Flikkapaineille

vastine

Helou. Eiköhän joku seura viittis alkaa järkätä paineja pelkästään pojille, nimellä kloppipainit. Ja sinne ei sitten likkoja huolita. Ihme touhua akoilta tuommoiset pelkästään tytöille suunnatut kisat.

11

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisivat

      painia aina eri kisoissa.

    • mites

      rumasti nää painivat tyttöset ja heidän äiteensä sitten alkavat vinkua.ku heitä kuulemma muutenki nii sorsitaan sarjoissa ja kisojen vähyyksissä.ja lehdetkää ei yhtää hekumoi tyttöpainilla,vaikka se o likkoin mielestä nii paljon ihmeellisempää ku iha tavallinen paini.

      kyllä semmoinen matroonakerho lähtis liikkeelle,että pakko olis kloppipainien järkätä likoille sarjat-muutenhan sais järjestäjät ikuisen naispainin vihaajan leiman naamalleen.

      • Kättä

        No voi sun ja sun .......
        Eikös se nyt ole hyvä kun joku viitsii tytöille järjestää omat kahinat jos vaikka sinne sitten kasaantuisi enemmän tytöjä kun nyt yleensä on missään kilpailuissa nähty.
        Jos sitten vaikka jotkut alkaisivat enemmänkin järjestämään tytöille pelkästään kilpailuja.
        Olisivat sitten pois poikain kilpailuista.
        Saataisiin olla sitten ihan mies porukassa ilman likkoja ja akkoja.
        No mutta ei kai tähän haluta mennä?
        Houkutelkaa kaikki seurat niitä tyttöjä sinne saleille niin toivottavasti saadaan vähän tulevaisuudessa parempi tasoa tyttö painiikin.
        En vähättele sitä mitä se on tällä hetkellä ja siintä nyt on vissiin turhe tässä puida.
        Mutta kyllä tytöille kannattaa järjestää omia kilpailuja muidenkin järjestäjien ja pikkasen tuntuu siltä että joku varmaan järjestääkin.


      • olet nainen
        Kättä kirjoitti:

        No voi sun ja sun .......
        Eikös se nyt ole hyvä kun joku viitsii tytöille järjestää omat kahinat jos vaikka sinne sitten kasaantuisi enemmän tytöjä kun nyt yleensä on missään kilpailuissa nähty.
        Jos sitten vaikka jotkut alkaisivat enemmänkin järjestämään tytöille pelkästään kilpailuja.
        Olisivat sitten pois poikain kilpailuista.
        Saataisiin olla sitten ihan mies porukassa ilman likkoja ja akkoja.
        No mutta ei kai tähän haluta mennä?
        Houkutelkaa kaikki seurat niitä tyttöjä sinne saleille niin toivottavasti saadaan vähän tulevaisuudessa parempi tasoa tyttö painiikin.
        En vähättele sitä mitä se on tällä hetkellä ja siintä nyt on vissiin turhe tässä puida.
        Mutta kyllä tytöille kannattaa järjestää omia kilpailuja muidenkin järjestäjien ja pikkasen tuntuu siltä että joku varmaan järjestääkin.

        tuonhan nyt jo huomaa heti kirjoituksestasi.Kyllä se nyt vaan on niin että päivän ilmiö on tämä, tytöt painii, tytöt nyrkkeilee, tytöt armeijjaan, tytöt futaa tytöt lätkää, ym...ym..tytöt haluaa olla poikia, mutta palleja ne ei saa kasvatettua vaikka kuinka yrittäis:)ja lisäksi on etovaa katsoa kun tytöt/naisenalut harrastavat kamppailulajeja, jo naisten fyysiset ominaisuudet tekevät siitä naurettavaa katseltavaa.


      • Huoltaja

        Olettekohan koskaan miettineet miltä tuntuu lapsesta, joka kaiken vapaa-aikansa treenaa painia, lukea näitä tyttö painia dissaavia juttuja. Olisitte tyytyväisiä että hieno laji saa uusia harrastajia niin tytöistä kuin pojista. Tyttöpainin arvostuksen puute aiheutta juuri sen, että tytöt tarvitsevat omia kisoja missä saavat keskittyä painiin. Ei tarvitse katsella vastustajaa joka naureskelee ja väheksyy toista sukupuolen vuoksi.


      • kari o
        Huoltaja kirjoitti:

        Olettekohan koskaan miettineet miltä tuntuu lapsesta, joka kaiken vapaa-aikansa treenaa painia, lukea näitä tyttö painia dissaavia juttuja. Olisitte tyytyväisiä että hieno laji saa uusia harrastajia niin tytöistä kuin pojista. Tyttöpainin arvostuksen puute aiheutta juuri sen, että tytöt tarvitsevat omia kisoja missä saavat keskittyä painiin. Ei tarvitse katsella vastustajaa joka naureskelee ja väheksyy toista sukupuolen vuoksi.

        kumarran syvään ja kiitän hyvästä ja erinomaisesti perustellusta mielipiteestä.


      • tytön äiti
        Huoltaja kirjoitti:

        Olettekohan koskaan miettineet miltä tuntuu lapsesta, joka kaiken vapaa-aikansa treenaa painia, lukea näitä tyttö painia dissaavia juttuja. Olisitte tyytyväisiä että hieno laji saa uusia harrastajia niin tytöistä kuin pojista. Tyttöpainin arvostuksen puute aiheutta juuri sen, että tytöt tarvitsevat omia kisoja missä saavat keskittyä painiin. Ei tarvitse katsella vastustajaa joka naureskelee ja väheksyy toista sukupuolen vuoksi.

        Juuri tuon olen kuullut tytöltäni usein:
        " On ärsyttävää, kun pojat vaan kurkkii ja naureskelee koko ajan harjoituksissa".


    • tollasestakin

      nyt alkaa vatvoa. Eikö se nyt loppujenlopuksi ole ihan sama onko vuodessa yhdet kilpailut pelkästään tytöille vai ei? Keväällä kuitenkin suuri osa kilpailuista on lähinnä pojille suunnattuja, koska tytöt ei krekoa paini!
      Lisäksi tämä homma menee pikkuhiljaa todella ristiriitaseksi, kun kovasti yritetään saleille saada tyttöjä/naisia painimaan ja silti puheet on tämäntyylisiä, että naiset ja tytöt pois paini touhuista ja laji pelkästään miehille!? Jos niin kovasti häiritsee tyttöpainin katselu niin sitä voi sitten jäädä tulematta sellasiin kisoihin!
      Ja jos nyt vielä näin sanois, että sellaanen vanhoollisuus, että Naisten paikka on kotona ja keittiössä on menneen talven lumia, ei ole enää miesten ja naisten lajeja erikseen! Sitä vois ihmiset yrittää olla edes vähän enemmän laajakatseisia tämän naispaini asiankin suhteen!

      • pääsevät

        liki joka krekon kisaankin. ja vieläpä vapaata painimaan.


      • ainakin

        on tosi kiva asia ja kasvattavaakin että myös tytöt painivat ja vieläpä samoissa kisoissa poikien kanssa. Joskus joku poika jopa suostuu painimaan tyttöjä vastaankin, se on kunnioitettava teko! Viimeaikoina on naiset ja tytöt tulleet yhä enempi esille kisoissa, saleillahan näin on jo kauan ollut. On naistuomareita, tyttöpainijoita, naishuoltajia, kisajärjestäjiä...vain naisvalmentajaa ei ole kisoissa nähty.


      • merikaartoon
        ainakin kirjoitti:

        on tosi kiva asia ja kasvattavaakin että myös tytöt painivat ja vieläpä samoissa kisoissa poikien kanssa. Joskus joku poika jopa suostuu painimaan tyttöjä vastaankin, se on kunnioitettava teko! Viimeaikoina on naiset ja tytöt tulleet yhä enempi esille kisoissa, saleillahan näin on jo kauan ollut. On naistuomareita, tyttöpainijoita, naishuoltajia, kisajärjestäjiä...vain naisvalmentajaa ei ole kisoissa nähty.

        niin sieltä löytyy sellainenkin. siis naisvalmentaja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe