Onko kellään kusetusta ennen menkkoja? Eli maha ja alapää on vähän kipee ja kokoajan on tunne, että pissattaa?
kusivaiva ennen kuukautisia...
7
1576
Vastaukset
- Tyttiheivaan
Välillä on.
- !!!
Mulla on myös sellasta oloa että koko ajan pitäisi mennä vessaan,mutta se vaan johtuu siitä että on kuukautiset,burana auttaa mahakipuun,ja muutenkin tulee normaali tunne.kannattaa kokeilla.
- sama vaiva
noin päivää ennen menkkoja ja menkkojen ekana päivänä..ärsyttävää kyllä!!
- autaa se
että juon paljon vettä...en tiiä miks mut tulee aina pissattuu sit kunnol...
- pissattaa
ja kovastikin parin päivän verran ennen kuukautisia ja tuntuu että virtsaa on myös todella paljon, liekö turvotuksesta johtuvaa. Lopun turvotuksen sitten hikoilen pois öisin kuukautisten aikana.
Ja alavatsan tienoolla on kova painon tunne myös. Voi olla hiukan kipuakin jos rakko on kovin täynnä.- pissapirkko
...on sulla kun mullakin, nyt enää perä vuotaa ja maha on kippee, pissavaiva onneksi loppui jo!
- Likka
Juu, mulla on aika usein. Siis aina ennen menkkoja kusettaa ja janottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736