ku pelekkiä Lissun turinoita
Eihää
9
568
Vastaukset
- mä näin että
tiällä oli valoja!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kuvosen Helli
Tiällähä onp enempi lokkeja ku Kitteen torilla!
- Ilna Ida
Kuvosen Helli kirjoitti:
Tiällähä onp enempi lokkeja ku Kitteen torilla!
o sitä nykyaja lokistiikkoo
- tämä Lissu
sitte on? Ei oo tiällä esitelly vielä itteensä. Etkä muuten oo siäkään..
- Ilona Ida
het tunnistanna
- ihan luulin
Ilona Ida kirjoitti:
het tunnistanna
et sä ootkin se Teukka sielt Peräkylältä toist puolt jokkee??
- Lisa.J.
kuin pariin, mutta sun mielikses voin kyllä viettää täällä enemmänkin aikaa. Kiva kun oot kaivannut mua. Tykkääks sä muuten tytöistäkin?
Mä tykkään vaan pojista, tai oikeastaan miehistä
~ 30-40v... nooooh, mitä sitä nipottamaan, joustetaan nyt vähän 18-89v.- Ilona Ida
veikee oot.
Taejat olla enemp semmone metroseksuaalj,
minen millonkaa, metrossa meinoon.
Minnoo ennemminkii retro, joskus 80-luvulla viimeks.
"Aeka nuorruuven, se olj ruusuinen
se olj jautaa aaaa - Lisa.J.
Ilona Ida kirjoitti:
veikee oot.
Taejat olla enemp semmone metroseksuaalj,
minen millonkaa, metrossa meinoon.
Minnoo ennemminkii retro, joskus 80-luvulla viimeks.
"Aeka nuorruuven, se olj ruusuinen
se olj jautaa aaaakyöni ku mikä, ton ikäskaalanki laitoin tolleen 18-89v ku tiiän ettei kukaan yli nelikymppinen kummiskaan pysy mun peräs saati sitte ysikymppinen... miehelki tekee tiukkaa, tai no tiukast hän varmaan tykkääki ku aina vaan lissää tahtoo...;)))
Ei vaan, ei mul oo tapana puppua puhua, joten nyt se on morjens sill puol jokkee (määhän en oo kummalkaa puole).
Pekal terveissii! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015