Hei!
Olen vaihtamassa kännykkää toimivaan, kestävään, läppämalliseen, helppokäyttöiseen ja sellaiseen kamerapuhelimeen, jonka kuvia voi vaikka tulostaa tietokoneella (selviä kuvia).
Kannattaako hankkia Nokia 6131, vai onko se "telakalla" siis huollossa enemmän kuin minulla käytössä ja onko sillä kameralla mitään tekoa?
Minulle kun puhelimen vaihto on investointi, jolla tulisi pärjätä taas ainakin 2-3 vuotta.
Kiitos etukäteen sekä mukavaa joulun odotusta!
kannaattaako hankkia 6131 NOKIA ? ?
5
853
Vastaukset
- 6131
ainakin toiminut senverran hyvin,että melkein uskaltas sitä suosittaa.Siinä kamera vaikka pikseleita vain tuo 1.3 ottaa tosi hyviä kuvia ja videokin ihan kunnolllista,siinä ainakin on hyvät näppäimet ja tosi hyvä näyttö.Ja radio ym ,siitä löytyy,ainakin itsestä tuon puhelimen koko .Sopii kivasti taskuun tai pussukkaan(voi sen avata ihan vanhalla tyylilläkin ,jos pelkää aukaisumekanismin pettävän(ei omassa oo yhtään kenkkuillut,naps ja auki kätevästi(ulkonäöstä,siitä on niin montaa mielipidettä kuin katsojaa,ainakin itse siitä pidän)Jos jotain huonoo sanottava puhelimesta yyyyyyyyy puhelin lasku itse maksettava nyyh nyyh.
- mirjapl
Hei kiitos nopeasta vastauksestasi!
Kuinka kauan Sinulla on ollut tämä känny?
Oletko tulostanut kameralla ottamiasi kuvia?
Kiitos vielä kerran
mpl - 6131
mirjapl kirjoitti:
Hei kiitos nopeasta vastauksestasi!
Kuinka kauan Sinulla on ollut tämä känny?
Oletko tulostanut kameralla ottamiasi kuvia?
Kiitos vielä kerran
mplja olen pitemmän aikaa katsellut kamerakuvia tietokoneelta,ja välillä poltan niitä CD levylle ja voi katsella kuvia telkusta.Jollain muistikortin lukijalla kuvat siirtyy liukkaasti sille kännylle tai peltiselle pöytä lootalle.Tiedä koska hankin tulostimen ja paperikuvia alan tehdä,alkanut tuntua ,tuo tietokoneelta tai telkusta katselu mukavammalta kuin paperikuvien rapistelu.Sekä tietsikalla kuvien muokkaus sujuu kätevästi.,.,t.kamera ja minä(naps otin kuvan).
- 6131
6131 kirjoitti:
ja olen pitemmän aikaa katsellut kamerakuvia tietokoneelta,ja välillä poltan niitä CD levylle ja voi katsella kuvia telkusta.Jollain muistikortin lukijalla kuvat siirtyy liukkaasti sille kännylle tai peltiselle pöytä lootalle.Tiedä koska hankin tulostimen ja paperikuvia alan tehdä,alkanut tuntua ,tuo tietokoneelta tai telkusta katselu mukavammalta kuin paperikuvien rapistelu.Sekä tietsikalla kuvien muokkaus sujuu kätevästi.,.,t.kamera ja minä(naps otin kuvan).
siis noita kännyllä otettuja kuvia ja muyistikortin lukija kätevä kuvia kännystä vaikka kannettavalle tai pöytäkoneelle siirtelyssä.Tätä se tekee ku
- SE ON LELU!!!!!!!!!!
6131 kirjoitti:
siis noita kännyllä otettuja kuvia ja muyistikortin lukija kätevä kuvia kännystä vaikka kannettavalle tai pöytäkoneelle siirtelyssä.Tätä se tekee ku
Pöh. Luulin ostavani hyvän kännykän tuon mokoman 6131:n ostaessani. Iso pettymys. Huom akku ladattava kerran tai pari päivässä jos puhut yhdenkin puhelun tai käytät niitä puhelimen "ominaisuuksia". Ostat muistikortin, datakaapelin ym. roinat, niin voit lisätä hintaan huomattavasti lisää ja tunnet itsesi entistä enemmän huijatuksi. Ei ole kätevä kännykkä ollenkaan. Itellä ollu muutaman päivän ja harmittaa että mokomaan laitto euroakaan. Ihan hyvä kamera on täytyy myöntää, mut muuten ihan lelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135