Sarjassamme tyhmät kysymykset...
Missä asteessa ja miten kauan tarvii ihan raakoja luita, joissa on lihaa päällä, paistaa? Raakana menee koiralla masu sekasin nii ajattelin noin kokeilla mut ei mitään hajua kun mä en mitään lihoja koskaan paistele enkä muutenkaan tee niille yhtään mitään :D
Luiden paistamisesta...
7
4106
Vastaukset
- 200 astetta
ja n.20 minuuttia.
- alkup.
Kiitän :)!
- paistaminen
saa luut sälöilemään vaarallisesti? Monesta paikkaa olen lukenut, että kypsästä luusta irtoaa teräviä kappaleita. Onko tämäkin huuhaata, kuka tietää?
Voiko koiralle antaa joulukinkun luun?- koiranomistaja..
Ei saa antaa koiralle kypsää sianluuta. Se säröilee ja liuskottuu suolistossa ja aiheuttaa pahimmillaan repeämän suolistossa ja joka tapauksessa vähintäänkin aiheuttaa koiralle kipuja.
- luun
koiranomistaja.. kirjoitti:
Ei saa antaa koiralle kypsää sianluuta. Se säröilee ja liuskottuu suolistossa ja aiheuttaa pahimmillaan repeämän suolistossa ja joka tapauksessa vähintäänkin aiheuttaa koiralle kipuja.
pieniminen jotenkin kotikonstein? Kaipa kypsääkin luuta voi antaa, jos se on rouhittu riittävän hienoksi?
- ed. kirj.
luun kirjoitti:
pieniminen jotenkin kotikonstein? Kaipa kypsääkin luuta voi antaa, jos se on rouhittu riittävän hienoksi?
Kerran annoin puolivahingossa sianluuta koiralle, koira tuli tosi kipeäksi siitä... ne luunsirut pistelivät suolistossa, ja kuulin tällaisenkin vertauksen, että koirasta tuntuu, kun se yrittäisi kakata siiltä. Eli enpä suosittele, ellei sitten ihan jauhoksi jauha, kutta miksi kannattaisi?
- pasaati1
Raakana,jos koiran vatsa ei kestä luita,anna vaikka broilerin siipiä,selkarankaa yms.
Yleensä se on tottumis kysymys,tarpeeksi kun on koiralla/vatsalla aikaa tottua niin monesti se tottuu.
Oliko naudan luista kysymys?
Voipi olla allerginen niille,en osaa sanoa auttaako edes kypsennyt,tosin vaikka auttaisi niin,se ei lienee paljon lämmitä kun koira on lekurilla luun säle suolesta ulkona,mutta jokainen tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279