Mua pelottaa, että mulla on keuhkoissa joku vika. Välillä tuntuu, etten saa kunnolla ilmaa oikean puoleiseen keuhkoon tjtn. Mutta miten mulla voi olla keuhkosyöpä kun oon lähemmäs 22v, enkä koskaan polttanu tupakkaa? Oon miespuolinen ja tämä rassaa mieltä.
Voiko olla keukosyöpä?
3
928
Vastaukset
- selvännäkijä...
Osaatko hengittää oikein, niin että voit suunnata hengityksesi keuhkojen yläosiin, keskelle ja alaosiin. Käytkö salilla tai jossain treeneissä, jonka ohjaaja voisi tarkistaa hengityksesi.
Miten olet saanut mieleesi,että olisi syöpä? Keuhkoissa voi olla paljon muutakin vikoja. Hengästyminen tuon ilmaasaamattomuuden takia on tietysti oire jostain - juoksetko, hölkkäätkö? Ehkä olet liikkumaton tyyppi, kokeile jotain, vaikka rappusia tai ylämäkeä. Onko kuntosi hyvä tai ollut, mutta nyt huono? Onko kipuja? Selvitä ja tarkkaile näitä ja sitten lääkäriin, niin selviää hyvät ja huonot asiat.- AnonyymiUUSI
Klubi 77 tervaa hyvin keuhkot, jos siellä jotain pintaohuutta on!
On nykyään vaan vähän myynnissä tuota pillilupia.
- AnonyymiUUSI
On väärä luulo, että nuorena ei voisi saada syöpää.
Monesti diagnoosi viivästyy ja tauti ehtii pahaksi, kun syöpää ei osata edes epäillä ja siten tutkia, poissulkea, kun kyseessä kerran on nuori henkilö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1534104
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1312656- 252258
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.472144- 62073
Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191758Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s341674Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?301654Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?341121Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.571079