Ihastuminen on yksipuoleista

sirpale23

Mua niin inhottaa tää oma käytökseni. Olen nyt pari viikkoa tapaillut erästä mukavaa, fiksua, ja kaikin puolin ihanaa miestä. Mies on juuri sellanen josta olen haaveillut, mutta nyt ahdistaa ja tuntuu että en pysty. Mies on käytöksellään viestittänyt että haluaa jatkaa tapailua ym. Tänään sanoin hänelle suoraan miltä musta tuntuu ja mies hajosi, alkoi itkemään ja sanoi että se on niin korviaan myöten ihastunut muhun ettei voi ymmärtää mun tapaa toimia. En käsitä omia ajatuksiani, toimin näin vaikka edessäni on unelmien mies. Voisko joku lukijoista lyödä mua? Heh...huonoa huumoria, tiedän. Mitä mä teen? Päädyttiin sitten juttelemaan asioista ja sanoin että tarvin aikaa, aikaa ja lisää aikaa, mutta... Onko se niin että jos se kipinä puuttuu tässä vaiheessa niin sitä ei koskaan tulekaan? Vai annanko mä itselleni sitä aikaa ja tälle miehelle mahdollisuuden? Ei elämä että olen sekasin...

4

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna mahdollisuus

ei tarvi katua.

• sirpale23

Kai se sitten on niin, mutta pitää myös muistaa että naisia tulee ja menee eikä pidä jäädä odottamaan turhan takia.

• se mies
        sirpale23 kirjoitti:

Kai se sitten on niin, mutta pitää myös muistaa että naisia tulee ja menee eikä pidä jäädä odottamaan turhan takia.

sitten suhtautui,kun pyysit aikaa? Mun mielestä jokaisella on oikeus tunneasioissa saada aikalisä,jos siltä tuntuu ja siinä ei sais toinen painostaa ja jos mies itkee tollasessa paikassa niin helposti tulee epätoivoinen ihminen mieleen.. Saako kysyä minkä ikänen tää mies on? Selittäs paljon!

• sirpale23
        se mies kirjoitti:

sitten suhtautui,kun pyysit aikaa? Mun mielestä jokaisella on oikeus tunneasioissa saada aikalisä,jos siltä tuntuu ja siinä ei sais toinen painostaa ja jos mies itkee tollasessa paikassa niin helposti tulee epätoivoinen ihminen mieleen.. Saako kysyä minkä ikänen tää mies on? Selittäs paljon!

Se on vajaa kolmekymmentä. Mut alko ahdistaa jo se että se reagoi noin. Meni viimesimmätki sympatiat sitä kohtaan. Tulee mieleen läheisriippuvuus ja epäitoivo lähinnä. Mut ei sille mitään voi että mua ei vaan kiinnosta se ihminen. Ei niitä tunteita voi toista kohtaan ostaa kehumisilla tai muuten sanoilla. Niitä joko on tai sitten ei ole. Ei ketään voi pakottaa ihastumaan toiseen. Millanen tilanne sulla on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2978
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2886
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      156
      2786
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2095
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1944
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      105
      1897
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1569
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1530
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      368
      1407
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1041
    Aihe