Minkä väristä lapsivesi on? Pitää kysyä, etten sitten h-hetken tullen säikähdä sen väriä. Nyt on muutamana päivänä tullut housuihin juoksevaa vuotoa ja olenkin miettinyt, voisiko kyseessä olla lapsiveden tihkuminen. Tunnistaako jostain, tihkuuko lapsivesi vai onko kyseessä normaali valkovuoto?
Lapsiveden väri?
7
3118
Vastaukset
- Synnyttänyt
Lapsivesi on yleensä juoksevaa ja vaaleanpunaista. Jos se on vihertävää niin äkkii sairaalaan ja makuu asennossa...
Yleensä lapsiveden menoa edeltää limatulpan irtoaminen, se on sellanen limainen klöntti jossa on verijuovia.- Saara 30
Niin, mitä se lapsiveden vihreä väri tarkoittaa?
- ole merkki
Saara 30 kirjoitti:
mahdollisesta hapenpuutteesta?
Korjatkaa, jos olen väärässä. - syntymäni
ole merkki kirjoitti:
mahdollisesta hapenpuutteesta?
Korjatkaa, jos olen väärässä.äitini siis kertoi, että kun synnyin(siis hätä sektio) lapsiveteni oli vihreää. itse kävin kuoleman porteilla, oli 2 ilmarintaa ja jouduin happikaappiin letkuihin pariksi viikkoa. mutta hyvin kävi kun kerta tässä ollaan. astman sain riesaksi, ja pari arpea rintaan .mutta ei muuta. ja nyt odotan itse vauvaa, hieman jännittää...
- jostain kuulleeni
Saara 30 kirjoitti:
että silloin lapsi on lapsiveteen ulostanut jos vesi vihreää. On lapselle vahingollista olla sellaisessa vedessä,voi saada tulehduksia.
Korjatkaa jos olen väärässä. - aika tavalla
jostain kuulleeni kirjoitti:
että silloin lapsi on lapsiveteen ulostanut jos vesi vihreää. On lapselle vahingollista olla sellaisessa vedessä,voi saada tulehduksia.
Korjatkaa jos olen väärässä.oikein muistin. Tällaista löytyi:
2. Vihreä lapsivesi / mekoniumaspiraatio
-täysi- ja yliaikaisten synnytysten ongelma
-hapenpuute ennen synnytystä -> suoliston peristaltiikka kiihtyy, peräaukon sulkijalihas rentoutuu -> ulostus lapsiveteen
-hengitysvaikeudet, infektio
-imut suusta ja nielusta, kun pää n syntynyt (ennen ensimmäistä hengitystä)
-jos hengitysvaikeuksia, imut trakeasta ennen ventilointia
- lapsivesipunktiossa
ja se ruiskuun imetty lapsivesi oli kellertävää kirkasta, oikeastaan ihan pissan väristä.
En sitten tiedä onko se samanlaista sitten kun kalvot puhkeaa, ehkä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897