taas siitä kun olen nähnyt sinua.
Kummallista, vaikka menisi parikin kuukautta, se ei tunnu niin pitkältä ajalta. Olen iloinen siitä kahden sekunnin vilauksestakin.
Pitkä
51
5411
Vastaukset
- kenelle
mut mulle ei riittäisi edes sadan vuoden vilaus :(....olen niin rakastunut yhteen naiseen..voi kun jo aurinko paistaisi meillekin..
- olisi tuo
tai pari sekunttia, niin jälkimmäinen haviää...joskus ei ole vaihtoehtoa ja pitää iloita siitä vähästä mitä saa.
Joskus se pieni hetki tuo enemmän surua, kuin iloa. - kirjoitti
olisi tuo kirjoitti:
tai pari sekunttia, niin jälkimmäinen haviää...joskus ei ole vaihtoehtoa ja pitää iloita siitä vähästä mitä saa.
Joskus se pieni hetki tuo enemmän surua, kuin iloa."sitä saa mitä tilaa".. Mulla on tilauksessa Hän, elämäni nainen loppuelämäksi..tahdon kaiken hänen kanssaan. Olet niin viehättävä, kiinnostava, ajatteleva, empaattinen, älykäs, ............ja häikäisevän kauniskin..huh..ja muisk..rakastan sinua..
nim. rakkauden tyrmäämä mies kanveesissa - pitäisi
kirjoitti kirjoitti:
"sitä saa mitä tilaa".. Mulla on tilauksessa Hän, elämäni nainen loppuelämäksi..tahdon kaiken hänen kanssaan. Olet niin viehättävä, kiinnostava, ajatteleva, empaattinen, älykäs, ............ja häikäisevän kauniskin..huh..ja muisk..rakastan sinua..
nim. rakkauden tyrmäämä mies kanveesissamua vähän elvyttää.. ei täältä muuten ylös pääse..Kaikki ympärillä vaan pyörii ja pyörii..ja korvissa suhisee ja silmissä sumenee.. Välillä kuulen kelloa soitettavan, uusi eräkö.. mutta ylös en pääse.. Raju tyrmäys!!
- sanoa
pitäisi kirjoitti:
mua vähän elvyttää.. ei täältä muuten ylös pääse..Kaikki ympärillä vaan pyörii ja pyörii..ja korvissa suhisee ja silmissä sumenee.. Välillä kuulen kelloa soitettavan, uusi eräkö.. mutta ylös en pääse.. Raju tyrmäys!!
Hänelle, kiitos, että olet olemassa..rakastan sinua ja lupaan että kun ylös pääsen kaappaan sinut rinnalleni..
- ohitus
missäs ne pari sekuntia?
- väliä
ei se tieto hyödytä mitään...
- ohitus
väliä kirjoitti:
ei se tieto hyödytä mitään...
minulle merkitsee,mutta olkoon,luovutan.
- vain,
ohitus kirjoitti:
minulle merkitsee,mutta olkoon,luovutan.
todellisuudessa, ei tällä palstalla.
Todellisuudessa olet kuin se ei merkitsisi... - ohitus
vain, kirjoitti:
todellisuudessa, ei tällä palstalla.
Todellisuudessa olet kuin se ei merkitsisi.....olen anatanut ymmärtää niin,johtuu se siitä,että merkitsee oikeasti todella paljon,mutta en saa vastakaikua.
- tavalla
ohitus kirjoitti:
..olen anatanut ymmärtää niin,johtuu se siitä,että merkitsee oikeasti todella paljon,mutta en saa vastakaikua.
se vastakaiku pitää antaa, tai miten se ilmenee?
Minkälaista vastakaikua haluat? - ohitus
tavalla kirjoitti:
se vastakaiku pitää antaa, tai miten se ilmenee?
Minkälaista vastakaikua haluat?..jos vaikka perinteisesti puhelimella,soittamalla tai tekstaamalla.
- olla
sitten kiireinen immeinen =)
- olen,
liiankin, mutta tein siihen lopun ja yritän rauhoittaa elämän vuoden vaihteesta.
- päätös
olen, kirjoitti:
liiankin, mutta tein siihen lopun ja yritän rauhoittaa elämän vuoden vaihteesta.
elämä itselleen ei mene koskaan hukkaan ;) rauhallista joulunaikaa.
- itsellesi
päätös kirjoitti:
elämä itselleen ei mene koskaan hukkaan ;) rauhallista joulunaikaa.
rauha ei saavu ennen joulua, se ei ole mahdollista.
- tulen
minäkin iloiseksi, mutta eniten siinä rassaa se, ettei me koskaan pysähdytä juttelemaan tai edes moikata.
- miksei?
Mietin aivan samaa, miksei tehdä niin?
- oo mitään sanottavaa
miksei? kirjoitti:
koska elämä on fucking huonosti...
- sanoa noinkin
oo mitään sanottavaa kirjoitti:
koska elämä on fucking huonosti...
ei ole sanottavaa, vaikka oikeesti sanottavaa olisi enemmän, kuin aikaa. Sellaista ei vain voi sanoa. Ehkä moi tai hei riittäisi aluksi.
Eikai se elämä nyt niin huonosti ole? - vaan
miksei? kirjoitti:
ollaan kaksi hämillään olevaa pölkkypäätä ja siinä kaikki :)
- kävellessäni tajusin
sanoa noinkin kirjoitti:
ei ole sanottavaa, vaikka oikeesti sanottavaa olisi enemmän, kuin aikaa. Sellaista ei vain voi sanoa. Ehkä moi tai hei riittäisi aluksi.
Eikai se elämä nyt niin huonosti ole?että mä olen hirveän vastentahtoinen näissä asioissa...... en tiedä mikä mua vaivaa.....
- osasit
vaan kirjoitti:
ollaan kaksi hämillään olevaa pölkkypäätä ja siinä kaikki :)
sen pukea lyhyeksi lauseeksi todella hyvin:) näin se on.
- tarkoitat
kävellessäni tajusin kirjoitti:
että mä olen hirveän vastentahtoinen näissä asioissa...... en tiedä mikä mua vaivaa.....
sillä mitä?
- ....................
tarkoitat kirjoitti:
sillä mitä?
se sama höperö teini joka parkuu joka ketjussa
- on vai:)
.................... kirjoitti:
se sama höperö teini joka parkuu joka ketjussa
Mä en teineistä piittaa:) Iloisesta surulliseksi saa vain yksi ainoa 30 , luulisin...
- oo teini tsorge nyt
on vai:) kirjoitti:
Mä en teineistä piittaa:) Iloisesta surulliseksi saa vain yksi ainoa 30 , luulisin...
vaan......
- hyvä
oo teini tsorge nyt kirjoitti:
vaan......
niin, saat anteeksi:)
kuka oli teini? en minä, etkä sinä... - pitkittynyt
oo teini tsorge nyt kirjoitti:
vaan......
murrosikä, ymmärretään.
- on kyllä
hyvä kirjoitti:
niin, saat anteeksi:)
kuka oli teini? en minä, etkä sinä...tyhmiä, pidä hyvänäs vaan
- kyllä,
on kyllä kirjoitti:
tyhmiä, pidä hyvänäs vaan
hyvänäni, mielelläni.
- .....................
pitkittynyt kirjoitti:
murrosikä, ymmärretään.
mitä yrität..... irvailla....
- Sama
juttu täälläkin. Paitsi et toivoisin näkeväni hänet jo jossain, edes vahingossa. Alkaa olla melkoinen ikävä.. Siinä on vain se etten ole varma, näenkö häntä enää.
- nään
aivan varmasti...
- Hyvä
nään kirjoitti:
aivan varmasti...
jos näät.. Kenet? Minä en ole enää varma koska kuulin et hän olis lähdössä muualle. Olen tosin itsekin lähdössä.. En vaan tiiä vielä varmasti milloin mut viimeistään ens keväänä.
- kenkään
nään kirjoitti:
aivan varmasti...
tiedä, elä siis tässä hetkessä ja sano heti hänet nähdessäsi, mitä hänestä ja teistä ajattelet. Elämää ei ole hukattavaksi hetkistäkään: jo kohta voit tai hän voi olla Suuressa Tuntemattomassa.
- ole lähdössä
Hyvä kirjoitti:
jos näät.. Kenet? Minä en ole enää varma koska kuulin et hän olis lähdössä muualle. Olen tosin itsekin lähdössä.. En vaan tiiä vielä varmasti milloin mut viimeistään ens keväänä.
minnekään, enkä minä liioin.
- ottaa
kenkään kirjoitti:
tiedä, elä siis tässä hetkessä ja sano heti hänet nähdessäsi, mitä hänestä ja teistä ajattelet. Elämää ei ole hukattavaksi hetkistäkään: jo kohta voit tai hän voi olla Suuressa Tuntemattomassa.
se riski, Suuri Tuntematon...
- .................
ole lähdössä kirjoitti:
minnekään, enkä minä liioin.
hmmmm......
- jää ikuinen
ottaa kirjoitti:
se riski, Suuri Tuntematon...
ikävä ja jano, mikä ei sammu millään maailman juomalla, eikö olisi ikävä tilanne ?
- juttu,
jää ikuinen kirjoitti:
ikävä ja jano, mikä ei sammu millään maailman juomalla, eikö olisi ikävä tilanne ?
kieltämättä, ei se taida sammua, koskaan...
Juomalla oikeaa juomaa se saattaisi loppua kokonaankin, mutta siihen voi myös hukkua... - me aleta
juttu, kirjoitti:
kieltämättä, ei se taida sammua, koskaan...
Juomalla oikeaa juomaa se saattaisi loppua kokonaankin, mutta siihen voi myös hukkua...enempää juomaan kuin syömäänkään kohtuutta enempää, muuten Se Oikea ainakin jäisi löytymättä.
- Olen
kenkään kirjoitti:
ajatellut et jos saisin jostain rohkeutta ja menisin juttelemaan hänelle jotain seuraavan kerran jos nähdään vielä. Olen joskus ennenkin häntä häirinny mut ei se helppoa ollu...
- olet
Olen kirjoitti:
ajatellut et jos saisin jostain rohkeutta ja menisin juttelemaan hänelle jotain seuraavan kerran jos nähdään vielä. Olen joskus ennenkin häntä häirinny mut ei se helppoa ollu...
häntä häirinnyt. En usko, että hän siitä mieltänsä pahoittaisi.. vaikka saattaisikin näyttää vähän tärähtäneeltä ja hämmentyneeltä. Mutta rinnan alla se sydän kuitenkin sinulle sykkii.
- menin
olet kirjoitti:
häntä häirinnyt. En usko, että hän siitä mieltänsä pahoittaisi.. vaikka saattaisikin näyttää vähän tärähtäneeltä ja hämmentyneeltä. Mutta rinnan alla se sydän kuitenkin sinulle sykkii.
kerran juttelemaan hänelle. Sitä ennen laitoin hänelle tekstiviestiä. Jalat oli ihan hyytelöä.. Juttelu jäi kesken ku.. Oli silloin varattu mut myöhemmin ei kai enää ollu. Niin ainakin ymmärsin.. Ja sit alkoi kissa-hiirileikki.. Aika monimutkainen tarina kaiken kaikkiaan..
- näe häntä enää?
onko hän muuttamassa tms?
- aiemminkin
näe häntä enää? kirjoitti:
onko hän muuttamassa tms?
vastasin tuolla et hän on lähdössä muualle. Sitä vaan en tiiä et milloin..
- ....
Kuinka pitkä aika????
- häntä, niin
aika menettää täysin merkityksensä. Viikonloppu tuntuu tuhannelta vuodelta ilman häntä, ja tunti hänen lähellään viideltä sekunnilta...
- * * * *
vilasta reilun reilun vuoden jälkeen. Ehkä taas iloitsen ja elän muistoistani.
- eilen,
tuli taasyksi päivä lisää ilman vilahdusta. Ei näkynyt missään. Vähän vaikutti asiaan etten itsekään ollut missään:) ehkä tänään, olen toiveikas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286