Työkaverilla corolla vm 90 ja ajettu todistetusti yli 380tkm.... aika hyvin!! Omalla perheen kakkoskärryllä ajettu 290tkm joten vielä on elämää edessä. Kestävin bensa auto ikinä!!!
Toyota on kestävä??
6
1840
Vastaukset
- vielä..
Et puhutaan nyt 1.3 12-valve koneesta.
- öljysyöppö
286 tuhatta mittarissa, viime katsastukseen piti laittaa helmoihin toista metriä peltiä. Rotankolo löytyi myös takapyöräkotelosta. Vaihteisto ulisee ykkösellä ja kakkosella, kytkin ravistaa joskus tautisesti ja öljyä saa lisäillä välillä koneeseen, mutta eiköhän tuolla vielä vuoden ajele..
- Kestää
Mun pirssissä on ainoastaan ongelmana, että pellit häipyy.
- FX...........
Mulla 1,3 -87 käyttöönotettu Fx nyt ajettu 420000km. Käytin juuri katsastuksessa ja ilman huomautuksia leima edelleen tuli, mutta koska alustaa ei ole koskaan ruostesuojattu alkaa ruostetäpälää tulla maalin läpi lähes kauttaaltaan alustassa. Koskaan autoa ei ole hitsattu, eikä yhtään niveltä tai pyöränlaakeria vaihdettu. Moottori sauhuttelee hieman käynnistyksissä ja öljyä menee alarajaan 5000km vaihtovälillä. Laturiin vaihdettu kerran hiilet muuten sekin on alkuperäinen.
Auto ollut käytössäni v-89 lähtien ja samaan aikaan on perheen ykkäsautoina ollut jos minkälaista autoa, mutta yksikään ei pääse luotettavuudessa sinne päinkään kun tämä vanha Toyota.
Kun uuden hankinta on väistämättä edessä on hienoa kuulla, että uudet Corollat tulevat japanista ja edes toiveita luotettavuuden pysymisestä samalla tasolla on olemassa.
Euroopassa ja turkissa valmistettujen laatu on sitä samaa kuin muillakin euroautoilla ja se ei juurikaan houkuttele kun on tottunut siihen, että auto on ajamista eikä korjaamista varten. - 445tkm
tuollanen oli pari vuotta sitten tekniikka toimi ihan hyvin vähä oli kukkaa siellä täällä sitte traktori pyyhkäs toiseen sivuun kauhallaan ja se siitä sitten oli tarkotus ajaa niin pitkään kun olis kestäny
- vaihdoin pois
1.6 litraisen Peugeot 405-farkun vm. -91 kun sillä oli ajettu 485 tkm. Öljyä moottori söi hiukan mutta kymppitonnin vaihtovälillä ei tarvinnut lisätä.
Pelleissä ei ollut ruostetta lainkaan.
Mersun bensamoottorille puoli miljoonaa ei ole paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027