Hei
Jalkalamppu on siis rikki. Tämä on siis sellainen lamppu jossa on yksi valo lampun yläpäässä ja toinen kohdevalo alempana jota voi itse kohdistaa.
Tämä alempi kohdevalo on mennyt useissa malleissa rikki ja syykin oli lähes aina sama.
Muistaako joku tämän syyn? Oliko se kenties se, että johto joka menee valoon on mennyt rikki liian pyörittelyn tuoloksena vai mikähän syy mahtoi olla?
jalkalampun korjaus
5
2053
Vastaukset
- frage
olla tosi saatana kato ite mikä vika siel on,tai tuo se perkele lyhty mulle niin näytän mis vika on
- Anonyymi
Hyvää kesää sinulle saatana !
- ainakin
on näissä ollut aina sellainen vika,että poltin
rikkoutuessaan aiheuttaa oikosulun ja polttaa
säädinyksikön sisässä olevan pienen (3*10mm,2,5A)
lasiputkisulakkeen.Silloin ei tietenkään pala enää kumpikaan lamppu.Jos sinulla toinen valo palaa,vika on silloin muualla.Näitä lamppuja voi toki olla muunkinlaisia,joten ei tämä varmaan
mikään aivan yleispätevä vinkki ole. - Uusilamunniemi
on tuollainen (rikki).
Josse lasiputkisulake on rikki niin tosiaan kumpikaan lamppu ei pala.
Molemmille lampuille on oma lämpösuoja ja triakki, luulen että jomp kumpi näistä on jostain syystä tuhoutunut (ainakin minulla oli).
Ei varmaankaan kannata orjata osat joutuu tilaamaan jostain. - kyseessä
onkin kirkkaudensäädöillä varustettu halogeenivalaisin. Ota se peltipurkki auki ja katso, mitä piirilevyltä on kärähtänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2605971Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki943549PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1373511Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423113Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne843033Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv1042847Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172480Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1132432- 1812062
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn101595