Eli, olen pyrkimässä Helsingin oikkikseen joko ens kesänä tai sitten seuraavana. Haluaisinkin tietää teidän kokemuksianne käymistänne valmennuskursseista. Mikä oli hyvää ja mikä huonoa? Mikä valmennuskurssi on "paras"? Itse olen jo lukenut oikeutta, joten en tarvitse tehokurssia, mutta lukemisen tukemiseen ja vastaustekniikan hiomiseen olisi tarvetta. Kertokaa omat kokemuksenne valmennuskursseista.
Kiitoksia jo etukäteen
Oikkisen valmennuskurssit
5
1156
Vastaukset
- asiallinen_tuntija
Mistä erottaa hakemisesta haaveilevan ja jo oikeustiedettä opiskelevan?
No siitä että jo opiskelevan koulu on nimeltään oikis, kun taas wannabeopiskelija haaveile oikkiksesta.- tyhjäntoimittajan?
Ensinnäkin lienee kyse murre-erosta eikä wannabe-opiskelijasta :)
Toiseksi miten se sun elämää häiritsee jos toiset kirjoittaa oiKiksesta ja toiset oiKKiksesta?
Mistä erotat tyhjäntoimittajan ja edes jotain yrittävän? Siitä, että tyhjäntoimittaja tuhlaa aikaansa muiden yritysten pilkkaamiseen. - asiallinen_tuntija
tyhjäntoimittajan? kirjoitti:
Ensinnäkin lienee kyse murre-erosta eikä wannabe-opiskelijasta :)
Toiseksi miten se sun elämää häiritsee jos toiset kirjoittaa oiKiksesta ja toiset oiKKiksesta?
Mistä erotat tyhjäntoimittajan ja edes jotain yrittävän? Siitä, että tyhjäntoimittaja tuhlaa aikaansa muiden yritysten pilkkaamiseen.Kokemusta on sekä pohjoisesta että etelästä kahdesta eri yliopistosta ja kokemuksen rintaäänellä voin todeta, että missään puolella Suomea ei ylimääräistä koota lisätä niin lääkiksenkään kuin oikiksenkaan nimeen.
- vain yliopistoista?
asiallinen_tuntija kirjoitti:
Kokemusta on sekä pohjoisesta että etelästä kahdesta eri yliopistosta ja kokemuksen rintaäänellä voin todeta, että missään puolella Suomea ei ylimääräistä koota lisätä niin lääkiksenkään kuin oikiksenkaan nimeen.
Tuskin kirjoittaja tarkoittikaan VAIN yliopistossa opiskelevia ihmisiä...Katsos murteet ne on myös muillakin. Jos olet ollut pohjoisessa ja etelässä ...on välissä vielä kaksi muutakin pääilmansuuntaa :)Joten sinäkään lääketieteiden opiskelijana tuskin tiedät Suomen murteista tarpeeksi voidaksesi täällä aukoa päätäsi. On tietyt "pää"murteet joista kehittyy paikkakuntakohtaisia murteita. Joten äläpäs ole niin kärkäs tekemään huomioita vain sen mukaan miten asiat on yliopistoissa.
- oik. yo
itse Pykälän kurssin ja siitä oli paljon apua.
Kurssiopettajat keskittyvät sisäänpääsyn kannalta olennaisiin juttuihin, eivätkä luennoi asiaankuulumattomia asioita.
Pykälä on varmaan paras, ainakin se on suurin kurssittaja oikikseen, suurin osa kurssikavereistakin oli siellä. Mutta lopulta oma työ määrää sen, pääseekö sisälle, ei Pykälän kurssikaan mikään automaatti ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756