Datakaapeli ensin ja ajurit sit - ei toimi

puupääkö

Ostin tuossa SonyEricsson K800i puhelimen ja ennenkuin ehdin ihmeempiä tehdä tökkäsin usb-kaapelin koneeseen ja puhelimeen. Ihmettelin kun ei toimi ja sen jälkeen muistin asentaa ajurit. Vaan ei toimi vieläkään datayhteys.

Ratkaisuja mitä teen? (paitsi hakkaan päätäni seinään). Kiitos vastauksista!

Datayhteyttä en saa toimimaan mm. MyPhoneExplorerilla

4

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorko

palomuurit pois, virustorjunta pois kun asennat. kato com portit laitehallinnasta - on helposti sekaisin. pitäis olla kai com7 tai com8. olen käyttäny p900:sta = pelkkiä ongelmia. p990 ja w810 on pelittäny mulla.

• samavika

Eli mulla on kans sama ongelma ton saman puhellimen kanssa. Mutta tein toistenpäinasensin ensin ajurit mitkä tuli sen CD.n mukana sitten kokeilin ei yhteyttä, kokeilin useamman kerran, ei toiminu vieläkään, niin en jaksanu enään päätä vaivamaan (mutta olis kyllä ihan kiva tietää miten sen sais toimimaan kun pitäis muutama kuva siirtää koneelle ja ladata samalla pari biisiä)

PS:yritän jokukerta tehä niin että otan noi kaikki palomuurit viiruksentorjunnat pois. Kiitos Vinkistä

• jorko
        samavika kirjoitti:

Eli mulla on kans sama ongelma ton saman puhellimen kanssa. Mutta tein toistenpäinasensin ensin ajurit mitkä tuli sen CD.n mukana sitten kokeilin ei yhteyttä, kokeilin useamman kerran, ei toiminu vieläkään, niin en jaksanu enään päätä vaivamaan (mutta olis kyllä ihan kiva tietää miten sen sais toimimaan kun pitäis muutama kuva siirtää koneelle ja ladata samalla pari biisiä)

PS:yritän jokukerta tehä niin että otan noi kaikki palomuurit viiruksentorjunnat pois. Kiitos Vinkistä

ennen kun aloitat asennuksen niin poista ensin kaikki sonyericsson ajurit ja softa pois alta.

• Monella koneella

Voi olla, että palomuuri tökkäseen, mutta tuskin. Minä olen ajanut ajurit ensin ja sitten vasta yhdistänyt. Kahdella uudemmalla konheella pelittää hyvin, mutta 2000:sen kanssa on jo isompi värkkäily, että sain esim nettiyhteydet kuntoon. Eli ei siellä tartte olla kuin joku nystyrä nurinpäin niin tökkää se!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe