossa", itse kun vaakana "luovutan" helpommin.
        - Kauris on turvallinen sitouduttuaan.
        - Molemmat kaipaavat omaa tilaa ja aikaa, joten osaavat myös antaa sitä toisilleen.
        - Molemmat arvostavat viihtyisää kotia ja hyvää ruokaa sekä rauhallisia yhteisiä hetkiä.
        - Luovana vaakana saan vakavankin kaurismieheni irrottelemaan välillä.
        - Vaakana uskallan rakastaa ja sulatan pidättyväisen kaurismieheni.

        Tsemppiä yritykselle! Kaurismiehen kanssa tulee olla erittäin kärsivällinen. Samalla voi nauttia itsekin siitä, ettei tarvitse edetä suhteessa nopeasti.


      • ihan pitää paikkansa!

        Juuri kauriista eronneena, juuri tollaset kokemukset mullakin.. Tässä mietin vaakana, että onko mussa jotain pahasti vikana, kun en kestä kauriin kylmyyttä.. Se ajaa mut raivon partaalle.


      • mäki ajattelin..
        ja vaakanainen kirjoitti:

        Aika näyttää onnistutaanko me, mutta tässä muutama asia:

        - Kauriilla on sitä päämäärätietoisuutta ja sitkeyttä, jota vaakana kaipaan elämääni.
        - Kauris tuntuu pitävän "maailman koossa", itse kun vaakana "luovutan" helpommin.
        - Kauris on turvallinen sitouduttuaan.
        - Molemmat kaipaavat omaa tilaa ja aikaa, joten osaavat myös antaa sitä toisilleen.
        - Molemmat arvostavat viihtyisää kotia ja hyvää ruokaa sekä rauhallisia yhteisiä hetkiä.
        - Luovana vaakana saan vakavankin kaurismieheni irrottelemaan välillä.
        - Vaakana uskallan rakastaa ja sulatan pidättyväisen kaurismieheni.

        Tsemppiä yritykselle! Kaurismiehen kanssa tulee olla erittäin kärsivällinen. Samalla voi nauttia itsekin siitä, ettei tarvitse edetä suhteessa nopeasti.

        Voin kertoa ettei tule mitään.


    • Nimetön

      Moi,
      Mulla 5 kktta takana vaakamiehen kanssa ja kauriissa asuu sisäinen romantikko ja vain kauneudentajuiset kalat,vaaka esim saa herkimmän puolemme esiin.muiden maamerkkien ja skorpionien kanssa korostuu maallisempi puolemme..molemmat hakee muutakin kuin pelkkää seksiä suhteesta ,mutta aistillisuus on yhdistävä voimamme..t kauris

      • Kahvikerma

        Lemppaa vaakamies vähän äkkiä elämästäsi!


      • vaakamieheni
        Kahvikerma kirjoitti:

        Lemppaa vaakamies vähän äkkiä elämästäsi!

        "lemppasi" itse itsensä elämästämme, jota oli elelty yhdessä miltei tasan 20 vuotta. Minä en eroa olisi halunnut ja hänestä minä olin kyllä hyvä pari, mutta hän oli löytänyt vielä paremman. Niin kovaa kuin eroaminen hänestä olikin, en mene väittämään, että kauris-vaaka olisi huono yhdistelmä.
        Meillä on hyvin paljon yhteisiä piirteitä, vaikka vaa´at eivät välttämättä "kaurisominaisuuksiaan" ensinmäisenä mainosta. Ja toisaalta molemmilla on erityispiirteitä, jotka sopivasti täydentävät toisiaan.


    • ja vaakamies

      ei toiminut ainakaan meillä :(

      vaaka kyllästyi, kova kaipuu on kyllä hänen luokseen vieläkin!

    • VaakaNeito

      Itse en ole eläessäni tullut toimeen yhdenkään alkuvuoden puolella syntyneen kauriin kanssa, en miesten enkä naisten, mutta silti takana on pitkä, lämmin ja onnellinen suhde loppuvuodesta syntyneen kaurismiehen kanssa. Siinä on todella selvä ero onko kauris syntynyt alku- vai loppuvuodesta. Suhteen onnistumiseen saattaa myös vaikuttaa se että itse olen lähellä vaa'an ja skorpionin vaihtoa, ja skorpionin sanotaan tulevan toimeen kauriin kanssa paljon paremmin.

      Mene ja tiedä, tutkimattomat ovat Amorin tiet. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe