...koskaan tavata häntä livenä. Muutama kuukausi sitten tapasin tämän miehen täällä chatissä. Olemme keskustelleet usein monista asioista, maan ja taivaan välillä. Valokuvat olemme vaihtaneet ja myös puhelinnumerot. Keskustelut ovat olleet hänen kanssaan kiinostavia eri aihealueilta, olemme myös puhuneet seksistä ja miehen sekä naisen tarpeista hyvinkin avoimesti. Hän on ollut paljon kypsemmän tuntuinen ihminen kuin oma ikäryhmäni, siksi hän kiinnostaa minua. Myös hänen mieltymyksensä on iäkkäämpään naiseen. Kuitenkin minua kokeneempana hiukan hirvittää ikäeromme (25v). Hän olisi valmis tapaamaan, mutta en ole uskaltanut, vaikka emme ole enää anonyymeja henkilöitä toisillemme. Tiedämme molemmat kuka on nimimerkkiemme takana. Onko jollakin vastaavia kokemuksia, kertokaa ihmeessä.
Vanhempi nainen-->Nuori mies
11
1572
Vastaukset
- ...ngg
sillä tähän teemaan löytyy "hiljaisia" lukijoita,
jotka kaipaavat ymmärrystä.
Lainatakseni löyhästi maailmaa nähnyttä Arimo
Raestea, rakkaus on rakkautta - kenen kanssa sitä
kokee, se on heidän asiansa.
Aivan vastaavaa kokemusta ei ole, mutta melkein ja
elämä on otettava vastaan, sillä se on lyhyt.- Uskallanko
Rakkaus, niin kai se on, kahden ihmisen välinen asia. Tietenkään tässä tapauksessa ei voi vielä rakkaudesta puhua. En itse ole siinä mielessä tiukkapipo, että ajattelisin sitä, mitä muut ajattelevat. Siinä suhteessa olen aina ollut oman tieni kulkija.
- kikakakkonen
Rohkea rokan syö, mutta tyhmänrohkea ei kannata olla eli kaikesta tutustumisesta huolimatta älä pohdi asiaa ennen kuin olet tavannut hänet livenä. Mutta noudattakaa niitä sääntöjä, että tavatkaa julkisella paikalla äläkä anna itsestäsi tietoja ennen kuin olet varma hänen luotettavuudestaan. Kyse voi aivan hyvin olla iloisesta eläkepapasta tai teinipojasta, joka vain kavereiden kanssa pitää hauskaa eli ihmiset ovat kaikessa inhimillisyydessään vain ihmisiä, jotka joka tapauksessa ovat livenä erilaisia kuin mitä nyt mielessäsi olet maalaillut.
Ymmärrän toiveesi, haaveesi ja unelmasi, mutta kun et antaudu niiden valtaan vielä ihan nyt ja annat tilaa myös pettymyksille, niin tapaamisenne voi onnistua hyvinkin.
Ikäero on parisuhteessa tekijä, joka kasvattaa molempia ja jos siihen kasvamiseen on tahtoa se on silloin hyvä asia.
Onnea jatkoon :)
Anteeksi tämä tätimäinen saarna, mutta mielestäni pähkäilet asioita joista ei tarvitse tässä vaiheessa tehdä minkäänlaisia päätöksiä. Asia kerrallaan :)- Uskallanko
Et ole lainkaan tätimäinen. Elämää nähneenä on minullakin viisautta olla varovainen. Siksi olenkin tässä tapauksessa ottanut selville kaiken, mitä voi. Tiedän, että kysymyksessä on todella se henkilö, joka sanoo olevansa. Jokaisella yksi elämä
- AK1
Mun yks hyvä kaveri muutti just yhteen asumaan itseään 15v nuoremman miehen kanssa. Ne on tosi rakastuneita ja ihmettelee itekin miksei iso ikäero tunnu missään.
Eli kaikki on mahdollista!- Uskallanko
Hienoo, että ovat uskaltaneet. Voi kunpa minäkin uskaltaisin.
- lemnaminor
Uskallat tavata. Ei jää harmittamaan. Teet sitten päätökset myöhemmin.
- Animus
...yks hyvä esimerkki: mun yks tyttökamu oli 8v täyssinkku, sillä oli pitkä lista minkälainen tulevan siipan pitää olla. Ei osunu kohdalle sitten millään, yrityksen puutteesta ei voi moittia. Kohtasi yhden miehen - meni jalat alta - ja se oli aivan täysin listan vastakohta!!!! :D
Halusi ison - sai lyhyen
Halusi nuoren - sai itseä 14v vanhemman
jne jne
eli koskaan ei tiedä kuka tulee viemään jalat alta :D - akSElix
..taas kerran sepustaa juttujaan.Voi jeesuksen juonet ja kristuksen kujeet.Sheriffiä myöten eräitä ihmisiä voi kusettaa kerta toisensa jälkeen.
- ...ngg
Jos aihe on sellainen, että sillä voisi olla
merkitystä, siihen voi vastata riippumatta sen
alkulähteestä.
Näin kirjoittaja tekee palveluksen, oli motiivit
mitkä hyvänsä. - Uskallanko
Tiedoksi saatetaan Sinulle, että minulla ei ole mitään tekemistä sefujen, eikä heidän työnsä kanssa. Olen tavan sättääjä, kuten ehkä Herra itsekkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648