Hyi helvetti voi luoja yök yök. Vetäisin äsken ahmimiskohtauksen iskiessä yhdeltä istumalta 500 gramman paketin raakaa piparkakkutaikinaa...!!! Kuinka HELVETIN alas voi ihminen valjota!? Kun en edes osaa oksentaa, se kaikki paska jää sisälle. Hyi mikä olo ;-( Viikonloput yhtä ahmimishelvettiä. Eilenkin söin 300grammaa suklaata ja 200 grammaa karkkia. Tiedän, pohjalla ollaan... ;-(
voi luoja...:(
pppipari...
2
388
Vastaukset
- kjkjjk
minäkin. söin viikonloppuna 300g suklaata, hirveän määrän karkkia, 3 joulutorttua ja kakkua, keksejä ja leivoksia, pullataikinaa hirveän määrän, en muista enää edes. nooo ei sille voi mitään. tämmösiä kausia mulla tulee tää on jatkunut jo ainakin kuukauden. mä en oksenna, en ole ikinä yrittänytkään enkä aijo.
- sparkway81
tervetuloa joukkoon! ja oksenna en aio... en nyt enkä tulevaisuudessa. Joten perkele vedetään sitten ne taikina... vaikkei mun vauhdilla niitä edes ehdi pahemmin maistamaan. paitsi sen minkä ehtii niin hitto et herkkuu!! voimia teillw!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1086970
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915145Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123396Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333292Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska332449Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191776Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961431Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391372Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311286- 481044