Minkä väristä lapsivesi on? Pitää kysyä, etten sitten h-hetken tullen säikähdä sen väriä. Nyt on muutamana päivänä tullut housuihin juoksevaa vuotoa ja olenkin miettinyt, voisiko kyseessä olla lapsiveden tihkuminen. Tunnistaako jostain, tihkuuko lapsivesi vai onko kyseessä normaali valkovuoto?
Lapsiveden väri?
7
3234
Vastaukset
- Synnyttänyt
Lapsivesi on yleensä juoksevaa ja vaaleanpunaista. Jos se on vihertävää niin äkkii sairaalaan ja makuu asennossa...
Yleensä lapsiveden menoa edeltää limatulpan irtoaminen, se on sellanen limainen klöntti jossa on verijuovia.- Saara 30
Niin, mitä se lapsiveden vihreä väri tarkoittaa?
- ole merkki
Saara 30 kirjoitti:
mahdollisesta hapenpuutteesta?
Korjatkaa, jos olen väärässä. - syntymäni
ole merkki kirjoitti:
mahdollisesta hapenpuutteesta?
Korjatkaa, jos olen väärässä.äitini siis kertoi, että kun synnyin(siis hätä sektio) lapsiveteni oli vihreää. itse kävin kuoleman porteilla, oli 2 ilmarintaa ja jouduin happikaappiin letkuihin pariksi viikkoa. mutta hyvin kävi kun kerta tässä ollaan. astman sain riesaksi, ja pari arpea rintaan .mutta ei muuta. ja nyt odotan itse vauvaa, hieman jännittää...
- jostain kuulleeni
Saara 30 kirjoitti:
että silloin lapsi on lapsiveteen ulostanut jos vesi vihreää. On lapselle vahingollista olla sellaisessa vedessä,voi saada tulehduksia.
Korjatkaa jos olen väärässä. - aika tavalla
jostain kuulleeni kirjoitti:
että silloin lapsi on lapsiveteen ulostanut jos vesi vihreää. On lapselle vahingollista olla sellaisessa vedessä,voi saada tulehduksia.
Korjatkaa jos olen väärässä.oikein muistin. Tällaista löytyi:
2. Vihreä lapsivesi / mekoniumaspiraatio
-täysi- ja yliaikaisten synnytysten ongelma
-hapenpuute ennen synnytystä -> suoliston peristaltiikka kiihtyy, peräaukon sulkijalihas rentoutuu -> ulostus lapsiveteen
-hengitysvaikeudet, infektio
-imut suusta ja nielusta, kun pää n syntynyt (ennen ensimmäistä hengitystä)
-jos hengitysvaikeuksia, imut trakeasta ennen ventilointia
- lapsivesipunktiossa
ja se ruiskuun imetty lapsivesi oli kellertävää kirkasta, oikeastaan ihan pissan väristä.
En sitten tiedä onko se samanlaista sitten kun kalvot puhkeaa, ehkä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2785809Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373376Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432617"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741624- 641047
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9845Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123843Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10788