Entinen Kokkolalainen

K.U

Juu tota entisenä ja syntyjään Kokkolalaisena sanoisin että aika porukkaa. On tullu kierrettyä vähän maailmaa sinne sun tänne , ja tavannu jos minkämoisia kansallisuuksia. Kokkolalaisia on joka lähtöön, ja niitä tapaa mitä merkillimmisissä paikoissa. No ei ole ihme jos väkiluku ei kasva ," minun tietääkseni väkiluku on sama ko sillon kun lähdin sieltä 70:luvun vaihteessa" kokkolaiset muuttaa muualle.Ja sama kierre jatkuu että maalta tulee porukkaa etenki Käläviältä hröm.... Merkillisintä on se että tyyli ja tavat pysyy aina "kokkolalaismaisena" "Jonka tunnustan itsestäni" Vähän sellaisena 60:luvun "lättähattutyylisenä" aikalailla omahyväisena ja totuudella sanottuna itsemarmana, eteenpäin, sivuille katsomattomana koviksena, joka jyrää läpi vaikka harmaan kallion. Siinä tällä kertaa ,jatkoa seuraa. hyvät Joulut. Entinen ykspihlajalainen.

8

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Joo,pysy pois,ei sua kukaan kaipaa!

    • ahtaaja ahomaa

      ykspihlaja on kuopattu ajat sitten.satamaa ei ole,ja botnia laiva on panamassa.

    • käymään

      täälä sitä olla pollotellaan päivä kerrallaan niinkö
      ennenkin,satamakin oli ainakin vielä tänään auki.Eikö
      kiinni,eihän sinne oo päässyt enään pikään aikaan.
      On meillä kävelykatukin, ihan piruuttaan rakensivat.
      No eipä oo tarvinnu käyttää, ja jonku sytesian ne
      rakensi keskelle stadia.Että tuuhan käymälähän, vois
      kaupungin keskustorilla vaikka kahveet juoda.

      • K.U

        Kiitos kutsusta! Tätyy enkesänä tulla , "vaikkaki joku tollo joka ei ymmärrä persettään pitemmälle käski pysyy pois". vai ei satamman enään pääse ? Missä menee aita? Marockopaarin takaa vai?


    • samaa mieltä

      samaa mieltä nimittäin ton toisen postaajan kans :D älä vitussa tuu tänne :D näin paskan threadin tekijän on pakko olla ihan vitun paska jätkä :D älä tuu tänne tää kaupunki muutenki sunlaisias kusipäitä täynnä :D Mistäs vitusta ees keksit tälläsen paskan aiheen? eihän tossa sun jutussas ollu mitään pointtii eikä muuta :D justiinsa tuollasia räkäpäitä sieltä ykspihlajasta tulee :P

      • shfapui9

        Kommunistien sekopää kakaroita tai olla vielä vesipää.Pysy poissa.


    • sixpe

      Olen ollut pian 20 vuotta pois pihlajasta, mutta aina tunnen olevani sieltä kotoisin. on se vaan sellainen paikka, että jälkensä jättää ja hyvä niin. Ei mikään nipottajien kylä. Hyvä kaikki Pihlajalaiset ja tervetulleks uuden alueen asukkaat.Erotutaan vaan selvästi porukasta...

    • oxen

      ompas täällä paljon negatiivisiä immeisii
      mikä teitä vaivaa kun tollaa hyökitte onkos teidän paha olla eikö äiti oo antanu kikkiä
      vai mikä pännii????? minä ainakin ilionen että entiset ja nykyiset pihlajalaiset täällä keskustelee ja jutustaa,kumma tuo hyökkäävä asenne taitavat olla tultu perhosta ja muualta landelta tänne pihlajaan turpaansa rääpiin,menkää
      nyr kakarat kikille...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe