"rakkaus"

18v. mies

Kysymys on yksin kertainen monet puhuvat rakkaudesta toisaalta sekin käsitys muuttuu vuosi vuodelta. Kyse ei suinkaan ole pelkästään yhdynnästä. Se voi olla rakkauden osoitus taikka pelkkää tyydyttämisen tarvetta taikka hupia. Toisaalta monet eivät elämänsä aikana koe edes läheskään samaa kuin toiset ihmiset kokevat.

Miksi maailman pitää olla "tälläinen" miksi kaikille ihmisille ei voisi löytyä sopivaa ihmistä. Siksi varmaan kun monet ovat pinnallisia eivätkä tyydy vähään havittelevat enemmän ja enemmän.

Myös mistä sen tietää aidosti, että se on se "oikea". Itse olen kokenut monenlaisia asioita suhteita on ollut ja muutakin kokemusta on. Silti aitoa ihmistä ei tunnu mistään löytyvän. Miten te olette löytäneet ja mistä?

Baareista tuskin löytää kunnollista naista. Tansseissa ehkä, mutta sieläkin tuntuu olevan vain vanhempaa nais porukkaa. Onko se ulkonäkö sitten loppujen lopuksi yksi tärkeimmistä asioista ainakin nais osapuolelle?

Itse olen aina ollut normaali painoinen. Toisaalta ehkä niitä kiloja pitäisi olla enemmänkin, mutta en itse halua toisaalta niitä hirveämmin kerätä. Välillä olen juonut en polta. Juominenkaan ei ole mikään tarve.

Ketään ei kuulu mielyttää se on niin, että joko mielyttää taikka sitten ei. Kenenkään takia omaa itseään ei kannata muuttaa ellei itse näe muutoksen olevan viisas ratkaisu. Tietenkin jos haluaa muuttua se on itsestään oltava kiinni. Jos itse voisin päättää tekisin kaikista onnellisia jopa niistäkin joita pidän idiootteina/kusipäinä.

Itse olen joutunut kokemaan paljon vaikeuksia ja vaikeita asioita joista ei aina pääse hetkessä ylitse. Henkinen puoli on ollut kovassa koulussa ja voi sanoa, että helppoa se ei ole. Mutta silti yrittää jaksaa eteenpäin. Kavereita hirveästi ole oikeastaan ollut koskaan.

Jokaista varmasti koetellaan elämässä enemmän taikka vähemmän. Fyysisesti on onneksi pystynyt välttämään pahimpia. Elämä on yhtä taistelua. Välillä on tullut sellaisia päiviä useamminkin, että kaikki on pielessä. Toisaalta myös on parempia päiviä.

Itsemurha varmasti on käynyt monella mielessä toisaalta mitä se hyödyttäisi siten en ainakaan saisi sitä "oikeaa". Eikä kukaan muukaan sillä saisi vain surua vaikka helppoa ei varmasti ole monella täällä maailmassa.

Onkohan meidän jokaisen "kohtalo" ennalta määrätty vai voimmeko siihen vaikuttaa. Ehkä meillä on polkuja joita voimme valita elämässä, mutta onko kohtalomme omissa käsissä vai määrätty silti. Jokainen syntyy tänne maailman lyhemmäksi aikaa taikka pitemmäksi. Ja myös kuolevat.

Itse olen rehellinen,luotettava hyvä sydänminen persoona ja ulkonäöltäni jotain mielyttää taas jotain ei. Myös luonnon ystävällinen persoona. Mutta kai sitä pitää vain yrittää etsiä sitä "oikeaa" vaikka sitä ei koskaan tiedä miten siinäkin käy. Monet tässä iässä eivät ehkä etsi sitä oikeanlaista ihmistä itselleen. Itse siinä asiassa olen ehkä erillaisempi kuitenkin.

Onnea jokaiselle jos itse saisin päättää tekisin kaikista onnellisia. Kuitenkin ihmiset ovat pinnallisia,kateellisia myös selästä puhujia monet ja ilkeitäkin.. Mutta on niitä mukaviakin ja hyviä ihmisiäkin. Olisi kiva jos täällä olisi samanhenkisiä vapaita persoonia useampia. Meitä on niin paljon erillaisia persoonia ja jokaista mielyttää toinen persoona enemmän taikka vähemmän.

Myös jokaisesta on "maine" joka voi olla täyttä paskaa mitä puhutaan ja ihmiset tyhmänä uskovat kaiken mitä korviin tulee. Joskus asiat keksitään joskus asiat pitävä paikkaansa. Miksi monet menevät mukaan tälläisen rinkiin. Eihän siinä ole toisaalta mitään järkeä.

Pitäisi pystyä ilmaisemaan omat mielipiteensä. Se on yksi asia jos haluaa oikeeta ihmistä löytää. Silti sitäkin tärkempi asia on, että tulee toimeen itsensä kanssa ja hyväksyy itsensä. Itse olen tullut vaikka helppoa se ei aina ole ollut.

Isommassa porukassa tyhmyys tiivistyy. Se voi tietenkin olla myös pienemmässä porukassa. Jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan. Myös mitä vähemmän olisi kateutta siitä, että miten "tuo persoona" on voinut saada jotain mitä minä en. Jos arvostelee toisia on myös hyvä itse ottaa arvostelua takaisinpäin.

Tällä yritän auttaa muita enemmän/vähemmän. Myös tietenkin itselleni olisi mukava saada vastauksia ja näkökantoja elämään. Sillä monella on eri mielipiteitä asioista ja olisi mukava kuulla niitä ja vaihtaa kuulumista.

t. 18v nuorimies.

3

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Azizel

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi. Itselläni ei olisi mitään lisättävää tohon teksiin ja haluaisiin itsekkin noihin sinun kysymyksiin vastauksen sillä mietin näitä asioita itsekkin usein.

Mielestäni aitoa ihmistä ei tahdo löytyä sillä yhteiskunta on nykyään tälläinen(Onkohan se ennen ollut edes erilaisempaa?). Liian useat ihmiset "liikkuvat massan mukana" jolloin oma mielipide muokkaantu jatkuvasti eikä "omaa itseään" ole pian enää olemassakaan. Ihmisesta tulee kuin sätkynukke jonka narut ovat toisten ihmisten mielipiteet joiden mukaan hän muokkaantuu jatkuvasti.Myös useasti mitä olen huomannut tästä seuraa syvyyden puute, ihminen ei kertakaikkiaan enää mieti "asioita" syvästi taikka ollenkaan(Tämän seurauksesta viisauskin puuttuu usein) vaan pyrkii olemaan niinkuin muut.

Noh mut joo, näin ainakin minä näen tämän asian omalta kokemukselta, vaikka lyhyt se kyllä onkin. Kiinnoistaisi kyllä muitten mielipiteet myöskin.

• 18v. mies

Kyllä monet joutuvat siihen rinkiin ja huomaavat, että kun kerran toiset päättävät asioista. Se tapahtuu jatkossa yhä useammin jos ei sano jossain välissä vastaan. Myös monet ovat masentuneita. Yleensä myös ne jotka sanovat vastaan taikka ovat erimieltä saavat siitä mainetta josta puhutaan selän takana vaihteeksi paskaa.

Koska muut ovat siitä toisaalta kateellisia lisäksi itse haluaisivat myös ottaa omat mielipiteensä esille, mutta ei ole tarpeeksi rohkeutta. Ja se tulee näkymään koko elämän ajan.

Tietenkin meidän yksittäiset mielipiteemme eivät vedä vertoja joidenkin suurempi tahoisien ihmisten sanalle. Esim. Ministerit ja kaikki muut jotka ovat eduskunnassa päättävät asioista paljon enemmän. Mitä normaalit kansalaiset päättävät asioista.

Aina ne asiat ovat olleet niin, että jotkut määrää ja toiset tottelevat. Työ elämässä on sama juttu. Myös kaikkialla muuallakin on niin. Kuitenkin aina ei tarvitse mennä toisen pillin mukaan.

Joskus kannattaa pitää päänsä ja joskus on hyvä joustaa. Liika määräilevä lisäksi liian alistunut ihminen ei ole hyvä. Tietenkin nykyään monet eivät halua viettää aikaa yksinään ja menevät massan mukana ja siten välttää yksin olemista.

Kuitenkin jos kansalaisille antaisi "vallan" siitä tulisi seka sorto. Asiat ovat suomessa melkoisen hyvin. Mutta aina paremminkin voisi olla.

Jos "kaikki menisivät massan mukana" siitä seuraa se, että syvyys vähenee kokoajan enemmän ja enemmän yhteiskunnalta. Ja lopputulos on se, että ihmiset eivät enään tiedä mitä tekevät itsenäisesti kun on aina ollut "johtaja hahmo" opastamassa mitä pitää tehdä.

Ja siitä seuraa loppujen lopuksi se, että vain johtajat pyörittävät tätä maailmaa. Eikä enään ihmiset rakastaisi kuin itseään ja se johtaisi siihen, että ihmisten aika alkaisi olla lopuillaan.

Näkökantoja on ihmisillä monia jos on esim. 10 ihmistä ja yksi päättää asioista. Monet muut näkökannat menevät ihan hukkaan eikä siinä voi välttyä siitä, että tulee erimielisyyksiä. Ja tulee turhia riitoja lisäksi jos muut "pelkäävät johtaja hahmoa". Ja sanoo yksin vastaan sille se kääntää silloin kaikki muut sinua vastaan.

Jos taas kaikki sanoisivat vastaan silloin jokaisen omamielipide tulisi esiin. Mutta kun menee varpaite nuolien eteenpäin saa niitä nuolla aina. Taikka mitä tahansa tekeekin sitä saa tehdä aina niin kauan kun uskaltaa ottaa asiaa esille.

Joten yksin on vaikea muuttaa asioita, mutta yhteistyöllä ne asiat voisivat muuttua. Mikäli sama rata jatkuisi ja vähemmän olisi niitä ihmisiä jotka sanovat vastaan. Sitä vähemmän "ihmisten rakkaus vähentyisi". Kukaan varmasti ei halua olla yksin.

Mutta, silloin kannattaisi pyrkiä päättämään omista asioistaan itsenäisesti eikä aina kuunnella sitä "massan ääntä". Sillä siinä järjen ääni aina ei ole oikealla radalla. Ne jotka uskaltavat ottaa asiat esille ovat arvokkaita ihmisiä. Ovat hekin jotka menevät massan mukana, mutta mitä pitempään he ovat massan mukana heidän oma arvokkuus vähentyy enemmän ja enemmän.

Jos haluaa olla "hyvä johtaja" pitää alempien mielipiteet ottaa esille eli kysyä heidänkin mielipiteitään eikä suinkaan päättää joka asiasta itse. Mutta jos johtaja on itse idiootti/kusipää myös alamaiset ovat niitä. Ja taas jos ei eivät alamaisetkaan ole niitä.

"Johtajan avulla voi ehkä" paremmin löytää alamaiselleen oikeanlaisen ystävän. Toisaalta sekin olisi alistuvampaa persoonaa. Joten niitten jotka päättävät asioistaan ja ottavat esille omiamielipiteitä. On vaikeampaa löytää samanlaista ihmistä rinnalleen.

• nuorinainen...

tullu siihen tulokseen, että kun asiat on liian hyvin niitä pitää mutkistaa heti tai ne mutkistuvat itsestään.
      Syytä en vielä tiedä, mutta eiköhän se selvii tässä elämän aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5415
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2206
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1800
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      144
      1758
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1535
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1338
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      212
      949
    Aihe