Seksistä

-KiinnostuNut-

Monellako kokemuksia?

Mies on varattu, mutta ihastunut/rakastunut toiseen naiseen. Suhdekonseptit sekaisin, haluaa tavallaan molempia. Ei saa päätettyä kumman lopulta haluaa.. ennen kuin on päässyt sänkyyn 'testaamaan' tätä toista.

Miten on käynyt?

12

1218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tajua olevansa

molempien kanssa yhtä aikaa...

• AnNalysis

Miestä kiinnostaa "vähän niiku molemmat mut sitniiku"... sitten hän ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä että elämässä ei lopulta voi meloa kuin yhtä kanoottia kerrallaan.

Nämä 'miehet' ovat näitä joiden 'miehuus' voidaan kirjoittaa lainausmerkein.

"Miten on käynyt?"

Mitäpä luulet?

Siinä sulle 'luotettava, tasapainoinen ja uskollinen mies' - juupa juu.

• jälkeen

mies häviää elämästäsi kuin pieru saharaan.

• äulitgyfdfghjökäp

älä anna.

tommosia pellejä riittää aina vaan.ei ansaitse kumpaakaan.

• ap.

ole antamassakaan, sehän on selvä, eikä hän suoranaisesti ole pyytämässäkään.. jotain sinnepäin viittavaa ilmassa kuitenkin.

Lähinnä ajattelen hänen ajattelevan näin, tällaiset ajatukset omaavan kun ei osaa päättää..

fiksu mies kyllä muuten, osaa kyllä ajatella järkevästi!

• en edes oo varattu
        ap. kirjoitti:

ole antamassakaan, sehän on selvä, eikä hän suoranaisesti ole pyytämässäkään.. jotain sinnepäin viittavaa ilmassa kuitenkin.

Lähinnä ajattelen hänen ajattelevan näin, tällaiset ajatukset omaavan kun ei osaa päättää..

ja taas väität mun olevan. menee hermot. lopeta se. etkö tajuu mä etsin vielä sitä kuka mut huolii ja on se paras. eksä tajuu, siihen asti kokeilen kuka olis se paras. kyllä mä suakin haluaisin, mut sun kanssa tunteet on just sitä hyvää ja toisaalta sä pelkäät mun karkaavan. Toki on muitakin mielessä, ainakin yks muu tällä hetkellä, mut sitä tuskin ikinä saan. Mutta varattuna en ole.

• ap.
        en edes oo varattu kirjoitti:

ja taas väität mun olevan. menee hermot. lopeta se. etkö tajuu mä etsin vielä sitä kuka mut huolii ja on se paras. eksä tajuu, siihen asti kokeilen kuka olis se paras. kyllä mä suakin haluaisin, mut sun kanssa tunteet on just sitä hyvää ja toisaalta sä pelkäät mun karkaavan. Toki on muitakin mielessä, ainakin yks muu tällä hetkellä, mut sitä tuskin ikinä saan. Mutta varattuna en ole.

hyvä ihminen! Nyt syytät väärää ihmistä. Minun 'kultani' on kuin onkin varattu.

• oletteko?
        ap. kirjoitti:

sit kavereita pelkästään ja miten tapasitte? Sehän riippuu paljon siitä millanen mies on kyseesä. Mitä teette ylipäätään yhdessä jne? Juttelette käytte leffoissa jne. Voihan se olla että mies vasta miettii ja on sekaisin. Toinen asia on sitten sellaset,jotka oikeen hakee suhteen ulkopuolisia suhteita ja sinuna välttelisin miestä,jos näin on. Mutta valitettavan usein mies häipyy kuitenkin sen omansa luo,kun on päässyt kokeilemaan jotain toista.

• ap.
        oletteko? kirjoitti:

sit kavereita pelkästään ja miten tapasitte? Sehän riippuu paljon siitä millanen mies on kyseesä. Mitä teette ylipäätään yhdessä jne? Juttelette käytte leffoissa jne. Voihan se olla että mies vasta miettii ja on sekaisin. Toinen asia on sitten sellaset,jotka oikeen hakee suhteen ulkopuolisia suhteita ja sinuna välttelisin miestä,jos näin on. Mutta valitettavan usein mies häipyy kuitenkin sen omansa luo,kun on päässyt kokeilemaan jotain toista.

erittäin hyviä ystäviä keskenään. Enimmäkseen meilaillaan ja tapaillaan kyllä aina kun hän pystyy. Pussaillaan ja halaillaan, jutellaan.. minulle helpompaa, hänelle vaikeempaa, tuo juttelu siis. Muutama vuosi pidetty jo yhteyttä, joten voi sanoa, että tunnemme toisemme hyvin. Viime aikoina nyt ollut tiiviimpää.

Mietin vain, että voiko asia olla noin niin kuin aiemmin kirjoitin vai onko hän oikeasti niin sekaisin, ettei tiedä mitä haluaa.

Erittäin fiksu mies, tekee kaiken voiko sanoa vähän liiankin oikein. Ei todellakaan hae asiakseen ulkopuolisia suhteita. Sanonut kyllä on ettei halua sänkyhommia, mutta miettii kuitenkin sitä ajatuksissaan, millaista se voisi esim. olla.

• M**s(m)

Sekoitatkohan kenties rakastumisen ja seksuaalisen halun? Tottakai ne kuuluvat yhteen, mutta mistä päättelet että miehen pitäisi päästä "testaamaan" sinua ennen valintaansa? Ei kai kukaan rakastu toiseen seksitaitojen tai himoittavien muotojen takia? Täytyyhän sulla olla jotain muitakin avuja luonteessasi tai muuten, jotta joku voisi sinuun ihastunua/rakastua. Kenties jotain sellaista mitä hän ei pysty löytämään tämän hetkisestä kumppanistaan vaikka haluaisi.
      Minä uskon että kaverilla ei vaan oma elämä suju ja silloin on aika luontaista että ihastuu toiseen, josta ensihuumassa näkee vain hyvät puolet. Jos vastaat tähän kaverin "huutoon" niin on mahdollista, että hänellä on edessään vielä sekaisempi suhdekonsepti, mutta parhaassa tapauksessa teistä tulee sitten pari.

• ap.

sanoa kyllä että omaan paljon sellaista mitä hän ei siitä nykyisestään löydä, vaikken tätä naista tunnekkaan, mutta tiedän kyllä. Nämä ominaisuudet on ne jotka kiinnostaa, ei minkään himottavien muotojen takia =)

Loput voit lukea tuolta edellisen vastauksesta...

• toiveikas***

Meillä tilanne sellainen että mies on varattu, minä vapaa. Eksyttiin samaan punkkaan ja vietettiin taivaallinen yö, aamu, päivä. Kumpikin siis ekalla kerralla ainakin tahtoi vain seksiä. En ole koskaan tuntenut tälläisiä tunteita mitä hänen kanssaan. Tapailtu ollaan suht säännöllisesti sen jälkeen. En tiedä varmaksi mitä mies haluaa, itse ainakin tahdon enemmän, mies sanoo ettei ole varma eikä tiedä. Annan hiukan jatkoaikaa. Eiköhän kohta tiedä haluaako olla kotona vai kaipaako yhteisiä hetkiämme, kun viettää muutaman kuukauden oman naisensa kanssa.
      Tunteet vie ihmisen mennessään.

Meillä eri lähtötilanne. mutta ei ainakaan päättynyt yhteen kertaan vaikka tarkoitus oli jäädä yhenillan jutuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6259
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4839
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      100
      3101
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2932
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2165
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1546
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1111
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1110
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1036
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      804
    Aihe