Missä ajassa on mahdollista saada musta vyö Combat habkidossa, onko jollain kokemukseen perustuvaa tietoa?
combat habkido
4
1166
Vastaukset
- Pekko..
Olen harjoitellut combat hapkidoa 2 vuotta ja minulla on vihreä vyö. Käyn ohjatuissa harjoituksissa 2-3 kertaa viikossa ja harjoittelen jonkin verran myös omalla ajalla. Uskoisin tällä tahdilla saavuttavani kaksi seuraavaa ( violetti ja sininen) vyöarvoa tulevan kahden vuoden aikana.
Ruskean ja punaisen vyön suorittamiseen minimiajat ovat hieman pidemmät.Tiedän joitakin jotka ovat edenneet hieman nopeammin johtuen heidän kokemuksestaan muista lajeista ja tiiviimmästä harjoittelutahdista. Kovin nopeasti ei siis pääse etenemään eikä mustia vöitä kovin montaa suomessa edes vielä ole. Jos tarkoituksesi on saada nopeasti mustavyö, niin käy ostamassa se kaupasta.
Ei kannattaisi ajatella liikaa vyötä, se tummenee kun harjoittelee.- taekwondoka
Mitä sillä mustalla vyöllä oikeestaan on merkitystä saako sen viidessä vai kymmenessä vuodessa!? En mä ainakaa oo sinne mitää värivyön saalistusta aikonu harrastaa.
Musta on kivaa että sieltä saa kavereita ja on hauskaa. Eikä mitää hampaat irvessä raatamista että sais taas uuden ja uuden vyön. Se ei oo vaa oikeen... Täysin väärä asenne lajiin sanon minä.
Ainahan se on kiva palkinto siitä että on tehny työnsä hyvin ja oikein. :)
- TV-friikki
Oikein ahkerasti kun harjoittelet, niin eiköhän siihen pari kuukautta mene sen vyön saamiseen. Ostat vaan kaupasta sellaisen.
Ja jos halut osata jotain sen mukaista niin varaudu ainakin kymmeneen vuoden harjoitteluun.- 2.Dan
Aivan totta, kuka tahansa sen voi ostaa kaupasta mutta se osaaminen ja toisaalta että on sen vyön arvoinen, niin se tulee vain vuosien työn tuloksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924