"Kohtaa katkeruus" reissu yksinäisille

Thumper

Eli siis, jos haluat kokea erilaisia tunteita niin sellaisen tunteen kuin "Katkeruus" voi yksinäinen tuntea menemälleä Ikeaan.

Ystävyksiä valitsemassa ensikämpän sisustusta.
Nuoriapareja muuttamassa yhteen ja etsimässä suurempaa sänkyä.
Perheitä. Ihmisiä. Joukkoja.

Se on katkera paikka olla yksin.

11

1015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piristyksestä

kerrankin jotain hyviä neuvoja, joilla velloa tässä olotilassa.
      Vielä kun pääsis täst omasta kuplasta eroon et jaksais kiinnittää muihin ihmisiin huomiota. Kun tähän asti ihan arkipäiväiset tehtävät on vaatinu keskittymistä.

Kiitos kuitenkin vihjeestä, onko lisää hyviä vinkkejä?
      :)

• död

Kuolema korjaa nekin onnelliset, ja kun aika koittaa niin kirkuvat ja parkuvat kynsin hampain sen puolesta mitä menettävät. Yksinäinen tervehtii viikatemiestä ja lähtee matkaan sen enempää valittelematta, mikään ei muutu.

• tasaa tilit?

Olen kuolemaa kohdannut, ja sen hetkellä en usko että kukaan haluaa olla yksin. Kuolemanpelko = yksin jäämisen pelko?
        Yksin voi olla onnellinen.
        Se miten kuolemaa ajatuksena käsittelee ei taas ole kiinni siitä onko yksin vai ei? Jokaisen aika tulee joskus, se totuus pitää vain hyväksyä. Se milloin sen aika koittaa, sitä ei voi tietää kukaan. Ellei sitten oman käden kautta ja silloinkin voi käydä huono tuuri, jäädä henkiin.
        Menetyksiä on turha jälki käteen parkua, elä joka päivä kuin se olisi viimeinen. On vain yksi elämä.
        Hyvää joulun odotusta. :)

• Nimetön

saatat myös nähdä siellä hyvin yksinäisen kaverin, joka on päässyt siskonsa ja siskon poikaystävän mukaan ikeaan ja ulos 4 seinän sisältä. et vain tunnista häntä yksinäiseksi. yksin siellä varmasti on kurjaa.

• muuta

Olen niin kyllästynyt tähän yksinäisyyteen etten tiedä mitä tekisin. Tiedän ettei asia koskaan tule muuttumaan joten voisin ihan hyvin lopettaa syömästä. Pääsisinpähän ikuiseen rauhaan nopeammin.

• vinkki...

menen kauppaan vasta 5 min. ennen sulkemisaikaa niin en ehdi katkeroitua kovasti kokonaan

• katkeroitunut

Aloittaja puhuu asiaa, kokemusta on. Ja viimeistäänkin siinä vaiheessa sitä herää kylmään todellisuuteen ja tajuaa maailman epäoikeudenmukaisuuden, kun tilaa Ikeasta huonekaluja ja huomaa joutuvansa itse kokoamaan ja päällystämään sohvan ja jopa kokoamaan kattilat itse!

• helpota sekään
        katkeroitunut kirjoitti:

Aloittaja puhuu asiaa, kokemusta on. Ja viimeistäänkin siinä vaiheessa sitä herää kylmään todellisuuteen ja tajuaa maailman epäoikeudenmukaisuuden, kun tilaa Ikeasta huonekaluja ja huomaa joutuvansa itse kokoamaan ja päällystämään sohvan ja jopa kokoamaan kattilat itse!

että omistaa kaksi vasnta kättä.

• on kaksin tai

porukalla, perheen kanssa tms., ei tarkoita sitä, että ei olisi yksin. Yksinäisyyttä on sekä fyysistä että psyykkistä. Vaikka itselläni on ystäviä paljonkin sekä perhettä, vaikkakin heihin on pitkä välimatka, niin koen suurimman osan elämästäni hyvin yksinäiseksi.
      Tämä ei varmastikaan lohduta, mutta tosiasiassa kaikki ei kuitenkaan ole sitä miltä näyttää.

• En tiedä onko ihan samassa skaalassa (enkä välttämättä halua kokeilla :D), mutta lauantaipäivä Sotkassakin ajaa saman asian. Ahdistaa, hävettää, hyvä ettei itku tule siinä kassalla kun muut kävelevät käsikädessä vierestä ja itse on hakemassa jotain halpaa ja haaleata lastulevyromua.

• nolla ja paha olla

ei sitä katkeruutta tartte ikeasta ettiä kun se löytyy ihan kotootakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      137
      2021
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      131
      1696
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1526
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      88
      1433
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1431
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      132
      1254
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      58
      1196
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      25
      1140
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      59
      961
    Aihe