Eli tein tänääuuden klaanin siin vasta 9 jäsentä 9 lvl täs kaikkien levut 90 88 87 86 80 77 75 72 70
foorumit on kyseessä ei tällä kertaa hutastu.
klaanin nimi leso killerit (ei tullu muuta mielee) rajat: combat 70 vaikka olisit mikä pure tahansa. range raja siinä jos menee wilduun on 70 range. mage raja on 50. netti sivu on www.setbb.com/lesokillerit haluaisimme niin paljon kuin mahdollista klaaniin koska jos sinä liityt tähän klaaniin niin on yksi enemmän ja sillon joku toinen varmaan haluaa myös mukaan. sitte on taas enemmän ja taas tulee lisää eli tarvittais paljon tyyppei et klaani pääsis alkuun
vaikka ajatteletteki et iha noob klaani. nii voisitte liittyy koska jos kaikki ajattelee niin nii ei oikee tuu jäsenii. KLAANISSA ON MYÖS PARI MODERAATTORIN PAIKKAA SEN VOI SAADA JOS ON AKTIIVINEN KLAANISSA. ELI KAIKKI LIITTYMÄÄN PLZ LIITTYKÄÄ ET KLAANI PÄÄSEE ALKUUN.
2 päivää vanha klaani!
suomi ukko6
1
115
Vastaukset
- joni220
pääsenkö claaniin oon 79lvl rune nicci joni220 ukolla kaksi eri pelaajaa arttu ja joni ja onko claani membuille vai free pelaajille (oon membu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770