Tietääkö kukaan, mistä voisi ostaa Lahdesta tai lähiymp. GNLD:n Disinfectant-desinfiointiainetta? Verkkokaupasta kyllä löytyy, mutta mielellään hankkisin sen siten, että tiedän, koska tuotteen saa ja voin tehdä tilauksen henk.kohtaisesti.
Mistä GNLD Disinfectantia?
Desi
4
609
Vastaukset
- hinnat..
Ihan mielenkiinnosta, miksi just sitä ja mitä se muuten maksaa. Veikkaanpa, että maksaa 10 kertaa enemmän, mitä siivoustarvikekaupassa vastaava ammattiaine maksaisi.
- Desi
Sillä voi huoletta desinfioida kissanäyttelyssä häkin, koska kissa ei saa siitä allergiareaktiota. Siksi juuri tämä tuote. Siihen tarkoitukseen ei käy kaikki pesuaineet.
- Anonyymi
Kyseistä tuotetta laimennetaan 1:100 ja 1:200 joten en usko että mistään kaupastaa saa halvempaa!
- Ulla_GNLD
Hei,
Minulla on kotona Disinfectantia, asun espoossa
http://goldenstore.weebly.com/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741