Olen vielä nuori joo, sen tiedän (16v). Mut joskus tunnen niin hirveetä halua olla jonkun kanssa joka rakastaa ja joka rakastais mua ja jolle puhua ja jonka kanssa kokea kaikkea ihanaa. Mistä löydän sen ihmisen ja miten, miten rakkaat siskot?! Kertokaa se minulle pienelle poloiselle ihmiselle. Oon ollu niin kauan yksin. Yks yhden illan huuma oli ja luulin et siit ois tullu jotain, mut toinen ilmotti seuraavana päivänä haluavansa olla vaan kaveri ja hyvin toimeen tullaan edelleen kavereina. Joskus sitä alkaa miettiä, että mitä vikaa mussa on. :(
(anteeksi angstaukseni.)
Mistä löydän sen??!
3
872
Vastaukset
- varpunen.
ei se hakemalla tuu!!!eikä kukaan tule
ovesi taaksekaan jonotain. kiertele
ja katsele. hyvä ystävä!!!ravintolasta
saa huonoo seuraa(((kokemus)))!!!!!!!!!
ei sussa oo vikaaa!!!tai kaikissa meissä kyllä
on vikaa kun vikaa,,ei kukaan oo TÄYDELLINEN!!!!!
kyllä saa harratusten parista ,koulusta,
töistä jos oot.oota vaan ..kyllä se jostain
TULLA TUPSAHTAA.VARPUNEN
http://www.youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzs&mode=related&search=- vm. 62
Minäkin olen odottanut yli 20-vuotta, että koska löydän oman kullan, vielä ei vaan ole löytynyt.
Harrastan aktiivisesti urheilua ja olen törmännyt muutamaan aivan ihanaan naiseen, mutta ovat olleet kaapissa - ei edes kahviseuraa ole heistä saanut.Nyh!
- yksinäinen kissa
...sinä olet kymmenen vuotta vanhempi, mutta edelleen sinun asiasi ovat paremmin kuin minulla. On yksi asia kaivata omaa rakasta ja toinen samalla vielä pelätä löytävänsä hänet vain menettääkseen ymmärtämättömyyden tai ennakkoluulojen vuoksi. :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691