Olla teillä paljon lunta siellä Savonlinna..
Minä kysy vaa ??
Lunta
12
1037
Vastaukset
- lunta tulvillaan
on täällä lunta ainakin metri, lunta ihan tarpeeksi, tule viemään pois?
Olen hommannut erikoiskyydityksen Alpeilta jolla roudataan Savonlinnaan 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000 lumihiutaletta.
On hanget korkeat nietokset tralalalala...joopa joo. Lumeton joulu, silti kinkku maistuu.- sola"
kinkkua saat muro..mä koitin paketoida siun lahjaa, mutta on se aika hankalaa..saat itte pistää sen pakettiin, jos pystyt, mutta rusetin kyllä sain kiinnitettyä... ;)
- Tupa?
Minä tulla savonlinna Joulu.
Lumi Joulu olla mukava.
paljo enkeli tehdä hanki.
Minä Rakasta Lumi paljon ja kelkka ajelu.
onko teillä poroja? - tosiaankaan näkyny;
Tupa? kirjoitti:
Lumi Joulu olla mukava.
onko teillä poroja?ovat palstalaisten sieraimissa:)
Tupa? kirjoitti:
Lumi Joulu olla mukava.
onko teillä poroja?Minä olla valmis jo joulu Savonlinna.
Lumi olla tosi mukava joulu ei nyt kyllä.
Enkeli tehdä minulle tepposet.
Sola olla enkeli nimi minä sokaistua kaunis olla.
Minä tykätä enkeli paljo ja ajella sillä koko joulu.
Olla minulla poro uunissa.
Ota sinäkin poro hyvä olla uuni ei se osa oikeasti lentä.sola" kirjoitti:
kinkkua saat muro..mä koitin paketoida siun lahjaa, mutta on se aika hankalaa..saat itte pistää sen pakettiin, jos pystyt, mutta rusetin kyllä sain kiinnitettyä... ;)
Minne kohtaa kaunista säärtäsi laitoit rusetin?
- tupa
SavoRULES kirjoitti:
Minä olla valmis jo joulu Savonlinna.
Lumi olla tosi mukava joulu ei nyt kyllä.
Enkeli tehdä minulle tepposet.
Sola olla enkeli nimi minä sokaistua kaunis olla.
Minä tykätä enkeli paljo ja ajella sillä koko joulu.
Olla minulla poro uunissa.
Ota sinäkin poro hyvä olla uuni ei se osa oikeasti lentä.Ei, Ei, Ei ... Minä ymmarra teitä nyt ollenka, Ei poro laitta uuni, sinne laitta kinkku joka tulla eläin nimelta sika. Se olla hyva ruoka, mina tykka tosi paljo. Mina varma syoda koko kinkku Joulu.
Teilla olla outo huumori siella savonlinna, ollakko aina samanlainen? tupa kirjoitti:
Ei, Ei, Ei ... Minä ymmarra teitä nyt ollenka, Ei poro laitta uuni, sinne laitta kinkku joka tulla eläin nimelta sika. Se olla hyva ruoka, mina tykka tosi paljo. Mina varma syoda koko kinkku Joulu.
Teilla olla outo huumori siella savonlinna, ollakko aina samanlainen?Eiko sina minua ymmarra ollenkaa?
Poro laitta myos uuni kinkku kans,
tullahyva soosi mina syoda paljon.
Minu sixpakki lautavatsa kasva hieman,
laihtu takas viskata hämyheikki jarveen.
Mina syoda koko jouluporo ja puuro myos,
joulukalenterissa mul suklaa antaa se sola.
Mina olla huumormies ja savonlinna kuningas,
aina ollu samanlainen ja aina ylivoimanen.- Tupa
SavoRULES kirjoitti:
Eiko sina minua ymmarra ollenkaa?
Poro laitta myos uuni kinkku kans,
tullahyva soosi mina syoda paljon.
Minu sixpakki lautavatsa kasva hieman,
laihtu takas viskata hämyheikki jarveen.
Mina syoda koko jouluporo ja puuro myos,
joulukalenterissa mul suklaa antaa se sola.
Mina olla huumormies ja savonlinna kuningas,
aina ollu samanlainen ja aina ylivoimanen.Mina tienny savonlinna olla kuningas?
Mina luuli et kaarle olla ruotsi kuningas.
Ottaa sina kuningas joulu vieras käyma kyla?
Mina tulla katso sina jos luvan sina anta?
mina tulla etela asti, taala tosi lammi ilma.
Sina kuningas.. missa prinssi tai prinsessa olla?
onko vaimo sinula? Tupa kirjoitti:
Mina tienny savonlinna olla kuningas?
Mina luuli et kaarle olla ruotsi kuningas.
Ottaa sina kuningas joulu vieras käyma kyla?
Mina tulla katso sina jos luvan sina anta?
mina tulla etela asti, taala tosi lammi ilma.
Sina kuningas.. missa prinssi tai prinsessa olla?
onko vaimo sinula?Mina olla savonlinna kuningas, ei olla toista eikä tulla päätäkatkoo uhalla.
Kaarle olla tosia ruotsi kuningas mutta minu verrattuna kaarle olla velliperse.
Kaarle olla kerran kylssa luona minun savossa ja alkaa mulle riitele mina viskata kaarle järve.
Haluko sinä poro syöda voin mina sinulle tarjota.
Mina kayda etela usein mutta silti paras kuuma paikka olla sauna.
Mina kuningas, Sola olla prinsessa. Ei vaimo minula olla vain seksikäs sola. Sola olla ainut nainen mulla ja hyva olla ni muute kaulin heilahta mun paaha ja en jaksa heitta kaarle jarveen ens kesa.- Tupa..
SavoRULES kirjoitti:
Mina olla savonlinna kuningas, ei olla toista eikä tulla päätäkatkoo uhalla.
Kaarle olla tosia ruotsi kuningas mutta minu verrattuna kaarle olla velliperse.
Kaarle olla kerran kylssa luona minun savossa ja alkaa mulle riitele mina viskata kaarle järve.
Haluko sinä poro syöda voin mina sinulle tarjota.
Mina kayda etela usein mutta silti paras kuuma paikka olla sauna.
Mina kuningas, Sola olla prinsessa. Ei vaimo minula olla vain seksikäs sola. Sola olla ainut nainen mulla ja hyva olla ni muute kaulin heilahta mun paaha ja en jaksa heitta kaarle jarveen ens kesa.Mina ymmarra.. ymmarra taas en..
Sina olla kuningas ja sina olla oma tytto prinsessa kanssa? Se olla paha teko, siita joutua linna.. linna olla paikka joka paase ikina pois. Mita sina olla menna tekema?
mina mietti viela sita poro.. minu pita ajatella paljo nutten tata asiaa..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2495654Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332447"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 64967
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui9716