Millaisia ovat asianajajien veloittamat summat? Haluaisin teettää testamentin. Lisäksi haluaisin keskustella kuolinpesän asioista juristin kanssa. Miten veloitetaan esim. yhdestä keskustelu/neuvonta kerrasta? Mitään varsinaista toimeksi anota ei asiasta tule.
Asianajajan palkkiot
3
717
Vastaukset
- hintaa tulee
tavallinen hinta 320 euroa tunti. lisäksi velotetaan 1 h alkoituskuluja ja 1 h jutun päättämiskuluja. Tunnin lakimiesterapia maksaa siis alk. 960 euroa.
- säästäväinen
Eiköhän kannattaisi käydä kirjastossa ja lainata asiakirjaopas? Jollei nyt kamalan monimutkaisesta testamentista ole kyse, eli et osaa itse lauseita muotoilla, voit laatia sen ihan hyvin itse. Esimerkiksi Kodin lakitieto I ja II opukset.
- ----------------------------
-normaali asianajaja ottaa tavallisesti 120-140€ tunti 22alv
testamentin teko noin 50-70€ extraa.
Eivät säilyttele yleensä testamentteja vaan itse etsittävä sille turvallinen paikka josta se löytyy,ettei sitä löydä joku muu kuolemasi jälkeen ja revi sitä.
Ovat kyllä lipeviä jatkamaan keskusteluterapiaa vaikka kuinka monta tuntia,sillä sehän on heidän työnsä saada veloittaa asiakasta sillä sitä varten asiakkaat ovat olemassa-
Kokeile paikkakuntasi oikeusaputoimistoa jos tulosi eivät ole ylisuuret,tarkistavat tulosi veroehdotuksesta jossa näkyy pankkitalletuksestasi peritty lähdevero ja ynnäävät sen säästötililtäperityn veron joten ei kannata valehdella pankkitilejänsä ja näyttää vaan käyttötilin tiliotetta kun he kysyy tiliotetta.
Testamentti,noin yksinkertaisen asian osaa oikeusaputoimistokin hoitaa,vaikkei ne monimutkaisista asioista mitään tajuakkaan.
teetän testamentin siellä ja se tulee maksamaan 27€ oikeusapumaksu 35€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872