kipuja

alamassu

eli olen rv 37 ja olen parina päivänä saanut yhtäkkisiä kipuja aivan alavatsaan. nämä tulee yleisimmin kun seison tai yritän kävellä. kestää hetken ja menee pois. mietin supistuksia, mutta voiko niitä tulla vaan tiettyyn kohtaan alavatsaan? vai mistä voisi olla kyse?

4

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulumamma80

Mullakin on 37menossa nyt, ja usein aamu aikana on alavatsa kipeä. Ja monesti alkaa sillä että on tulee menkkakipuja ja sitten pistele alavatsan. Mulla neuvola täti sanoi että se on harjoitelusuppareita.
      Mutta jos haluat olla varman puolella niin soitapa neuvolaan ja ne voi neuvoa sua.

• masu81

kun mennää lähemmäs synnytystä ni ne supistelutkin muuttaa muotoaan. eli esim mulla, kun oon nyt 31.viikolla, tulee vielä niitä "kiristyksiä" joihin nyt on alkanu tulee vähäsen vihlasujakin sillon tällön, mut ne OIKEET synnytys-supparit on ihan erilaisi ku tämmöset harjotukset. Ne tuntuukin alavatsassa, tai alaselässä, aivan niinkui menkoissakin. tuntuu sellasena polttavana eikä niinkää vihlasuna enää. jännityksellä odotan itekkin koska mulla alkaa muuttua tollase tapaseks, niistä voi päätellä et synnytys alkaa lähestyy.. :D

• tiinami
        masu81 kirjoitti:

kun mennää lähemmäs synnytystä ni ne supistelutkin muuttaa muotoaan. eli esim mulla, kun oon nyt 31.viikolla, tulee vielä niitä "kiristyksiä" joihin nyt on alkanu tulee vähäsen vihlasujakin sillon tällön, mut ne OIKEET synnytys-supparit on ihan erilaisi ku tämmöset harjotukset. Ne tuntuukin alavatsassa, tai alaselässä, aivan niinkui menkoissakin. tuntuu sellasena polttavana eikä niinkää vihlasuna enää. jännityksellä odotan itekkin koska mulla alkaa muuttua tollase tapaseks, niistä voi päätellä et synnytys alkaa lähestyy.. :D

mulla kans ollu, mutta pääasiassa vasemmalla puolella. On niinku semmosia kramppeja, kivuliaita, että vetäsee melkein kaksinkerroin. Eivät Oyssin päivystyspolilla osanneet sanoa mitään. Soitan kohta neuvolaan, tartteeko enemmälti huolestua. Kuitenki jo muutamia päiviä ollu, ja tuntuis lisääntyvä vaan.

• tiinami
        tiinami kirjoitti:

mulla kans ollu, mutta pääasiassa vasemmalla puolella. On niinku semmosia kramppeja, kivuliaita, että vetäsee melkein kaksinkerroin. Eivät Oyssin päivystyspolilla osanneet sanoa mitään. Soitan kohta neuvolaan, tartteeko enemmälti huolestua. Kuitenki jo muutamia päiviä ollu, ja tuntuis lisääntyvä vaan.

...neuvolaan, ja sanoivat, että on tyypillinen hermoon (joku Ligamentum, tai sinnepäin)kohdistuva vaaraton juttu, monesti just vasemmalla puolella nivustaipeen tienoilla kuulemma. Vihlova ja kivulias kramppi, kun kohtu painaa siihen hermoon. Näin mulla... Sitte jos selkeästi alavatsassa, täytyy mennä lekurille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe