Olenkohan oikeasti bi?

Catharina

Olen n. kolmekymppinen, nätti, naisellinen ja hyväkroppainen sinkkuneiti. Vientiä miesten puolella riittää ja tapailua onkin. Minulla kuitenkin viime aikoina on myös alkanut pyöriä mielessä rakastelu naisen kanssa....Minulla on yksi naispuolinen ystävä, jonka kanssa aina bilettäessämme tanssilattialla saatamme suutella lähinnä "showmielessä", mutta en usko, että panisin pahakseni, jos meillä jotain muutakin joskus olisi...Tunne hieman pelottaa minua, sillä olen aina pitänyt itseäni umpiheterona ja en kai sellainen voi olla, jos näinkin usein mietin seksiä naisten kanssa.
Suoraan sanottuna mieluummin harrastan seksiä kauniin ja kiihottavan naisen kanssa kuin miehen, joka ei silmääni miellytä...
Eli kaipa sitten olen bi ;) Toisaalta en usko, että ainakaan selvin päin pystyn ekaa kertaa sänkyyn naisen kanssa menemään. Onneksi täällä Stadissa yöelämässä suukottelevat naiset ovat ihan yleinen näky, ainakin pintapaikoissa, joten voimme siellä "rauhassa harjoitella"...

11

1913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ophium

      Miten tämä tuntuu olevan niin pirun yleinen käsitys nykyään?! Nimittäin se, että bi-seksuaali haluaa VAIN seksiä samaa sukupuolta edustavan kanssa. Että bi-seksuaalit olisivat vain jonkinasteisia nymfomaaneja ja satyriaareja...Huoh...Jos olet kiinnostunut naisista vain seksi-mielessä, olet kyllä mitä suuremmalla todennäköisyydellä vain ihan normi-hetero, sillä eiköhän kaikille joskus tule sellainen vaihe, jossa herää jonkinlainen kiinnostus samaa sukupuolta kohtaan. Mutta jos katsot, että voisit myös ihastua/rakastua toiseen naiseen ihan vakavalla mielellä, niin sitten olet jo hieman lähempänä bi-määritelmää...Alkaa oikeasti jo hieman nyppiä tämä nykyinen "bi-buumi"...Kun on niin pirun "pop" olla bi, ja ihminen "leimataan" bi-seksuaaliksi vain uteliaisuuden ja kokeilunhalun takia...Ei siis bi-leimassa sinällään mitään pahaa ole, mutta siinä on, että ajatellaan, että bi-seksuaalisuus vain ja ainoastaan seksiin liittyvä suuntautuneisuus...Voi sen päivän kun vielä tämän elämän aikana näkisi, että ihmiset tätä asiaa hieman paremmin alkaisivat ymmärtää...Huoh...

      • olen

        tuota juuri noin miettinyt... varsinkin kun seksikokemukset eivät ole minulle paljoakaan merkanneet, vaikka ei kokemusta niistä olekaan, kun miesten kanssa. Olen ajatellut salaa, että naista olisi helpompi rakastaa. Saisi olla vain oma itsensä, ja että silloin rakastelukin olisi mukavampaa...


      • Gise
        olen kirjoitti:

        tuota juuri noin miettinyt... varsinkin kun seksikokemukset eivät ole minulle paljoakaan merkanneet, vaikka ei kokemusta niistä olekaan, kun miesten kanssa. Olen ajatellut salaa, että naista olisi helpompi rakastaa. Saisi olla vain oma itsensä, ja että silloin rakastelukin olisi mukavampaa...

        Siis, etkö voi siten olla miehen kanssa oma itsesi? Pitääkö miehelle esittää jotain?


    • Mielestäni

      tuon kuvailun perusteella ET TODELLAKAAN OLE BI! Lähinnä kokeilunhaluinen heteronainen. Teitähän riittää.

    • irti määritelmistä!

      Täällä taas karvat pystyssä ne aidot ja oikeat bi-naiset antavat tukea kanssasisarelleen XD

      En usko että, muiden mielipiteillä on väliä mitä itse tunnet...tai ainakin toivoisin niin monen muunkin ihmisen puolesta.

      Ihmisten halu määritellä ja sijoittaa asiat ja ihmisetkin eri lokeroihin tiettyjen tunnusmerkkien mukaan on kertakaikkisen ahdasmielistä ja naurettavaa.

      Jos nyt on pakko ihmetellä hänen mahdollista heterouttaan/bisseyttään, niin eikö jo kutsuminen ystäväksi kyseistä naista edellytä sitä kykyä tuntea empaattista ja sosiaalista kiinnostusta?

      Ja kuinkahan moni meistä voi rehellisesti sanoa aina tunteneensa muitakin suuria tunteita kuin himoa harrastaessamme seksiä..siis heterosuhteissakin, onko ihminen silloin wannabe hetero ja oikeasti homoseksuaali, kun iskee vain sen yhdenyöntoivon baarista ja tuntee vain seksuaalista vetoa? Kuten todettua..kaikki asiat eivät ole niin yksinkertaisia ja lokeroitavissa.

      Ja löysätkää nyt vähän...

      • ophium

        Näinhän se juuri on. Itsekin puhun juuri tämän luokittelemattomuuden puolesta. Pointtini olikin juuri se, että miksi ihmisten pitää alkaa luokittelemaan itsensä bi-seksuaaleiksi, jos sattuvat omistamaan yhden samaan sukupuoleen kohdistuvan seksifantasian. Miksi on pakko alkaa heti lokeroida. Itse en määrittele seksuaalisuuttani, enkä itseäni muutenkaan, oikeastaan yhtään mihinkään. Ja se tuntuu ihmisiä niin kovasti nyppivän. On jotenkin pakko aina saada määritettyä, jostakin kummallisesta syystä...No, tosiasiahan se on, että se kuuluu vaan ihmisluonteeseen, ihmisellä on turvallisempi olla, jos saa lokeroitua asiat, ja näinollen käsiteltyä ne helpommin.


    • bi ole.

      Sinä olet selvästikin kolmekymppinen, nätti, naisellinen ja hyväkroppainen sinkkuneiti, jonka seksuaalissosiaalinen kehitys on juuttunut 15 v. tasolle.

    • Mimii_

      Kyllä minun mielestänikin bi-seksuaalisuuteen kuuluu jonkunlainen "pysyvä" olotila.. En vain suostu pitämään binä sellaista ihmistä, jolla sillointällöin tulee mieleen, että olisihan se kiva kokeilla kännissä miltä se tuntuu.. fantasioita on kaikilla, en minä niiden perusteella ketään alkaisi lokeroimaan.
      Olen sitten vaikka suvaitsematon, mutta jotenkin risoo se että tästä koko bi-jutusta on tullut tällainen muoti-ilmiö, vaikeaa olla bissenä kun on sellainen fiilis että l-tytöt pitävät kokeilijana.. Itselleni vain on aina ollut selvää että tykästyn eri ihmisiin sukupuolesta riippumatta. ei siinä mitään yliluonnollista ole.

    • tyttönen_vain

      Joopa joo! Lähinnä tuli sellainen kuva, että sinä vain haluat olla bisse! Sehän on trendi-ilmiö, ja teinitkin nimenomaan haluavat shokeerata muita, suutelemalla samaa sukupuolta olevaa.

      Kerroithan viestissäsi, miten suutelette lähinnä juuri "showmielessä". Mielestäni tuollainen show:n takia suutelu, on lähinnä jotain jännityksen tai huomion hakua. Ei sinulla ilmeisesti todellisia tunteita siis ole!

      Olet perus hetero nainen, joka halua edetä suutelua pidemmälle. Haluat ensisijaisesti seksiä ja läheisyyttä. Haluat nähdä vieressäsi kauneutta.
      Et todellista ihmistä heikkouksineen jne.

      Haluat vaan kokeilla jotain uutta ja erilaista, ja jotain visuaalisesti miellyttävää.

    • Markettaxx

      Mä olen lesbo, mutta elän heterona. Mies on bi.

    • juu33

      Noh, tulikos kokeiltua naista.:?Jos nyt satut usean vuoden tauon jälkeen tätä palstaa lukemaan. Vaikka epäilenkin, että et näillä palstoilla notku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe