kannaattaako hankkia 6131 NOKIA ? ?

mirjapl

Hei!
Olen vaihtamassa kännykkää toimivaan, kestävään, läppämalliseen, helppokäyttöiseen ja sellaiseen kamerapuhelimeen, jonka kuvia voi vaikka tulostaa tietokoneella (selviä kuvia).
Kannattaako hankkia Nokia 6131, vai onko se "telakalla" siis huollossa enemmän kuin minulla käytössä ja onko sillä kameralla mitään tekoa?

Minulle kun puhelimen vaihto on investointi, jolla tulisi pärjätä taas ainakin 2-3 vuotta.

Kiitos etukäteen sekä mukavaa joulun odotusta!

5

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6131

ainakin toiminut senverran hyvin,että melkein uskaltas sitä suosittaa.Siinä kamera vaikka pikseleita vain tuo 1.3 ottaa tosi hyviä kuvia ja videokin ihan kunnolllista,siinä ainakin on hyvät näppäimet ja tosi hyvä näyttö.Ja radio ym ,siitä löytyy,ainakin itsestä tuon puhelimen koko .Sopii kivasti taskuun tai pussukkaan(voi sen avata ihan vanhalla tyylilläkin ,jos pelkää aukaisumekanismin pettävän(ei omassa oo yhtään kenkkuillut,naps ja auki kätevästi(ulkonäöstä,siitä on niin montaa mielipidettä kuin katsojaa,ainakin itse siitä pidän)Jos jotain huonoo sanottava puhelimesta yyyyyyyyy puhelin lasku itse maksettava nyyh nyyh.

• mirjapl

Hei kiitos nopeasta vastauksestasi!

Kuinka kauan Sinulla on ollut tämä känny?
        Oletko tulostanut kameralla ottamiasi kuvia?

Kiitos vielä kerran

mpl

• 6131
        mirjapl kirjoitti:

Hei kiitos nopeasta vastauksestasi!

Kuinka kauan Sinulla on ollut tämä känny?
        Oletko tulostanut kameralla ottamiasi kuvia?

Kiitos vielä kerran

mpl

ja olen pitemmän aikaa katsellut kamerakuvia tietokoneelta,ja välillä poltan niitä CD levylle ja voi katsella kuvia telkusta.Jollain muistikortin lukijalla kuvat siirtyy liukkaasti sille kännylle tai peltiselle pöytä lootalle.Tiedä koska hankin tulostimen ja paperikuvia alan tehdä,alkanut tuntua ,tuo tietokoneelta tai telkusta katselu mukavammalta kuin paperikuvien rapistelu.Sekä tietsikalla kuvien muokkaus sujuu kätevästi.,.,t.kamera ja minä(naps otin kuvan).

• 6131
        6131 kirjoitti:

ja olen pitemmän aikaa katsellut kamerakuvia tietokoneelta,ja välillä poltan niitä CD levylle ja voi katsella kuvia telkusta.Jollain muistikortin lukijalla kuvat siirtyy liukkaasti sille kännylle tai peltiselle pöytä lootalle.Tiedä koska hankin tulostimen ja paperikuvia alan tehdä,alkanut tuntua ,tuo tietokoneelta tai telkusta katselu mukavammalta kuin paperikuvien rapistelu.Sekä tietsikalla kuvien muokkaus sujuu kätevästi.,.,t.kamera ja minä(naps otin kuvan).

siis noita kännyllä otettuja kuvia ja muyistikortin lukija kätevä kuvia kännystä vaikka kannettavalle tai pöytäkoneelle siirtelyssä.Tätä se tekee ku

• SE ON LELU!!!!!!!!!!
        6131 kirjoitti:

siis noita kännyllä otettuja kuvia ja muyistikortin lukija kätevä kuvia kännystä vaikka kannettavalle tai pöytäkoneelle siirtelyssä.Tätä se tekee ku

Pöh. Luulin ostavani hyvän kännykän tuon mokoman 6131:n ostaessani. Iso pettymys. Huom akku ladattava kerran tai pari päivässä jos puhut yhdenkin puhelun tai käytät niitä puhelimen "ominaisuuksia". Ostat muistikortin, datakaapelin ym. roinat, niin voit lisätä hintaan huomattavasti lisää ja tunnet itsesi entistä enemmän huijatuksi. Ei ole kätevä kännykkä ollenkaan. Itellä ollu muutaman päivän ja harmittaa että mokomaan laitto euroakaan. Ihan hyvä kamera on täytyy myöntää, mut muuten ihan lelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      180
      2653
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      105
      1111
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      780
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      779
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      277
      754
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      749
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      698
    Aihe