Upeeta, kiitos!

joulumantelit

Ei ole lunta maassa,( täällä etelässä )eikä muutenkaan oikein joulun tunnelmaa tähän asti...vaan kun Kari Tapio lauloi ihania joululauluja Järvenpäässä eilen, niin ei voinut välttyä tuntemasta joulun läsnäoloa! Salin täysi yleisö sai nauttia solistin upeasta äänestä ja hienoista tulkinnoista. Se käy tuo joululaulujenkin laulamisen tältä artistilta ammattitaitoisesti. Kiitos, Kari! Oli ilo kuunnella ja katsella sinua...ja se lämmin halaus, jonka sain...siinä sitä joulua...

7

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roosa

      On se vaan harmi, etten päässyt Järvenpään konserttiin. Voin vain kuvitella, kuinka ihana ilta siellä Järvenpää-talolla oli.

      Näin Karin ruskaviikoilla Lapissa, ja tunnelma sielläkin oli ihan huikea. Olimme sen jälkeen vielä monta viikkoa ihan pökerryksissä.

      Jouluisin terveisin
      Roosa

    • joulumantelit

      Kiva, että sinäkin, roosa, nautit näkemästäsi ja kuulemastasi. Olin jokunen vuosi sitten Karin joulukonsertissa eräässä kirkossa. Siellä oli myös ainutlaatuinen tunnelma, Liekö ympäristökin siihen vaikuttanut. Eilen (kuten useasti ennenkin )huomasi, miten solisti nautti siitä, että n. 600 ihmistä (sali täysi siis ) oli tullut kuuntelemaan häntä. Senkin vuoksi Kari antoi kaikkensa pienestä köhästä (?) huolimatta. Ja se ääni..upeaa...vieläkin lämmittää...

      • kielo klaukkala

        Järvenpään saliin ei edes mahdu 600 hlö.Ei vaikka väkisin tunkisi.Senverran usein on tullut siellä oltua.Kyseessä siis Sibelius-sali.


      • OK.
        kielo klaukkala kirjoitti:

        Järvenpään saliin ei edes mahdu 600 hlö.Ei vaikka väkisin tunkisi.Senverran usein on tullut siellä oltua.Kyseessä siis Sibelius-sali.

        Ei niin. Järvenpää-talon Sibelius- saliin mahtuu 569 henkilö 5 invapaikkaa.


      • Iloinen tonttu
        OK. kirjoitti:

        Ei niin. Järvenpää-talon Sibelius- saliin mahtuu 569 henkilö 5 invapaikkaa.

        Voi pyhä jysäys, kun varsinainen aihe lipsahti ihan sivupoluille. Onko se nyt niin tärkeätä, mahtuuko konserttisaliin 570 tai n. 600 henkilöä
        Itse en tosin ollut tällä kertaa paikalla, mutta väliäkö sillä - paljonko on salissa istuimia - kun tunnelma Karin joulukonsertissa oli joka tapauksessa loistava ja lämminhenkinen, kuten aina.

        Onnellista joulua statistiikkamestareille !


      • järvenpään portaat
        Iloinen tonttu kirjoitti:

        Voi pyhä jysäys, kun varsinainen aihe lipsahti ihan sivupoluille. Onko se nyt niin tärkeätä, mahtuuko konserttisaliin 570 tai n. 600 henkilöä
        Itse en tosin ollut tällä kertaa paikalla, mutta väliäkö sillä - paljonko on salissa istuimia - kun tunnelma Karin joulukonsertissa oli joka tapauksessa loistava ja lämminhenkinen, kuten aina.

        Onnellista joulua statistiikkamestareille !

        Jos lipunhinta on 30€ ,niin se tekee jo vajaa 1000€ !Roudarinpalkka,,Se on tärkeetä jokainen myyty lippu.


    • tipetiptap

      Ihan totta: Karin konserteissa on tunnelmaa paikasta riippumatta, ainakin niissä missä meikäläinen on vieraillut. Nyt kin Järvenpäässä sunnuntaina. Upeimman tunnelman näissä joulukonserteissa olen kokenut Askolan kirkossa, jossa Kari jokunen vuosi sitten lauloi. Harmi, että Kari aika vähän esiintyy nimenomaan kirkoissa. Järvenpään kirkossa on niin huono (valitettavasti) akustiikka, toisin kuin Järvenpäätalossa, ettei Karin kannata siellä äänivarojaan tuhlata. Ns. vanhoissa kirkoissa akustiikka on hyvä, että jo se antaa konserteille hyvät puitteet. En ole mikään asiantuntija näissä asioissa. älkää luulkokaan, mutta on hienoa saada nauttia kauniista, olkoon ne sitten joululauluja, musiikista hyvin esitettynä. Järvenpäässä sunnuntaina tuo asia toteutui,joten: kiitos, Kari!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe