Voiko olla keukosyöpä?

pelottaa

Mua pelottaa, että mulla on keuhkoissa joku vika. Välillä tuntuu, etten saa kunnolla ilmaa oikean puoleiseen keuhkoon tjtn. Mutta miten mulla voi olla keuhkosyöpä kun oon lähemmäs 22v, enkä koskaan polttanu tupakkaa? Oon miespuolinen ja tämä rassaa mieltä.

3

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvännäkijä...

Osaatko hengittää oikein, niin että voit suunnata hengityksesi keuhkojen yläosiin, keskelle ja alaosiin. Käytkö salilla tai jossain treeneissä, jonka ohjaaja voisi tarkistaa hengityksesi.
      Miten olet saanut mieleesi,että olisi syöpä? Keuhkoissa voi olla paljon muutakin vikoja. Hengästyminen tuon ilmaasaamattomuuden takia on tietysti oire jostain - juoksetko, hölkkäätkö? Ehkä olet liikkumaton tyyppi, kokeile jotain, vaikka rappusia tai ylämäkeä. Onko kuntosi hyvä tai ollut, mutta nyt huono? Onko kipuja? Selvitä ja tarkkaile näitä ja sitten lääkäriin, niin selviää hyvät ja huonot asiat.

• Anonyymi

Klubi 77 tervaa hyvin keuhkot, jos siellä jotain pintaohuutta on!

On nykyään vaan vähän myynnissä tuota pillilupia.

• Anonyymi

On väärä luulo, että nuorena ei voisi saada syöpää.

Monesti diagnoosi viivästyy ja tauti ehtii pahaksi, kun syöpää ei osata edes epäillä ja siten tutkia, poissulkea, kun kyseessä kerran on nuori henkilö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      128
      11168
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      156
      10334
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8040
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      196
      6572
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      53
      5671
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5081
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      151
      4424
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      25
      4246
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      71
      4079
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      134
      3637
    Aihe