niin tytöt pidättekö pojista jotka ovat lihaksikkaita vai huolitteko myös kukkakepit?
lihaksilla vai ilman?
6
992
Vastaukset
- '''''
sanonpahan vain, että kukkakeppikin voi olla lihaksikas. Isot lihakset ovat eri asia. Kysy niistä :)
- hjoooooop
Sanotaan että huolin myös ne lihaksikkaammatkin.
- Juicys
Kukkakeppii~
- Ripper89
Meikäläinen on pelkkää luuta ja nahkaa, luuviulu, mut kyllä silti heilan olen onnistunut saamaan... sitä paitsi puolisoa valitessa kannattaa käyttää enemmän korvia kun silmiä...
- tyttö!!!
pidän pojista joilla on lihakset,mut kyllä mulle kelpaa lihakseton poikakin,mut ei mikään kukkakeppi kun en ole itsekään mikään niin laiha.
- carata
lihakset on ihan jees jos niitä on sillai sopivasti. liika on sit aina liikaa. mut ei se kauheesti haittaa vaikka ei niitä lihaksia olisikaan. sisältö ratkaisee! =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750