Miksi silmälaseja niin paljon??

wangler & co

27

2629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wangler & co

Ensimmäiseen lauseen piti olla: "Miksi niin monella suomalaisella naisella on nykyään silmälasit?"

• JJK90

........rillit ei mun mielestä aina tee naisesta rumaa mutta mun kaverin ihastus koulussa käyttää rillejä(että näkis taululle) ja kun se on muutenkin hyvä koulussa niin siitä tulee semmonen älykkö,ja koska se on vielä koulun hyvännäköisin tyttö niin siinä kohtaa se viisaalta näyttäminen on HELEVETIN seksikästä.......minun mielestä nyt ainakin :D

• seviliux
        JJK90 kirjoitti:

........rillit ei mun mielestä aina tee naisesta rumaa mutta mun kaverin ihastus koulussa käyttää rillejä(että näkis taululle) ja kun se on muutenkin hyvä koulussa niin siitä tulee semmonen älykkö,ja koska se on vielä koulun hyvännäköisin tyttö niin siinä kohtaa se viisaalta näyttäminen on HELEVETIN seksikästä.......minun mielestä nyt ainakin :D

Kamoon, ei naiset voi olla viisaita :)

• Oikeasti naiset
        seviliux kirjoitti:

ovat täällä tyydyttääkseen mihen tarpeet. Mutta jossain vaiheessa jokin meni pieleen ja naisista tehtiin melkein samanarvoisia miesten kans. Ja katsokaa!? Mihin tämä maailma on mennyt!

• JJK90
        seviliux kirjoitti:

.......kun se tyttö on vaaleahiusinen..................eli BLONDI :D

• mä vaan

Mä en oo mielestäni ruma lasien kanssa. Eikä kukaan muukaan.Lasit voi sopia kelle tahansa, jos vaan löytää itelle sopivat.
      Pidän laseja koska haluan nähdä kunnolla. En voisi edes kuvitella meneväni ulos ilman niitä. Piilareita en käytä, en halua tunkea mitään muovin paloja silmiini.Sitä paitsi piilarit ei sovi kaikkien silmille . Ja eiks lasit tuu halvemmiks kuin piilarit? Samoja laseja voi pitää parikin vuotta, mutta uus piilaripakkaus pitää hankkia kerran kuukaudesa tai parissa.
      Ja jos näkö on vähänkin huono eikä käytä laseja, se voi aiheuttaa päänsärkyä. Siksi monet varmaan pitää laseja vaikka ilmankin saattais pärjätä. Ja kun laseihin tottuu niin ei voisi kuvitella menevänsä ulos ilman niitä. laseista tulee ikään kuin osa itseä.

• ,.,.,

Minulla on lasit. On ollut aina ekaluokasta asti. Minulle sopii lasit. Näyttäsisin tyhmältä ilman niitä. Näköni on erittäin heikko, ja en pärjäisi ilman laseja. Olen käyttänyt piilareita ja käytän niitä yhä sillon tällöin.

Noista kuvista, niitä ei voi verrata toisiinsa. Toinen kuva on pieni ja muokkaamaton, kun taas toisessa on täydellinen meikki ja kunnon poseeraus.

• muiik

Toi on oikeestaan aika loukkavaa et haukut ihmisiä joilla on silmälasit.Jotkut eivät pysty pitämään piilareita.Sitä paitsi vaikka olisikin silmälasit voi silti olla kaunis.Joillekkin silmälasit sopii ja ne on nykyään muotia

• ..Girl..

Okei, noniin. Naisilla on silmälasit, koska kaikki ei näe ilman niitä kunnolla. Kaikkien silmille ei sovi piilarit. Sitäpaitsi. Noissa kuvissa oli kaksi ihan eri naista, ja kaikenlisäksi toinen oli pieni ja muokkaamaton ja toisessa oli meikki, ja poseeraus. SITÄPAITSI TOISESSA KUVASSA OLI NUOREMPI NAINEN!!! En voi ymmärtää tuollaisia poikia/miehiä. Onhan niillä miehille/pojillakin useilla lasit, voidaanhan me naiset/tytötkin sitten sanoo että: Hyi! Miksi niin monella pojalla on silmälasit?

Eli, kaikille ihmisille ei sovi piilarit, ja onhan niitä laseja monenlaisia, todella kauniita.

Kuten olen sanonut. Jättäkäämme kauniit naiset miehille, joilla ei ole mielikuvitusta.

• piilolinssi.

Ensinnäkin, mun mielestä on yleistämistä että kaikki naiset on rumia lasit päässä, joitakin oikeasti pukee silmälasit.
        Mutta sitten joissakin tapauksissa kyllä olen sitä mieltä, että piilolinssejä kannattaisi pitää, esim. Linnan juhliin ei kyllä naisten kannattaisi lasit päässä mennä, ellei ole juuri sellainen juttu että ei voi pitää päässä.

Itse olen pitänyt laseja 2.luokalta asti, ja olen oikeasti todella sokea ilman lasejani.
        Nyt olen myös alkanut piilareita pitää, ja rakastan niitä.
        Monet sanoo että mulle käy lasit, mutta vielä enemmän ihmisten mielestä piilareitten kanssa olen sievempi, ja sehän on totta (pakko lisätä jotain korulausetta tähän) että kauneus on katsojan silmissä.

Ja tuosta vielä, että lasit tulevat halvemmaksi kuin piilarit. Ei ole totta.
        Riippuu tietenkin, mitkä piilarit ostaa, minkä verran jne.
        Mutta mulla on niin huono näkö hajataitteisuuden korjaus, että yksi tavallinen linssi laseihin maksaa n. 350€. Eli 350€ 350€ Kehykset n. 150€ = 850€.
        Piilarit maksavat puoleksi vuodeksi 170e.
        Kyllä piilareittenkin hinta on paljon, mutta kyllä ne halvemmat ovat kun nuo lasit.

• JJK90
        piilolinssi. kirjoitti:

Ensinnäkin, mun mielestä on yleistämistä että kaikki naiset on rumia lasit päässä, joitakin oikeasti pukee silmälasit.
        Mutta sitten joissakin tapauksissa kyllä olen sitä mieltä, että piilolinssejä kannattaisi pitää, esim. Linnan juhliin ei kyllä naisten kannattaisi lasit päässä mennä, ellei ole juuri sellainen juttu että ei voi pitää päässä.

Itse olen pitänyt laseja 2.luokalta asti, ja olen oikeasti todella sokea ilman lasejani.
        Nyt olen myös alkanut piilareita pitää, ja rakastan niitä.
        Monet sanoo että mulle käy lasit, mutta vielä enemmän ihmisten mielestä piilareitten kanssa olen sievempi, ja sehän on totta (pakko lisätä jotain korulausetta tähän) että kauneus on katsojan silmissä.

Ja tuosta vielä, että lasit tulevat halvemmaksi kuin piilarit. Ei ole totta.
        Riippuu tietenkin, mitkä piilarit ostaa, minkä verran jne.
        Mutta mulla on niin huono näkö hajataitteisuuden korjaus, että yksi tavallinen linssi laseihin maksaa n. 350€. Eli 350€ 350€ Kehykset n. 150€ = 850€.
        Piilarit maksavat puoleksi vuodeksi 170e.
        Kyllä piilareittenkin hinta on paljon, mutta kyllä ne halvemmat ovat kun nuo lasit.

Mä tossa sanoin että meidän koulussa on yks tyttö jota todella lasit pukevat,hänelle ne sopivat :)

• Moni tyttö jolla on silmälasit on jopa söpömpi kuin ilman niitä. Ja tytöille joilla on lasit ne sopii mielestäni hyvin. Ei lasit koskaan ihmistä rumenna, nehän antaa usein ihmisestä jopa fiksumman ja asiallisen kuvan.

Joten voit olla mitä mieltä vaan, ni moni on varmasti sun mielipidettäs vastaan.

• Dampiel

heh hän näyttäisi eli puhut ylemmän kuvan naisesta joka näyttää rumalta ja alempi kuva olisi jos hänellä ei ole laseja heh aikamoinen kasvoleikkaus uusi pää , hehheee alemmalla on pallo pää kun ylemmällä on palikka. heeh jotenkin tuntuu vaikka ylempi ei olisi pukenut laseja niin se olisi yhä yhtä ruma mitä se on nyt.

• tytö rilleillä

Joopajoo, ei ole laseja läheskään kaikilla, ja yleensä kukaan ei niitä itse valitse. Hanki kuule elämä.

• tyttö rilleillä

Joopajoo, ei ole laseja läheskään kaikilla, ja yleensä kukaan ei niitä itse valitse. Hanki kuule elämä.

• Kummajainen

" Silmälasit tekevät lähes poikkeuksetta naisesta ruman, joten miksi useammat eivät hanki piilareita"

Lasit eivät tee ihmisestä rumaa, jos ne sopivat hänelle. Kaikki eivät halua käyttää piilolinssejä, en minäkään, niiden laittaminen on (kenties?) hankalaa ja olen kuullut, että paljon parempi on silmille lasit kuin piilarit.

"tai käytä laseja vain todella niitä tarvittaessa - en jaksa uskoa etteivät monet selviytyisi hyvin ilmankin.""

Kun näkö on tarpeeksi huono, niitä kannattaa pitää melkeinpä koko ajan. Voi alkaa päätä särkemään ja silmiäkin väsyttämään, ja muutenkin. Itse pidän vain kun tarvitsen, mutta onhan se terveydenhoitaja sanonut, että enemmän pitäisi käyttää, oman turvallisuudensakin vuoksi.

Jos itse joskus saat lasit? Ha, mitäs silloin tuumaat?
      Ja noissa kuvissakin oli selvästi eri ihminen. :p

• jokuinen

miksi ihmeessä ne tekisivät jostakusta ruman jos lasien mallin valinta on oikea? Ja kukaan ei pidä laseja huvikseen, vaan silmän virhetaiton takia. Ne ovat apuväline, niitä ei pidä mennä arvostelemaan. Ja muuallakin maailmassa löytää paljon silmälaseja, usko vain!

• jokuinen

tää jumittaa niin paljon etten saa viestejä oikeisiin kohtiin T___T'

• Kohles

Jos ottaa silmälasipäisen naisen ja saa sen kanssa lapsia, on todennäköistä että lapsistakin tulee silmälasipäisiä. Eli tehdään tulevaisuuden sukupolville palvelus ja ei anneta rillipäiden lisääntyä!

• mä vaan

että on myös silmälasipäisiä poikia. Jos kukaan jolla ei oo laseja ei ota silmälasipäista tyttö/poikaystävää, niin silmälasipäisten tyttöjen pitää ottaa silmälasipäinen poikaystävä ja toistepäin. Ja silloinhan on entistä todennäköisempää että lapsista tulee silmälasipäisiä, ainakin sun logiikallasi. Eli ette te
        meistä silmälasipäisistä onneksi noin vaan pääse. (:
        Ja rakkaus ei muuten kato ulkonäköä.

Ei voi olla noin kamalaa että joillakin on lasit. Ei ne tee ihmisestä huonompaa.

mielipiteensä kullakin mutta kannattaskohan pitää ne ihan omana tietona? Aika loukkaavaa tämmönen.

• Mitä vitun väliä

Että repesin. Tää oli kyllä paras vitsi pitkään aikaan! xD

Mut jos joku tosissaan on tätä mieltä, oletan hänen olevan ala-asteella.

• mayura

tiesitkö et jotkut naiset pitävät silmälaseja, vaan koska ne sopii niille??? ne laittaa vaan lasit jois ei oo voimakkuuksia..

• sodomian perez

^^^

Lasit eivät sovi kenellekään naiselle. Ehkä jotkut nenä pystyssä kulkevat femakkohuorat luulevat niin, mutta ei se ole totta.

• mä vaan
        sodomian perez kirjoitti:

^^^

Lasit eivät sovi kenellekään naiselle. Ehkä jotkut nenä pystyssä kulkevat femakkohuorat luulevat niin, mutta ei se ole totta.

Kyllä lasit voivat sopia naisille, mutta sitähän ei tommoset putkiaivoiset huomaa.

• kyllä se on

naamasta kiinni onko ruma lasien kanssa vai ei, jotkut on nättejä lasien kanssa. Ite kanssa piän laseja vaa kotona ja ulkona piilareita (poika olen)

• ...

Vaikee sanoo miks on, mut ei silmälasit aina ihmisestä rumaa tee. Toi asenne ärsyttää just miehis.. " Jos naisel on silmälasit se on ruma " . :/ aika säälittävää, jos naisella ei ees silmälaseja saa olla. Itselläni ei kyllä ole, mutta mistäs sitä tietää, jos vaikka mummona saa.

• dsfsdfd

aika säälittävä oot. toivottavasti tajusit sen että sinä et kyllä tule saamaan naista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe