Mistä löydän sen??!

yksin..

Olen vielä nuori joo, sen tiedän (16v). Mut joskus tunnen niin hirveetä halua olla jonkun kanssa joka rakastaa ja joka rakastais mua ja jolle puhua ja jonka kanssa kokea kaikkea ihanaa. Mistä löydän sen ihmisen ja miten, miten rakkaat siskot?! Kertokaa se minulle pienelle poloiselle ihmiselle. Oon ollu niin kauan yksin. Yks yhden illan huuma oli ja luulin et siit ois tullu jotain, mut toinen ilmotti seuraavana päivänä haluavansa olla vaan kaveri ja hyvin toimeen tullaan edelleen kavereina. Joskus sitä alkaa miettiä, että mitä vikaa mussa on. :(
(anteeksi angstaukseni.)

3

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varpunen.

ei se hakemalla tuu!!!eikä kukaan tule
      ovesi taaksekaan jonotain. kiertele
      ja katsele. hyvä ystävä!!!ravintolasta
      saa huonoo seuraa(((kokemus)))!!!!!!!!!
      ei sussa oo vikaaa!!!tai kaikissa meissä kyllä
      on vikaa kun vikaa,,ei kukaan oo TÄYDELLINEN!!!!!
      kyllä saa harratusten parista ,koulusta,
      töistä jos oot.oota vaan ..kyllä se jostain
      TULLA TUPSAHTAA.VARPUNEN

http://www.youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzs&mode=related&search=

• vm. 62

Minäkin olen odottanut yli 20-vuotta, että koska löydän oman kullan, vielä ei vaan ole löytynyt.
        Harrastan aktiivisesti urheilua ja olen törmännyt muutamaan aivan ihanaan naiseen, mutta ovat olleet kaapissa - ei edes kahviseuraa ole heistä saanut.Nyh!

• yksinäinen kissa

...sinä olet kymmenen vuotta vanhempi, mutta edelleen sinun asiasi ovat paremmin kuin minulla. On yksi asia kaivata omaa rakasta ja toinen samalla vielä pelätä löytävänsä hänet vain menettääkseen ymmärtämättömyyden tai ennakkoluulojen vuoksi. :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1893
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      942
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe