PASSATEILLE TAKAISINKUTSUT !

VW Laatua

Yli 300.000 uusi korista Passattia saa takaisinkutsun, erinäisistä ongelmista johtuen. Edellinen korimalli monine ongelmineen oli ainakin meikäläiselle todella kallis vikapesä, kuvittelin, että uudemmassa laatu olisi jo selkeästi parempi, koska hinta nousi Suomessa jälleenmyyjän ansiosta varsin paljon. Saksassa hinnanmuutos oli hyvin maltillinen. Passattien tekninen kestävyys ei ole rehellisesti sanottuna parhaalla tasolla, eikä ilmeisesti nykyisessäkään mallissa sitä vielä ole. Voisi sanoa, että moni kakku päältä kaunis mutta…

9

4466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri malleissa eri viat

Takaisinkutsuun oli kolme eri syytä:

- 200hv malleissa pettävät jarrut (juu, varsinkaan tuossa mallissa niitä ei tarvita...)
      - dieseleissä polttoainevuotoja (onneksi diesel ei syty kovin herkästi)
      - tuulilasinpyyhkijöissä jotain vikaa kaikissa malleissa

• asdaf

...on noissa takaisinkutsuissa. Niitähän tekee suunnilleen jokainen automerkki.

• Saabiin

Edellismallin Passat vaihtui uuteen Saab 93:een ja autoilun huolet hävisivät. Kyllästyin Passatin korjaamo kierteeseen, auto oli korjaamolla milloin mistäkin syistä, viimein piste tuli kun sähkölasit meni epäkuntoon vasta 4 vuotta vanhassa autossa. Skoda on ainoa VAG tuote mihin sormeni enään jatkossa suostuisin pistämään, näissä laatu on kohdallaan sopivalla hintatasolla.

• laatu,
        Saabiin kirjoitti:

Edellismallin Passat vaihtui uuteen Saab 93:een ja autoilun huolet hävisivät. Kyllästyin Passatin korjaamo kierteeseen, auto oli korjaamolla milloin mistäkin syistä, viimein piste tuli kun sähkölasit meni epäkuntoon vasta 4 vuotta vanhassa autossa. Skoda on ainoa VAG tuote mihin sormeni enään jatkossa suostuisin pistämään, näissä laatu on kohdallaan sopivalla hintatasolla.

on kohdallaan Skodassa? Jos kerran niissä on sama tekniikka? Mikä mahdollistaa tämän yhtälön? Seuraapa erästä toista palstaa, niin huomaat että ei ole ihan huoleton auto tuo Skoda.

• juttu...
      • Volkswagen 4 eva

On ilmeisesti sattunut tuuri ja monta hyvää passattia kohdalle minun autoiluhistorian aikana, koska en ole koskaan ongelmiin törmännyt. Oliskohan taas "hätävarjelun liioittelua". Hyvä on tehdä kuitenkin varmistus, ettei ongelmia ilmene jatkossa...

Kakkosautona myös VW ja hyvin rokkaa... =D

• hyvästä tuurista
        Volkswagen 4 eva kirjoitti:

On ilmeisesti sattunut tuuri ja monta hyvää passattia kohdalle minun autoiluhistorian aikana, koska en ole koskaan ongelmiin törmännyt. Oliskohan taas "hätävarjelun liioittelua". Hyvä on tehdä kuitenkin varmistus, ettei ongelmia ilmene jatkossa...

Kakkosautona myös VW ja hyvin rokkaa... =D

meinaan toisenlaistakin todellisuutta löytyy esim. uuden passatin kohdalla. Edellinen malli oli laadukkaampi, sekä parempi ajettavuudeltaan.

• Toinen Passat
        hyvästä tuurista kirjoitti:

meinaan toisenlaistakin todellisuutta löytyy esim. uuden passatin kohdalla. Edellinen malli oli laadukkaampi, sekä parempi ajettavuudeltaan.

Tällaiset takaisinkutsukamppanjat olivat ehkäpä tärkein syy miksi hankin uuden Passatin maaliskuussa. Edelliseen Passattiini tehtiin etupään alatukivarsien vaihto vielä 6 vuotta vanhaan autoon tehdastakuuna. Ainakin minulle on tullut mielikuva että VW:llä customer care -prosessi on kunnossa. Lisäksi tällaiset takaisinkutsut ovat varsin halpaa kohdennettua markkinointia ja toimii ainakin minun tapauksessa.
        Passatin laadusta olen samaa mieltä: surkeaa on. Mielikuvani Bemarista, esim. 500-sarja on paljon parempi. Mutta kun "pelimerkkejä" puuttuu niin pitää tyytyä Passattiin. Sehän on kuitenkin kohtuuhintainen sekä hankkia että ylläpitää.

• Pashat
        Toinen Passat kirjoitti:

Tällaiset takaisinkutsukamppanjat olivat ehkäpä tärkein syy miksi hankin uuden Passatin maaliskuussa. Edelliseen Passattiini tehtiin etupään alatukivarsien vaihto vielä 6 vuotta vanhaan autoon tehdastakuuna. Ainakin minulle on tullut mielikuva että VW:llä customer care -prosessi on kunnossa. Lisäksi tällaiset takaisinkutsut ovat varsin halpaa kohdennettua markkinointia ja toimii ainakin minun tapauksessa.
        Passatin laadusta olen samaa mieltä: surkeaa on. Mielikuvani Bemarista, esim. 500-sarja on paljon parempi. Mutta kun "pelimerkkejä" puuttuu niin pitää tyytyä Passattiin. Sehän on kuitenkin kohtuuhintainen sekä hankkia että ylläpitää.

oliko tämä se TMn täydelliseksi kehuma auto. Eihän pashaduuneja ole niin eikai pasha-autojakaan ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      221
      2926
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      107
      1189
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1102
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1048
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1002
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      338
      989
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe