Onko kellään kokemusta tästä kamerasta? (hp photosmart R727)
Voisit vastata ESIM. näihin kysymyksiin;
*Laatu (meneekö helposti rikki yms.)
*Kuvan laatu
*Käyttö
*Kannataako ostaa
Laittakaa perustelut, kiitos !
(hp) Photosmart R727
5
1048
Vastaukset
- __JessEc___
Eikö kukaan tosiaan omista tätä kameraa?
sen jo kertoo.. Ei varmaan ole moni ostanut jos yhtään järkeä on päässä ollut.
Forumeita lueskellessa löytää vain huonoa sanottavaa HP:n vekottimista. On kulemma virtanappulat irtoillu tai muuta vikaa tullut 0-2 vuoden sisällä.
Kuvanlaatu nyt on mitä on halpis kameroissa, kyllä niistä erottaa mitä on tullut kuvattua, mutta kohinaa tulee herkästi.
Aika kovia mötiköitäki ne on, että en tiiä kuin istuvat käteen.
Manuaaliset säädöt niistä usein puuttuu, eli kaikki on automatiikalla pelaamista.
Kannattaako ostaa?
EI
Osta ennemmin vaikka Canon, Nikon tai sony.- hp_guru
HP:n kamerat ovat testeissäkin häntäpässä. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kuvanlaatu on mitä on, eli ei mikään hyvä jopa HP:n kalliimmissakaan kameroissa!
- hphphphphphphp
Mulla on ollu ny noin 3v hp photosmart 935 ja täytyy sanoa että.... Miten ylipäätään on mahdollista että tällaisia romuja päästetään kauppojen hyllyille.. siis jos jonnekin meinaa lähteä ja kuvata niin selkärepullinen pattereita mukaan, siis järjetön syöppö.on käytetty takuussa mutta se kuulemma on ominaisuus..Ei pitäis HP:n tehdä laitteita joihin ei taito riitä. Tämä kamera on täysi p..ka joka maksoi sillon noin 300e.
- kokenut
älä vain osta IKINÄ hp-ta oli sitten kyse kameroista tietokoneista tai vaikka tulostimista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662221Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 19776
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729