Juu tota entisenä ja syntyjään Kokkolalaisena sanoisin että aika porukkaa. On tullu kierrettyä vähän maailmaa sinne sun tänne , ja tavannu jos minkämoisia kansallisuuksia. Kokkolalaisia on joka lähtöön, ja niitä tapaa mitä merkillimmisissä paikoissa. No ei ole ihme jos väkiluku ei kasva ," minun tietääkseni väkiluku on sama ko sillon kun lähdin sieltä 70:luvun vaihteessa" kokkolaiset muuttaa muualle.Ja sama kierre jatkuu että maalta tulee porukkaa etenki Käläviältä hröm.... Merkillisintä on se että tyyli ja tavat pysyy aina "kokkolalaismaisena" "Jonka tunnustan itsestäni" Vähän sellaisena 60:luvun "lättähattutyylisenä" aikalailla omahyväisena ja totuudella sanottuna itsemarmana, eteenpäin, sivuille katsomattomana koviksena, joka jyrää läpi vaikka harmaan kallion. Siinä tällä kertaa ,jatkoa seuraa. hyvät Joulut. Entinen ykspihlajalainen.
Entinen Kokkolalainen
8
1504
Vastaukset
- ???
Joo,pysy pois,ei sua kukaan kaipaa!
- ahtaaja ahomaa
ykspihlaja on kuopattu ajat sitten.satamaa ei ole,ja botnia laiva on panamassa.
- käymään
täälä sitä olla pollotellaan päivä kerrallaan niinkö
ennenkin,satamakin oli ainakin vielä tänään auki.Eikö
kiinni,eihän sinne oo päässyt enään pikään aikaan.
On meillä kävelykatukin, ihan piruuttaan rakensivat.
No eipä oo tarvinnu käyttää, ja jonku sytesian ne
rakensi keskelle stadia.Että tuuhan käymälähän, vois
kaupungin keskustorilla vaikka kahveet juoda.- K.U
Kiitos kutsusta! Tätyy enkesänä tulla , "vaikkaki joku tollo joka ei ymmärrä persettään pitemmälle käski pysyy pois". vai ei satamman enään pääse ? Missä menee aita? Marockopaarin takaa vai?
- samaa mieltä
samaa mieltä nimittäin ton toisen postaajan kans :D älä vitussa tuu tänne :D näin paskan threadin tekijän on pakko olla ihan vitun paska jätkä :D älä tuu tänne tää kaupunki muutenki sunlaisias kusipäitä täynnä :D Mistäs vitusta ees keksit tälläsen paskan aiheen? eihän tossa sun jutussas ollu mitään pointtii eikä muuta :D justiinsa tuollasia räkäpäitä sieltä ykspihlajasta tulee :P
- shfapui9
Kommunistien sekopää kakaroita tai olla vielä vesipää.Pysy poissa.
- sixpe
Olen ollut pian 20 vuotta pois pihlajasta, mutta aina tunnen olevani sieltä kotoisin. on se vaan sellainen paikka, että jälkensä jättää ja hyvä niin. Ei mikään nipottajien kylä. Hyvä kaikki Pihlajalaiset ja tervetulleks uuden alueen asukkaat.Erotutaan vaan selvästi porukasta...
- oxen
ompas täällä paljon negatiivisiä immeisii
mikä teitä vaivaa kun tollaa hyökitte onkos teidän paha olla eikö äiti oo antanu kikkiä
vai mikä pännii????? minä ainakin ilionen että entiset ja nykyiset pihlajalaiset täällä keskustelee ja jutustaa,kumma tuo hyökkäävä asenne taitavat olla tultu perhosta ja muualta landelta tänne pihlajaan turpaansa rääpiin,menkää
nyr kakarat kikille...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517