Alottelijalle!

Alottelija!

Moi kaikki! Ajattelin aloittaa jonkin sortin taikatemppuilun.Te täällä olette ammattilaisia joten ajattelin, että voisitte neuvvoa. Elikkäs. Osaan jo jonkinlaisia KORTTITEMPPUJA, mutta haluisin oppia lisää. Mistä alottaisin ja olisiko kellään jonkinlaista paljastusta mitä voisin harjoitella??

8

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magician000

      " Te kaikki täällä olette ammattilaisia "

      Itsekkin olen tässä lähiaikoina huomannut että taikatempuista kirjoittavat henkilöt ovat 10-12 vuotiaita joiden kanssa ei vakavasti juttuun tule.
      Eli et ole ainut.
      Tällä foorumilla ei käy ammattilaisia. Täällä on 90% kirjoittajista noin 10v

      • Alottelija!

        Joo. No voisiko joku silti antaa jonkinlaista vinkkiä. Aluksi ihan perus temppuja. Mieluiten korteilla. Vaikka en taikuuteen hirveesti ole vielä perehtynytkään. Olen kyllä tehnyt paria kotikorttitemppua, mutta luulen, että te jotka asiasta enemmän tiedätte tuskin äimästyisitte niistä. Ne on pää asiassa suunnattu pienemmille. noin 8-11 vuotialle. Jotkut aikuiset kyllä ihmettelevät temppuja, mutta ne on kyllä melko alottelija temppuja. Pientä tarkkaavaisuutta ja temppu on selvitetty! Joten pyydän, että saisin apua teiltä jotka tiedätte taikuudesta!


      • magician000
        Alottelija! kirjoitti:

        Joo. No voisiko joku silti antaa jonkinlaista vinkkiä. Aluksi ihan perus temppuja. Mieluiten korteilla. Vaikka en taikuuteen hirveesti ole vielä perehtynytkään. Olen kyllä tehnyt paria kotikorttitemppua, mutta luulen, että te jotka asiasta enemmän tiedätte tuskin äimästyisitte niistä. Ne on pää asiassa suunnattu pienemmille. noin 8-11 vuotialle. Jotkut aikuiset kyllä ihmettelevät temppuja, mutta ne on kyllä melko alottelija temppuja. Pientä tarkkaavaisuutta ja temppu on selvitetty! Joten pyydän, että saisin apua teiltä jotka tiedätte taikuudesta!

        Minulla on noin 10 messenger - osoitetta joiden omistajat ovat noin 10v ja kerjäävät kokoajan temppuja..
        Mene kirjastoon.
        Katso http://www.markkupurho.fi/magicshop


      • Aloittelija!
        magician000 kirjoitti:

        Minulla on noin 10 messenger - osoitetta joiden omistajat ovat noin 10v ja kerjäävät kokoajan temppuja..
        Mene kirjastoon.
        Katso http://www.markkupurho.fi/magicshop

        Elikkä kirjoista löytyy erilaisia kotioloihin ja normaalilla korttipakalla tehtyihin temppuihin ohjeita. sieltäkö harjoittelen vai pitäisikö ostaa joku erinnäinen ns. " Jekkupakkaus " :D


      • makikian
        Aloittelija! kirjoitti:

        Elikkä kirjoista löytyy erilaisia kotioloihin ja normaalilla korttipakalla tehtyihin temppuihin ohjeita. sieltäkö harjoittelen vai pitäisikö ostaa joku erinnäinen ns. " Jekkupakkaus " :D

        Käyppäs nyt kurkkaamassa ne kirjat ja kysy sitten


      • Mrtikka
        magician000 kirjoitti:

        Minulla on noin 10 messenger - osoitetta joiden omistajat ovat noin 10v ja kerjäävät kokoajan temppuja..
        Mene kirjastoon.
        Katso http://www.markkupurho.fi/magicshop

        On aivan turhaa ostella temppuja mielin määrin ja vääntää jotain kusetuskortti pakka showta. Sama pätee ihme kuppeihin sun muihin. Toki esim chop cup on hyvä, impromptu (ei apuvälineitä) jos haluaa. Parhaiten oppii kirjoista!


      • crissmagic
        Alottelija! kirjoitti:

        Joo. No voisiko joku silti antaa jonkinlaista vinkkiä. Aluksi ihan perus temppuja. Mieluiten korteilla. Vaikka en taikuuteen hirveesti ole vielä perehtynytkään. Olen kyllä tehnyt paria kotikorttitemppua, mutta luulen, että te jotka asiasta enemmän tiedätte tuskin äimästyisitte niistä. Ne on pää asiassa suunnattu pienemmille. noin 8-11 vuotialle. Jotkut aikuiset kyllä ihmettelevät temppuja, mutta ne on kyllä melko alottelija temppuja. Pientä tarkkaavaisuutta ja temppu on selvitetty! Joten pyydän, että saisin apua teiltä jotka tiedätte taikuudesta!

        ei se homma sillä parane vaikka sinä kuinka ruinaat temppuja,kaiken parhaiten opit itse tekemällä ja KOVALLA harjoittelulla.sitä virhettä ei kannata tehdä että kun olet oppinut jonkun tempun niin heti suoraa päätä menet sitä esittämään! kovaa harjotusta,ja jos on aloittelija niin kirjastosta löytyy taikuri kirjoja jotka on pitkälti suunniteltu aloittelijoille.sitten kun olet siirtymässä eteenpäin voit perehtyä johonkin tarkemmin esim,kortti temppuihin tai illuusioihin,itse tykkään tehdä illuusio temppuja.maku asia.toinen paikka mistä löytää kirjoja on markku purho,mutta hänen kirjansa ovat vain englannin kielisiä.kirjastoon mars!!!


    • LateZ

      Morjensta!
      Mulla olisi myynnissä (halvalla! verrattuna kaupan hintoihin) Kaikenlaista "taikatemppu" sälää.
      Halvasta (paketista) kalliiseen (yksittäisiin temppuihin)
      Itse jäin koukkuun jönglööraukseen
      Ota yhteyttä sähköpostiin jos kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe