Joulun kosketus

Juuliska

Joulun kosketus - Kirkkokonsertti Messukylän kirkossa oli upeaa kuultavaa 7.12.! Loistavat Johanna Debreczeni ja Tommi Soidinmäki olivat valinneet hienot kappaleet esitettäväksi. Tällaista toivon ainakin minä lisää, oliko muita kuulijoita?

27

1433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkoinen hanki?

Olin kuuntelemassa, ja konsertti oli kyllä onnistunut ja porukkaa oli hyvin, tulisivat vaan myös tänne Porin suuntaan...

• emmi tonttu

Mä haluaisin sen konsertin kuultavaksi Kuopioon... Tommin kotisivuilla on konsertista kovasti pidetty!!! Nythän he menevät vielä sinne Lahden suuntaan, mut sinne asti en kyl pääse!

• Kuuntelija Messukylästä

täytyy sanoa, että konsertti oli todella onnistunut! Pidin pianistista ja sellististä kovasti, olivat tehneet hienoja sovituksia klassikoihinkin... Tommi on vaan todella upea konserttiesiintyjä ja hänen äänensä toimii kauniisti kirkossa! Toivon, että hän tekisi kunnon konserttikiertueen ja joululevyn ensi vuodelle! Ja vielä Debrezcenistä...Johanna Debrezcenin äänelle käy myöskin joululaulut!

• kirkko?!

misä on joutjärven kirkko?! tahtoisin mennä kuuntelemaan, mutta en tieda misä se on?

• menossa myös

Joutjärven kirkko on Lahdessa. Sinne vaan kaikki. Mä en malta odotaa. Tuossa on niinlyömätön yhdistelä, Johanna ja Tommi.

• Joulua rakastava
        menossa myös kirjoitti:

Joutjärven kirkko on Lahdessa. Sinne vaan kaikki. Mä en malta odotaa. Tuossa on niinlyömätön yhdistelä, Johanna ja Tommi.

Itse olen menossa tuonne Joutjärven kirkkoon katsomaan ja kuulemaan kahta upeaa artistia, Johannaa ja Tommia! Toivosin kovana joulufriikkinä, että he tekisivät kunnon konserttikiertueen ens vuonna ja tulisivat tänne pääkaupunkiseudulle asti konsertoimaan... ja se joululevy, ois ihan mahtava juttu

• kyselijät
        Joulua rakastava kirjoitti:

Itse olen menossa tuonne Joutjärven kirkkoon katsomaan ja kuulemaan kahta upeaa artistia, Johannaa ja Tommia! Toivosin kovana joulufriikkinä, että he tekisivät kunnon konserttikiertueen ens vuonna ja tulisivat tänne pääkaupunkiseudulle asti konsertoimaan... ja se joululevy, ois ihan mahtava juttu

Ovatko Johanna ja Tommi tulossa tänne Oulun suuntaan ollenkaan?

• oululainen fani
        kyselijät kirjoitti:

Ovatko Johanna ja Tommi tulossa tänne Oulun suuntaan ollenkaan?

enpä usko, että ainakaan tänä vuonna! Ei ainakaan heidän keikkakalentereissaan näkynyt muuta merkintää kuin tuo Messukylä ja Lahti

• tangofani
        oululainen fani kirjoitti:

enpä usko, että ainakaan tänä vuonna! Ei ainakaan heidän keikkakalentereissaan näkynyt muuta merkintää kuin tuo Messukylä ja Lahti

tekevät kuulemma ensi vuonna laajemman konserttikiertueen ja eiköhän silloin Oulun suunnallekkin nämä ihanat artistit joululaulut tuo. Minusta on aivan ihanaa, että Johanna ja Tommi tekevät yhteistyötä. Harva tangokuningaspari tekee ensimmäisen vuoden jälkeen mitää yhteistyötä, muuta kuin satunnaisesti.

• paikkakunnat?!
        tangofani kirjoitti:

tekevät kuulemma ensi vuonna laajemman konserttikiertueen ja eiköhän silloin Oulun suunnallekkin nämä ihanat artistit joululaulut tuo. Minusta on aivan ihanaa, että Johanna ja Tommi tekevät yhteistyötä. Harva tangokuningaspari tekee ensimmäisen vuoden jälkeen mitää yhteistyötä, muuta kuin satunnaisesti.

missä kirkkokonserttikiertue kiertää?! minä taas haluaisin taulumäenkirkkoon jyväskylään tämän kaksikon esiintymään!

• juuliska
        paikkakunnat?! kirjoitti:

missä kirkkokonserttikiertue kiertää?! minä taas haluaisin taulumäenkirkkoon jyväskylään tämän kaksikon esiintymään!

heidän kotisuillaan, jos sieltä löytyis...
        www.tommisoidinmaki.com tai www.johannad.fi

• jusefiina
        juuliska kirjoitti:

heidän kotisuillaan, jos sieltä löytyis...
        www.tommisoidinmaki.com tai www.johannad.fi

ei varmaan vielä ole paikakunnat tiedossa vielä ja vaikka olisikin, niin varmaan paikkakunnat julkaistaan lähempänä ensi vuoden joulukuuta. Toivoisin myös todellakin, että Johanna ja Tommi tulisivat myös keski-Suomeen konsertoimaan, koska varsinkin Johanna on mun yks ehdoton suosikkini.

• diu dau

minä oli katsomassa tuota konsertti myös treella, ihan jees oli!

• Jowell1828

Onko "Eksyneet"- niminen kappale Tommi Soidinmäen levyttämä kappale... Onko alkujaan Tommin biisi? Ketkä ovat kappaleen tekijät?!

• - - - - - - - - - - - -

kappale on tommin levyttämä... tekijöistä en tiedä!

• ?!?!?!?!?!?
        - - - - - - - - - - - - kirjoitti:

kappale on tommin levyttämä... tekijöistä en tiedä!

pertti haverisen käsialaa tuo -eksyneet-?

• vaan kappale on
        ?!?!?!?!?!? kirjoitti:

pertti haverisen käsialaa tuo -eksyneet-?

toivasen mikan käsialaa, jorma toivianen vastaa tekstistä! tarkistin juuri Tähtitaivas 2 levyltä.

• *UTELIAS*

kyseiset artistit konsertissa esittävät?!

• mm. seuraavat kappaleet

Johanna laulaa ihanan Joulun kosektus-kappaleen ja tuttua lauluja kuten Joulu yö, juhlayö, Tommi laulaa myös uutta musiikkia, Eksyneet ja myös vanhoja joululauluja kuten En etsi valtaa loistoa. Kannattaa mennä Lahteen kuuntelemaan.

• kirjoitushärö
        mm. seuraavat kappaleet kirjoitti:

Johanna laulaa ihanan Joulun kosektus-kappaleen ja tuttua lauluja kuten Joulu yö, juhlayö, Tommi laulaa myös uutta musiikkia, Eksyneet ja myös vanhoja joululauluja kuten En etsi valtaa loistoa. Kannattaa mennä Lahteen kuuntelemaan.

Johannan kappaleen nimi on siis Joulun kosketus.:) On myös konsertin nimi.

• konsertissa ollut

johanna lauloi kauniisti myös kappaleet "arkihuolesi kaikki heitä" ja "tähti, tähdistä kirkkain" tommi esitti mysökin upeasti kappaleet "joulu yksinäistä lohduttaa" ja "sylvian joululaulu"...tässä muutamia esimerkkejä!

• joensuun mimmi

konserttikiertue tulisi tännekin päin, koska kyseiset artistit eivät tule juuri koskaan esiintymään tänne päin...harmittaa!

• oli todellakin!

Pidin mieheni kanssa kovasti Tampereen konsertista! ja erityisesti Tommin tulkinnasta kappaleessa "Joulu yksinäistä lohduttaa"!

• varsinkin

Johannan tulkinta Joulun kosketus-laulusta. Kyyneleet tulivat silmiin. Myös Johannan Riemuiten tänne oli hieno piristys konserttiin

• Joulun tähdet

Molemmat olivat kyllä hyviä Messukylän kirkossa!
        pidin Johannan Joulun Kosketuksesta ja Arkihuolesi kaikki heitä - kappaleista! Tommin Eksyneet - kappale saa minut aina liikuttumaan, samoin hänen esityksensä kappaleesta Taivas sylissäni

• joulun helmi
        Joulun tähdet kirjoitti:

Molemmat olivat kyllä hyviä Messukylän kirkossa!
        pidin Johannan Joulun Kosketuksesta ja Arkihuolesi kaikki heitä - kappaleista! Tommin Eksyneet - kappale saa minut aina liikuttumaan, samoin hänen esityksensä kappaleesta Taivas sylissäni

eksyneet kappale on kyllä kaunis......

• kutsuu....

Näin Johannan ja Tommin viimeksi samalla lavalla Lahden Sibeliustalolla vuoden 2004 Sinitaivaassa! Loistivat jo silloin esiintymisellään, nyt hienoa nähdä heidät jälleen samalla lavalla! Ovat molemmat hyviä esiintyjiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6225
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3896
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2851
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2400
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2282
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1709
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1332
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1291
    10. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1266
    Aihe