Minkä arvoinen suunnilleen on 2003 vm. 50hv. Hondan 4-tahti moottori? Käyttötunnit n.150.
Honda
9
1534
Vastaukset
- Honda
Honda pitää arvonsa,mutta ostin tässä syksyllä
tämän vuoden mallin uuden 50hv hintaan 4600 euroa.Joten laske siitä.- olen
harkitsemassa tuon -03 koneen ostoa. Mitä tuosta olisi syytä ainakin tarkistaa? (jotain Hondan tyyppivikoja esim.?) Ennen ollut vain 2-T Yammuja, joten tietoa on suht. vähän 4-t Hondista. Kyseinen kone ei ole kiinni veneessä, joten koeajoa en pysty tekemään.
- ajoa
olen kirjoitti:
harkitsemassa tuon -03 koneen ostoa. Mitä tuosta olisi syytä ainakin tarkistaa? (jotain Hondan tyyppivikoja esim.?) Ennen ollut vain 2-T Yammuja, joten tietoa on suht. vähän 4-t Hondista. Kyseinen kone ei ole kiinni veneessä, joten koeajoa en pysty tekemään.
Hondien vioista ei paljon puhuta.Niillä ajetaan.
- juujuu898
ajoa kirjoitti:
Hondien vioista ei paljon puhuta.Niillä ajetaan.
Pöllityistä paljoakaan voi pyytää joten harkitse vielä!
- ei...
juujuu898 kirjoitti:
Pöllityistä paljoakaan voi pyytää joten harkitse vielä!
Kuitit löytyy.
- Epäilevä Tuomas
Sitten päätit tähän tuommosen jutun lykätä.
- omc
ensin moottorin öljyt. Olen kuullut huoltajilta että honda päästäis vettä öljyn sekaan. Varsinkin jos ajaa pitempään pienillä kierroksilla, siis uistelee. Itse en kylläkää havainnut mitään sellaista omassa 40:ssä. Jos on uistelijoita tuttavapiireissä niin kannattaa tuota kysyä heiltä.
- kuulit
Ei se ole vettä joka menee Hondassa öljyn joukkoon vaan bensa.
- omc
kuulit kirjoitti:
Ei se ole vettä joka menee Hondassa öljyn joukkoon vaan bensa.
aivan samaa kun kuulin asian. Kuten mainitsin tuossa kirjoituksessani, minulla ei ollut mitää ongelmaa omassa hondassani. Ei veden eikä bensan kanssa. Ja sitä bensaakin meni hyvin kohtuullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928