MB C180 vm96:n lasinpyyhkijä on alkanut kummasti juonittelemaan. Tarttuilee keskikohdan paikkeilla kiinni tuulilasiin. Vaihdoin sulan ja ensin näytti toimivankin, mutta nyt taas alkoi oireilemaan.
Lasia olen pessyt kaikenlaisilla aineilla, ettei siinäkään luulisi olevan enää mitään likaa.
Onko kenelläkään kuulolla olevalla ollut samanlaista ongelmaa?
Lasinpyyhkimen takkuilu
4
467
Vastaukset
- Tuttu juttu
Se pyyhkijän epäkeskoluisti ja akseli tarvii voitelua. Ota(tai otata) pyyhkijän varsi ja suojakumilaippa irti. Suihkuta sprayvaseliinia akselin kaulalle ja epäkeskoluistiin. Jo toimii taas 5-10 vuotta
- huono kässäämään
Olen kiertänyt autoa ja yrittänyt saada selville, miten tuo pyyhkijän varsi irtoaa ja sen jälkeen suojakoppa. Voisitteko yrittää etätyönä hiukan valaista huononäköistä...
- Jyrgen
Hiekkapaperilla nylpyttää varresta ruosteet pois ja rasvaa hyvin niin taas pelittää muuten palaa moottori.
- Kertun apu-mies
Kiitoksia tiedoista. Moottorin palaminen on hiukan pelottanut ja näin sateisena ja pimeänä aikana pyyhkijät pitäisi toimia. Tienpäällä tulee muuten ongelmia.
Täytyypä pistää silmälasit päähän ja alkaa tutkimaan sitä pyyhkijän mekaniikkaa, jos saisi ehyenä purettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954