Läpikuultava TM testi

Hevosella pääsee ja rahalla...

Ultimate käytti TM testissä mainoksen ja juttujen ostoon ylivoimaisesti eniten rahaa. Olisikohan ollut sillä vaikutusta miten testi tehtiin ja mihin järjestykseen testin pumput saadaan. Mikään ei ole ilmaista, varsinkaan mainokset ja lehtijutut.

9

2743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voittakoon..

      Miksi epäilette Ultimaten pumppuja, ne tulevat pääosin maailman suurimpiin kuuluvalta Gree:nin tehtailta ja niitä on myyty Suomessa usella eri laitemerkillä tuhansia kappaleita, laatuheikkoidet olisivat tulleet väistämättä esiin jos niitä olisi.
      Jos hinta olisi otettu mukaan TM:n arvosteluun Ultimaten pumppu olisi ottanut murska voiton.

      • Pana Sonikki

        Testi oli kaikille sama. IVT löysi oikean paikkansa. Ylihinnoittelu on perusteetonta.


    • vastarannan kiiski

      TM:ssä on tähän totuttu.Jos ei autotestiä Xorolla voita,alkaa kirjoittelu maksetuista testeistä.Minkähän takia suomalainen ei usko,että mulla paras-sulla paska,ei välttämättä toteudukkaan kun asioita aletaan uskomuksien ja mutujen sijaan arvioimaan oikeilla mittareilla?

      • Ei valittamista

        Ei Siinä ole mitään pahaa, että testataan ja vertaillaan, mutta jos testaukset tehdään väärin, on se Oikeasti Vakava Asia. Kirjoitin juuri alemmas Fujitsu -otsakkeen alle omista huomioistani testauksen menetelmistä. Lukekaa ihmeessä TM:laisetkin. En ole minkään yhden merkin puolella, mutta yhtä erityisesti vastaan, koska epäilen heidän laitteensa luotettavuutta ja talon väen ammattitaitoa suuresti.


    • sinulle..

      nimim. fujitsu, niinkö?

      • vastarannan kiiski

        Eipä ole pumppua enkä ole aikeissa hankkia,sillä minulla ei ole käyttöä sille.En lämmitä sähköllä.


      • siinulle
        vastarannan kiiski kirjoitti:

        Eipä ole pumppua enkä ole aikeissa hankkia,sillä minulla ei ole käyttöä sille.En lämmitä sähköllä.

        Jos joskus ostisit niin älä missään tapauksessa
        osta sitä meiltä! T mate


      • vastarannan kiiski
        siinulle kirjoitti:

        Jos joskus ostisit niin älä missään tapauksessa
        osta sitä meiltä! T mate

        kirjoitustaidottomalta.Jonkinlainen kaupan edellytys on,että osaa takuulapun täyttää oikein.


      • ja vihastut
        vastarannan kiiski kirjoitti:

        kirjoitustaidottomalta.Jonkinlainen kaupan edellytys on,että osaa takuulapun täyttää oikein.

        muutaman päivän sisällä TM/RM pyytää anteeksi että tämä heidän tekemä testi on suoraan poron ja porokoulun oppilaiden perseestä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe