Onko tietoa, että mihin kannattaisi pistää ilmoitus kyseisen aparaatin myymiseksi? Ei ole käynyt muutamaan vuoteen, eli huoltoa vaatii, mutta muuten soiva peli. Ja millaista hintaa kehtaisi siitä pyytää?
Standard 4 -hyrräkompassi
6
943
Vastaukset
- poliisitutkija
tulemme hakemaan sen!
- vvv
Terve, minkä painoinen laite on entäs ulkomitat?vuosimalli?
saatko mahd. tarkkoja kuvia laitteesta lähetettyä email- vaikkanen at netti.fi- aleksi
masiina itse painaa varmaan vajaat 100kg ja näyttölaite muutaman kilon lisää. Tilaa vehje vie pienen pesukoneen verran. Eli ei ainakaan mihinkään pienveneeseen soveltuva härveli. Vuosimallista en tiedä, veikkaisin että jostain 60-luvulta. Mutta tekniikka on toki pysynyt ko. laitteissa samana sitten toisen maailmansodan. Voin kyllä pistää kuvia tulemaan jos vielä kiinnostaa.
- vvv
aleksi kirjoitti:
masiina itse painaa varmaan vajaat 100kg ja näyttölaite muutaman kilon lisää. Tilaa vehje vie pienen pesukoneen verran. Eli ei ainakaan mihinkään pienveneeseen soveltuva härveli. Vuosimallista en tiedä, veikkaisin että jostain 60-luvulta. Mutta tekniikka on toki pysynyt ko. laitteissa samana sitten toisen maailmansodan. Voin kyllä pistää kuvia tulemaan jos vielä kiinnostaa.
laitahan kuvia tulemaan
- aleksi
vvv kirjoitti:
laitahan kuvia tulemaan
muutama hetki menee, että saan kuvat räpsittyä ja heitettyä sulle, mutta kuitenkin tällä viikolla pitäisi onnistua.
- aleksi
vvv kirjoitti:
laitahan kuvia tulemaan
eilen laivalla käynyt elektroniikkakundi totesi, että hyrrävanhus on elinkaarensa päässä suunnannäyttäjänä, joten sillä enää ainoastaan leppoisat eläkepäivät edessä toimistossamme koristeena. Eli ei siis ole enää kaupan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592552- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703