Ostin hupparin, joka on yällä hetkellä siinä ja siinä sopiva, melkein liian pieni. Pestessä se sitten tietysti vielä kutistuu. Joten miten saisin sitä venytettyä, auttaako ihan vaan käsillä hihojen yms venyttäminen?
hupparin venytys
2
5683
Vastaukset
- jannukainen
Itse joskus venyti paitoja niin, että istuin polvetkoukussa ja pujotin paidan helman jalkojen ympärille.
Tehostin sitä vielä näin:
Pidin koukkujalat liikkumattomina ja selkää työnsin taakse päin.
Kyllähän se paita siinä venyi. - jkldfjdkj
Jos se ei ole kovin paksua kangasta, iso annos huuhteluainetta auttaa. Et ole siis pessyt sitä vielä kertaakaan, joten voit kokeilla tätä: Laita vaikka ämpäriin kädenlämpöistä vettä ja reilu loraus huuhteluainetta. Anna liota siellä vaikka pari tuntia, että huuhtis imeytyy kuituun. Sitten peset sen jollain koneen lyhyellä ohjelmalla matalassa lämpötilassa tai laitat vain huuhtelut. Linkoa vaikka puoliteholla, että jää vähän kosteaksi. Sitten suoristelet ja venyttelet sitä leveyssuuntaan ja kuivaat vaakatasossa, ettei se ripustettuna veny pituutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564