Lahja isälle

Jade^^

En ole ikinä osannut ostaa isälleni mitään "kunnon" lahjoja. Kun joskus olen yrittänyt udella mitä haluaisi, on vastaus lähinnä ollut; "Ei sun tarvi muhun rahojas pistää" tai että "Kunhan opiskelet ahkerasti, niin se on riittävä lahja mulle". Joo, onhan toi hienoa, että isä ajattelee noin, mutta haluaisin kerrankin ostaa jnt oikeesti kivaa! Isäni liikkuu(siis urheilee) todella paljon. Kesäisin pyöräilee ja kävelee, talvisin välillä ui, sitten hiihtää ja kävelee. Tykkää matkustella hirveästi ja lukee aika paljon(joskus olen miettinyt jonkun romaanin ostamista, mutta iskä on monesti sanonut, että mitä turhaa ostaa kirjaa, kun se kuitenkin vain kerran lukee ja kun sen voi kirjastostakin lainata, joten tämä idea on vähän kuivunut kasaan..:( ellei sitten ostaisi jtn matkusteluun liittyvää tms..) Ehdotuksia?

Kiitos jokaiselle joka osaa auttaa/keksii jtn! :)

Hyvää joulun odotusta kaikille!

4

2034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouluOnTaas

Meidän isä on justiinsa samallainen hömpöttelijä mut kyl mie jotain hänelle ostan joka vuos ;) mut Isäsi urheilee joten olisiko otsalamppu mitään? se ei ole mikään turha tavara vaan siitä on hyötyä pimeällä urheilutiellä ja näkee paremminkin talvella :) tai kunnon heijastin suojat niin autot eij aja päälle. En oo lamppujen hinnoista varmaa mut varmaan aika monesta paikasta löytyypi :) ei tullut näin äkkiseltään muuta mieleen, hyvät joulut kans sinulle :)

• Jouluilija

Anna isälle ilta seurassasi? Tee itse lahjakortti, missä on vaikka kuvasi lapsena ja lupaa tehdä illallinen tai vie hänet elokuviin :) Tai jotakin tuollaista. Itse ainakin tekisin mitä vain, jos olisi vanhemmat vielä elossa! :) Tee itse villasukat ja osta joku hyvä kirja, matkakirja?(minkä voi lukea lenkin jälkeen villasukat jalassa), kyllä se varmasti siitä pitää, vaikka ei haluakaan sinun haaskaavan rahojasi :) Onko hänellä kävelysauvat? Lahjakortti urheiluhierojalle, jos liikkuu paljon? Tässä pari ideaa..

• vierailija

riippuu tietenkin budjetista, mutta liikkuvalle isälle voisi esim. melontalahjakortti, keilailukurssi, golfkurssi tms riippuen kiinnostuksista (kaikki kolme testattu ja saivat ihan hyvän vastaanoton ;-) )
      hierontakin on tosiaan hyvä idea...

• neuvoja123

-dvd:nä leffa tai jokin tv-sarja
      -tekeekö isäsi ahkeraan ristisanoja/sudokuja jne.? niitäkin löytyy kirjoina kirjakaupoista ja marketeista..
      -cd-levy
      -aamutossut
      -kaulahuivi/pipo/lapaset..
      -pyyhe/aamutakki
      -suklaata/salmiakkia..
      -urheiluun liittyvää on ainakin minun vaikea keksiä, mieleeni ei tullut muu kuin käsipainot.. mene vaikka urheiluhyllylle pyörimään ja katso löytyisikö sieltä jokin mieluinen ja kohtuuhintainen. urheilutarvikkeet kun eivät mitään ilmaisia ole..
      -jännitystä jouluun: osta arpoja! veikkauksella taas myynnissä joulukalenteriarvat (5e kpl)
      -lahjakortti johonkin liikkeeseen
      -mitäs isäsi tekee työksesi? voisiko olla jotakin siihen liittyvää?
      -jos ei vieläkään tunnu löytyvän hyvää ideaa niin eikun kauppoihin kiertelemään! siellä on kuitenkin paljon esillä kaikkia lahjaideoita ja paketteja kosmetiikasta vaatteisiin ja kaikkea siltä väliltä.

muista kysellä myös äidiltäsi vinkkejä lahjanostoon jos hän sattuisi tietämään isäsi toiveita tai tarpeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe