combat habkido

habba

Missä ajassa on mahdollista saada musta vyö Combat habkidossa, onko jollain kokemukseen perustuvaa tietoa?

4

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekko..

Olen harjoitellut combat hapkidoa 2 vuotta ja minulla on vihreä vyö. Käyn ohjatuissa harjoituksissa 2-3 kertaa viikossa ja harjoittelen jonkin verran myös omalla ajalla. Uskoisin tällä tahdilla saavuttavani kaksi seuraavaa ( violetti ja sininen) vyöarvoa tulevan kahden vuoden aikana.
      Ruskean ja punaisen vyön suorittamiseen minimiajat ovat hieman pidemmät.Tiedän joitakin jotka ovat edenneet hieman nopeammin johtuen heidän kokemuksestaan muista lajeista ja tiiviimmästä harjoittelutahdista. Kovin nopeasti ei siis pääse etenemään eikä mustia vöitä kovin montaa suomessa edes vielä ole. Jos tarkoituksesi on saada nopeasti mustavyö, niin käy ostamassa se kaupasta.
      Ei kannattaisi ajatella liikaa vyötä, se tummenee kun harjoittelee.

• taekwondoka

Mitä sillä mustalla vyöllä oikeestaan on merkitystä saako sen viidessä vai kymmenessä vuodessa!? En mä ainakaa oo sinne mitää värivyön saalistusta aikonu harrastaa.
        Musta on kivaa että sieltä saa kavereita ja on hauskaa. Eikä mitää hampaat irvessä raatamista että sais taas uuden ja uuden vyön. Se ei oo vaa oikeen... Täysin väärä asenne lajiin sanon minä.
        Ainahan se on kiva palkinto siitä että on tehny työnsä hyvin ja oikein. :)

• TV-friikki

Oikein ahkerasti kun harjoittelet, niin eiköhän siihen pari kuukautta mene sen vyön saamiseen. Ostat vaan kaupasta sellaisen.

Ja jos halut osata jotain sen mukaista niin varaudu ainakin kymmeneen vuoden harjoitteluun.

• 2.Dan

Aivan totta, kuka tahansa sen voi ostaa kaupasta mutta se osaaminen ja toisaalta että on sen vyön arvoinen, niin se tulee vain vuosien työn tuloksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      329
      6257
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3716
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      151
      2898
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2200
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      73
      1306
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1112
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      993
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      968
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      924
    Aihe