Mitäs tässä laittaa uus auto itelle ja nyt olis edullisesti tarjolla
Hyundai Elantra 1.6 GLSi 4d Dohc
Millasia kokemuksia teillä on kyseisestä autosta.
Hiukan epäilyttää outo merkki, mutta eikai se nimi autoa pahenna...
Millanen on varaosien saatavuus kyseiseen autoon vai tarviiko niitä edes useasti...
Tyyppiviat?
Talvikäyttäytyminen?
Kellään kokemuksia Elantra 1.6 GLSi Dohc
6
1630
Vastaukset
- Owl
Mistä maasta muuten kirjoittelet? Suomessa Elantraa ei myydä neliovisena ja 1,6 version varustelu on GL.
Vai olikos nyt kyse jostain vanhemmasta versiosta?- Eagle
Kyse on vuoden 91 mallista.
- Owl
Eagle kirjoitti:
Kyse on vuoden 91 mallista.
No sitten, joskus olen sellaista ajanutkin. Jos en ihan pieleen muista niin siinähän on gti mitsun kone ja auto liikkuu ihan mukavasti ja varustuskin on kohdallaan. Eihän se autoa kummempi laite ole joten kai sellaisen voi ostaa.
- elantra
Owl kirjoitti:
No sitten, joskus olen sellaista ajanutkin. Jos en ihan pieleen muista niin siinähän on gti mitsun kone ja auto liikkuu ihan mukavasti ja varustuskin on kohdallaan. Eihän se autoa kummempi laite ole joten kai sellaisen voi ostaa.
vastaa japseja,vissiin lancer gti:n kone, jakohihnan vaihto tarkka juttu, käytettävä merkki-
huoltoa. Suosittelen ilman varauksia, hinta-laatusuhde paikallaan jos saat 2500-3000 euroon. - Eagle
elantra kirjoitti:
vastaa japseja,vissiin lancer gti:n kone, jakohihnan vaihto tarkka juttu, käytettävä merkki-
huoltoa. Suosittelen ilman varauksia, hinta-laatusuhde paikallaan jos saat 2500-3000 euroon.Voi Pe***le ku sitä on hidas.
Nyt vasta tämän päivän aikaan selattuani satoja autonmyynti ilmoituksia tajusin, että kyseessähän on tosi halpa tarjous, ni eiköhän se jo oltu myyty, kun rupesin asiaa tiedustelemaan.
Eikö oliskin ollut aika halpa??
1,6GLSi
vm. 1991
ajettu 185tkm
hinta 1900e!!!
pistää vaan miettimään, et mitä siinä oli vikana kun noin halvalla olis saanu ja vielä liikkeestä.
Ulospäin oli kyllä pirun siistin näkönen. - on itellä
Eagle kirjoitti:
Voi Pe***le ku sitä on hidas.
Nyt vasta tämän päivän aikaan selattuani satoja autonmyynti ilmoituksia tajusin, että kyseessähän on tosi halpa tarjous, ni eiköhän se jo oltu myyty, kun rupesin asiaa tiedustelemaan.
Eikö oliskin ollut aika halpa??
1,6GLSi
vm. 1991
ajettu 185tkm
hinta 1900e!!!
pistää vaan miettimään, et mitä siinä oli vikana kun noin halvalla olis saanu ja vielä liikkeestä.
Ulospäin oli kyllä pirun siistin näkönen.Älä jää miettimään seuraavalla kerralla. Käytä
hyväksesi vallitsevaa ennakkoluuloisuutta korea-
laisia autoja kohtaan, voitat hinnassa enemmän kuin veronalennus voisi antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574