Kerro oletko ihastunut / kiinnostunut naapurin tytöstä/naisesta/nuoresta naisesta/pojasta/nuoresta miehestä/miehestä????
Kuinka tervehdit ekan kerran?
IHASTUNUT/KIINNOSTUNUT NAAPURISTA
5
1556
Vastaukset
- Nuori mies
mutta itse luulen ja veikkaan kyllä, että naapurit on pikemminkin vihastuneet kuin ihastuneet minuun. Mistäköhän sekin lie johtuu, kummaa, maailma on kummaa...;)
- hyi saatana.
Mun ääliönaapurit on ihastuneet muhun! Hyi saatana! Lauma tyhmiä jätkiä ja joku lesbo juoruämmä!
- maza24
Monesti naapurin tyttö saanut sykkeen nousemaan. Käytännössä me suomalaiset ollaan hiljasia kavereita, ettei smalltalkki onnistu luontevasti naapurin kanssa, näin ei helposti mitään synnykään.
Toinen vaikeuttava tekijä kun mennään ovesta ulos, on määränpäähän yleensä kiire (bussi, työ, koulu jne). Ei synny yhteisiä tilanteita kovinkaan helposti. Mutta jos ujous ei este, mikä siinä kun jutteleen vaan!
Itse en lähtisi helposti naapurin kanssa styylaan, jos jokin meneekin pieleen, ei kivaa jos exä asuu samassa talossa. - sensuaalisuus
..olen muuttanut paljon ja eri paikkakunnillekkin,mut ei ikinä lähelläkkään ole ihanaa naapurin poikaa tai miestä ollut silmän ilona...OLEN KATKERA!
Kyllä niitä mursun näkösiä pervoja on ollut vaikka muille jakaa.- :))
mursun näköisiä pervoja:))))))
hiton hyvin sanottu..
sain hyvät naurut,vaikka olen pahoillani puolestasi jos noin on sulle käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243